Aranżacja wnętrz dyktowana intuicją
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Kierowanie się intuicją w wystroju wnętrz to sposób na wykreowanie nieszablonowych aranżacji, które cechuje indywidualność i nieoczywisty styl. Urządzony zgodnie z własnymi odczuciami i potrzebami dom pozwoli najlepiej wyrazić swoją osobowość i charakter, tworząc hipnotyzujące wnętrza, w których można się poczuć po prostu sobą.
Personalizacja domowej przestrzeni to wciąż bardzo aktualny i ważny trend w aranżacyjnym świecie. Dlatego marka Tikkurila zachęca, by projektując wnętrza dać dojść do głosu własnej intuicji i wykorzystując mnogość odcieni w aranżacjach, swobodnie wyrazić siebie. Poszukując inspiracji w doborze kolorów do wnętrza warto zebrać próbki podobających się nam barw i zestawień kolorystycznych - mogą to być skrawki materiałów, wycinki z gazet czy zdjęcia. Dobrym sposobem pozwalającym sprawdzić, jak działa intuicja, jest też stworzenie moodboardów, które najlepiej zobrazują nasze wnętrzarskie inspiracje i kolorystyczne upodobania. Bodźcem do zabawy barwą w wystroju ma być też kolekcja Tikkurila Color Now 2024, z kolorem roku 2024 - ciepłym brzoskiwniowym Nude in Nizza na czele.
Swojej intuicji czasami trzeba zwyczajnie dać czas. Nie zawsze wszystko musi dziać się od razu, więc współpracę z nią można zacząć od małych kroków. Aby intuicja mogła w pełni wybrzmieć, może też potrzebować spokoju i przestrzeni. Na początek warto otoczyć się wtedy odcieniami, które do wystroju wprowadzają harmonię i równowagę, jak np. Fog in France z najnowszej kolekcji Tikkurila. Skąpane w lekkiej mgiełce wnętrza pozwolą ukoić zmysły i zapewnią intuicji sprzyjające warunki do rozwoju.
Jeśli jednak intuicja podpowiada odważne, nieoczywiste rozwiązania, nie należy się ich bać, tylko zaufać swoim odczuciom, nawet gdy wydają się płynąć wbrew trendom. Projektowanie wnętrz ma być przestrzenią do wyrażenia własnych emocji oraz zabawą, z której należy czerpać przyjemność. Czasem wykreowane z pomocą intuicji kolorystyczne stylizacje mogą okazać się aranżcyjnymi perełkami, które zachwycą nietuzinkową energią i unikatowym designem.
Proste metamorfozy z farbami do zadań specjalnych
Wyjątkowa ścieżka w ogrodzie. Sprawdź kreatywne pomysły i najnowsze trendy
Chłodziarka do wina – dlaczego warto z niej korzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wojciech „Łozo” Łozowski: Ruszam z moim solowym projektem, ale nie mam już potrzeby bycia gwiazdorem jak kiedyś. Nowe utwory tworzyłem w różnych stanach emocjonalnych
Wokalista ma sporo muzycznych planów na najbliższe miesiące, szykuje bowiem oryginalny projekt solowy. Już niebawem premierę będzie miał jego najnowszy utwór. Właśnie realizowany jest teledysk. Wojciech „Łozo” Łozowski cieszy się na ten nowy etap swojej kariery i choć teraz o wiele spraw będzie musiał zadbać sam, to jednak bez wahania stawia czoła nowym wyzwaniom i wierzy, że to jest właśnie jego czas. Na autorskiej płycie znajdą się piosenki, które tworzył przez kilka ostatnich lat.
Psychologia
Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu
Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.