Komunikaty PR

Branża podłogowa w 2021 roku

2022-01-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Matusik
Adventure Media

Batorego 7
47-400 Racibórz
magdalena.matusik|adventure.media.pl| |magdalena.matusik|adventure.media.pl
604231738
www.adventure.media.pl

Podobnie jak rok 2020, także i ten pokazał, że mimo utrudnień spowodowanych sytuacją na świecie nasz obszar działalności ma się dobrze i działa sprawnie - ocenia Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket. 

Trwająca pandemia dla nikogo nie jest łatwa, a minione lata na pewno zapadną na długi czas w pamięci wszystkich. W 2021 obserwowaliśmy kontynuację przyspieszonych transformacji cyfrowych, stale pojawiały się nowe wyzwania, a wiele rzeczy zmieniło się bezpowrotnie. Mimo tak niepewnego okresu branża budowlana oraz jej dziedziny pokrewne wychodzą z obecnej sytuacji obronną ręką. 

W kwestii designu, rok 2021 był czasem powrotu do natury, miękkich tkanin oraz ciepłych kolorów. W zeszłym roku zdecydowanie zwróciliśmy się w stronę ukojenia zmysłów, spokoju i czerpania z dobrodziejstw natury. Nic więc dziwnego, że właśnie w takich przestrzeniach stawiano na drewniane podłogi będące synonimem trwałości, stabilności i bezpieczeństwa. 

Boom remontowo – budowlany

Minione dwanaście miesięcy przyniosły kontynuację działań budowlano-remontowych. Wielu ludzi decydowało się na remonty, bądź kontynuowało te już rozpoczęte. Sporo osób zdecydowało się na budowy domów, kupno mieszkań i apartamentów i ich wykańczanie a planowane inwestycje realizowano - 2021 był dla nas okresem bardzo pracowitym. Realizowaliśmy wiele zleceń, głównie dla inwestorów prywatnych. Dzięki rozsądnemu zarządzaniu udało nam się uniknąć problemów jakie wyniknęły na rynku z dostępnością materiału i finalnie wszystkie zamówienia zostały zrealizowane w terminie. Drewniane podłogi w dalszym ciągu cieszą się dużym powodzeniem, a klienci chętnie po nie sięgają. W przypadku tych komercyjnych, widoczny był spadek, jednak nie tak wyraźny jak w 2020 roku. Wszelkie rewitalizacje obiektów muzealnych czy też sakralnych odbyły się zgodnie z planem – tłumaczy Sebastian Kos, ekspert marki Chapel Parket

W 2021 roku na czele pierwszej dziesiątki kolorów Chapel Parket najchętniej wybieranych przez inwestorów znalazły się: Elsey, Bruce oraz Channel. Wysoko w zestawieniu pojawiła się też nowość w ofercie marki, a mianowicie kolor Invisible. Sporym zainteresowaniem cieszył się Chapel Minster w kolorach Howden oraz Leeds. W kwestii kolekcji prym wiodły Chapel Parket in Between oraz Chapel Minster. - Tradycyjnie swój renesans nieustannie przeżywa jodełka (szczególnie ta o szerokości 145 mm), a jej sprzedaż w 2021 wzrosła niemal o 20 procent w porównaniu do 2020. Jednak zdecydowanie na prowadzenie wysuwają się tradycyjne deski, i tutaj mówimy o wzroście wynoszącym 25 % dla Chapel In Between oraz 30 % kolekcji Chapel Minster – wyjaśnia Sebastian Kos. 

Należy pamiętać, że marka Chapel Parket już od lat uchodzi za synonim podłóg stylizowanych. Systematycznie też ugruntowuje swoją pozycję w sprzedaży produktów klasy premium. - Dębowe podłogi dostępne zarówno w formie litej jak i warstwowej od lat cieszą się dużą popularnością. Bogata paleta barw, różne sposoby wykończenia czy dostępne selekcje drewna umożliwiają wybór podłogi „skrojonej na miarę” - dodaje S. Kos.

Plany na najbliższy czas

Niepewność związana z sytuacją na świecie nie pozwala na jasne określenie planów na najbliższy czas. Poprzedni rok przyniósł wiele niewiadomych, ale także pokazał, że mimo trudnego czasu branża budowlano-remontowa działa prężnie.  - Oczywiście w tym roku będziemy kontynuować strategię wzmacniania pozycji marki Chapel Parket na rynku krajowym. W dalszym ciągu nasze działania marketingowe będą skoncentrowane ukazywaniu marki jako podłóg najwyższej klasy, przygotowywanych z najlepszych surowców i posiadających niezbędne certyfikaty. Ponadto zaplanowane realizacje, systematyczna sprzedaż oraz terminowa produkcja to dla nas priorytetowe kwestie – wyjaśnia Sebastian Kos. - W marcu, po sporej przerwie planujemy także udział targach Warsaw Home. Branża targowa budzi się do życia, a możliwość interakcji na żywo z naszymi klientami jest dla nas bardzo istotna – dodaje ekspert marki Chapel Parket. 

