Komunikaty PR

Dekada z OKK! design. 19. edycja po pandemicznej przerwie

2022-07-01  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

OKK! design to wydarzenie, które od lat przyciąga profesjonalistów związanych z branżą architektury i wnętrz oraz wszystkich miłośników designu. W tym roku cykl zapoczątkowany przez Olgę Kisiel-Konopkę, właścicielkę agencji OKK! PR, obchodzi swój jubileusz. 19. edycja obfitowała w liczne atrakcje i serię dyskusji z wiodącymi polskimi architektami, o tym co w designie i architekturze jest obecnie najważniejsze. Ponad dwustu gości wysłuchało prelekcji największych autorytetów w branży i prezentacji partnerów wydarzenia: Cosentino, Geberit, Kolektywni, Vasco, Samsung, Barlinek, VZÓR, Kontakt SIMON, Profim / Flokk oraz Łódź Design Festival.

Cykl OKK! design powstał 10 lat temu w odpowiedzi na ogromne zapotrzebowanie na poszerzanie wiedzy osób zaangażowanych w tematy powiązane z architekturą i designem. Jego uczestnicy uzupełniają się w działaniach, dzieląc się energią, doświadczeniem i kontaktami, pomagają przełożyć wiedzę i kompetencje czołowych producentów wyposażenia wnętrz, na branżę architektoniczną.

„OKK! design jest dla mnie wydarzeniem szczególnym, zarówno pod względem wielowątkowości zagadnień związanych z designem i architekturą, jak również emocji towarzyszących każdemu z naszych eventów. W tym roku czułam wielką radość i odpowiedzialność – świętowaliśmy bowiem 19. edycję i dziesięciolecie powstania tej idei. Dla architektów i projektantów, którzy przyjeżdżają spotkać się z nami z całej Polski, OKK! design ma wiele znaczeń i wiąże się z fantastycznymi wspomnieniami. Miłośnicy wzornictwa kojarzą go natomiast z możliwością poszerzenia swej wiedzy o urządzaniu wnętrz i okazji do spotkania się z pierwszoplanowymi postaciami współczesnej sceny projektowej. Przez ostatnich 10 lat OKK! design stał się jednym z ważniejszych wydarzeń branżowych w Polsce. Teraz, po pandemicznej przerwie, chcieliśmy dać naszym gościom zastrzyk energii, kreując przestrzeń do merytorycznych dyskusji o wyzwaniach stojących przed architektami i producentami, a także planach na przyszłość. Jubileuszowy OKK! design pozwolił przyjrzeć się bliżej zmianom i tematom dotyczącym zrównoważonego rozwoju i gospodarce cyrkularnej. Chcieliśmy, by nasze urodziny były także wspólnym świętem przyjaciół agencji OKK! PR, która w tym roku również obchodzi swoje dziesięciolecie. 19. edycję OKK! design spędziliśmy w fantastycznym gronie, wzruszaliśmy się i śmieliśmy, bo architektoniczny manifest jednego z zaproszonych gości, prof. Jana Sikory rozbawił wielu z nas do łez. Dyskutowaliśmy, inspirowaliśmy się, wspominaliśmy i bliżej poznaliśmy nowe osoby i marki, które pojawiły się na MYSIEJ 3 po raz pierwszy” – mówi Olga Kisiel-Konopka, Dyrektor Zarządzający OKK! PR.

Gośćmi specjalnymi 19. edycji OKK! design byli m.in. Michał Piernikowski ( Łódź Design Festival), Dora Kuć i Karina Snuszka (studio architektoniczne Mood Works), prof. Jan Sikora (Sikora Wnętrza), arch. Aleksander Jankowski (JIO), Ewa Mierzejewska (kuratorka sztuki i ekspert „Dzień Dobry TVN”), Agnieszka Gruszczyńska-Hyc (Dobre Wnętrze, M jak mieszkanie, urządzamy.pl), Marcin Szczelina (Architecture Snob), Anna Grużewska (Czas na Wnętrze), Katarzyna Księżopolska (MAGAZIF), arch. Maria Miland (Art in Architecture festival), arch. wnętrz - Agnieszka Musiał – Ambasador Geberit  oraz Kolektywni.org (BORCAS, LOFT DECORA, MILONI, NOBONOBO i SWALLOW’S TAIL), arch. Jacek Tryc ( Tryc Wnętrza), arch. Jakub Krzysztofik – Prezes SARP Łódź, arch. Marta Sękulska-Wrońska – Prezes OW SARP (WXCA), arch. Jan Chwedczuk (Zarząd OW SARP) oraz arch. Magdalena Federowicz-Boule – Zarząd OW SARP (Tremend). Spotkanie poprowadziła Ewa Trzcionka.

Kolejna 20. edycja OKK! design już niebawem.

Patroni medialni: Elle Decoration, LABEL, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, Weranda, M jak mieszkanie, A&B, Architektura Muratora, Urządzamy.pl, MAGAZIF, WHITE MAD, Architekt Wnętrz, Archi Snob, viva dom, designdoc.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Haier na nowo definiuje styl i personalizację w kuchni Biuro prasowe
2024-04-17 | 14:30

Haier na nowo definiuje styl i personalizację w kuchni

Haier to od 15 lat absolutny nr 1 w produkcji dużego AGD na świecie. Swoim klientom oferuje produkty klasy premium, które tworzą nowoczesny ekosystem Smart Home, bazujący na najbardziej
Dom Dzień Ziemi: rozwiązania dekoracyjne przyjazne planecie
2024-04-17 | 14:00

Dzień Ziemi: rozwiązania dekoracyjne przyjazne planecie

Nie od dziś wiadomo, że każdy człowiek ma wpływ na środowisko. Nawet najmniejsza zmiana nawyków z myślą o jego ochronie, to krok w kierunku lepszej kondycji naszej planety. W
Dom IKONY BOCONCEPT W NOWEJ ODSŁONIE NA SEZON SS24
2024-04-17 | 12:20

IKONY BOCONCEPT W NOWEJ ODSŁONIE NA SEZON SS24

Na sezon wiosna-lato 2024 BoConcept przedstawia niektóre ze swoich najpopularniejszych mebli w pięknych nowych tkaninach i materiałach, a także wprowadza nowy produkt, który

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami

– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.