2021 rok, podobnie jak poprzedni nie należał do najłatwiejszych, jednak zostaliśmy już zaznajomieni z panującą sytuacją na świecie. Branże w pandemii radzą sobie coraz sprawniej, ale to w dalszym ciągu zdrowie, bezpieczeństwo i stabilizacja są kwestią najważniejszą. Ten zaskakujący i trudny czas nauczył wszystkich szukania nowych rozwiązań i stawiania nowych wyzwań. 

* * *

Chapel Parket – podłogi z własną historią 

www.chapelparket.pl

www.facebook.com/ChapelParketPolska 

Instagram: chapel_parket_polska

Przy produkcji podłóg Chapel Parket stosowany jest olej Floor Service Hardwax Oil, który ma dużą odporność na ścieranie, działanie wody, wina, piwa, coli, kawy, herbaty, soków owocowych i mleka. Substancja jest zgodna z normą DIN 68861 1A. Odporność na działanie śliny i potu jest zgodna z normą DIN 53160. Olej jest ponadto zgodny z europejską normą EN71 dotyczącą zabawek z drewna.

* * *

KONTAKT:

Chapel Parket Polska Sp. z o.o.

www.chapelparket.pl

 

Kontakt dla mediów:

Magdalena Matusik 

specjalista ds. public relations

magdalena.matusik@adventure.media.pl

Adventure Media s.c. Agencja Public Relations

www.adventure.media.pl 

tel. 690 449 064

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak zmniejszyć koszty ogrzewania w modernizowanym domu? Biuro prasowe
2024-04-16 | 11:00

Jak zmniejszyć koszty ogrzewania w modernizowanym domu?

Sytuacja związana z drastycznym wzrostem cen ogrzewania nie pozostawia inwestorom zbyt dużego wyboru, dlatego właściciele istniejących domów z przestarzałą instalacją grzewczą
Dom Ceramika Paradyż Partnerem wystawy na Biennale Sztuki w Wenenecji
2024-04-16 | 09:50

Ceramika Paradyż Partnerem wystawy na Biennale Sztuki w Wenenecji

Ceramika Paradyż to nie tylko znany producent płytek ceramicznych i spieków kwarcowych, ale także firma z ogromną pasją do kultury i sztuki. Angażowanie się w promocję
Dom Geberit z prestiżową nagrodą iF Design Award za Geberit Bambini i CleanLine50
2024-04-15 | 15:45

Geberit z prestiżową nagrodą iF Design Award za Geberit Bambini i CleanLine50

Dwa rozwiązania Geberit, seria łazienkowa Bambini i odpływ liniowy CleanLine50, zdobyły międzynarodową nagrodę iF Design Award 2024. Jury było pod wrażeniem zarówno

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Media

Joanna Jędrzejczyk: Gosia Rozenek-Majdan jest tytanem pracy. Konsekwentnie realizuje swoje cele, pokonując wszelkie słabości

Zdaniem trenerki Małgorzata Rozenek-Majdan to osoba niezwykle charyzmatyczna i wyrazista, która nie boi się ryzyka i śmiało stawia czoła swoim ograniczeniom. W nowym reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” podejmuje więc wyzwania w sześciu różnych dyscyplinach i rywalizuje z mężczyznami. Joanna Jędrzejczyk, która przygotowywała prezenterkę do określonych zadań, zauważa, że ten program kosztował ją dużo poświęcenia, energii i zaangażowania. Ma jednak nadzieję, że taką postawą zainspiruje do działania innych.

Edukacja

Polskie uczelnie są coraz bliższe wprowadzenia mikropoświadczeń. Dla studentów takie certyfikaty to szansa na wzmocnienie pozycji na rynku pracy

Coraz więcej absolwentów i studentów inwestuje w kursy i szkolenia, aby zdobyć praktyczne umiejętności i stać się bardziej atrakcyjnym dla potencjalnych pracodawców. Jedną z odpowiedzi edukacji na te wymagania są mikropoświadczenia, czyli dowód na określone umiejętności. W Polsce są stosunkowo mało popularne, jednak wdrożenie ich przez uczelnie mogłoby przynieść szereg korzyści – zarówno szkołom, jak i studentom i absolwentom.