Komunikaty PR

Flambit rusza z kampanią wizerunkową Główny Operator Grilla

2024-05-22  |  15:00
Biuro prasowe

Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół czy rodziny.

- Grillowanie jest nad Wisłą postrzegane niemalże jak sport narodowy. Nie grillujemy wyłącznie ‘od święta’, a wiele osób przygotowuje dania na grillu także na co dzień na obiad czy kolację. Należy pamiętać, że równie ważne jak przyrządzanie potraw jest odpowiednie przygotowanie sprzętu i bezpieczne rozpalenie ognia. Za te czynności, jak i stanie przy ruszcie, podczas spotkań w gronie rodziny lub znajomych, najczęściej odpowiada jedna osoba - stąd poprzez naszą inicjatywę chcemy zwrócić uwagę na rolę Głównego Operatora Grilla - podkreśla Karol Kowalski, Menadżer ds. sprzedaży w Darchem.

W ramach kampanii marka Flambit prowadzić będzie komunikację w swoich kanałach społecznościowych - Facebook i Instagram, współpracować będzie z influencerami, a także zorganizuje konkurs fotograficzny z nagrodami.

Flambit istnieje na rynku od 2005 roku. W ofercie marki znajdują się różnego rodzaju podpałki (w płynie, kostce czy parafinowe), źródła ognia, płyny do czyszczenia, węgiel drzewny i brykiet z węgla drzewnego, a także grill jednorazowy. Produkty Flambit dostępne są w największych sieciach handlowych w Polsce i Europie, w tym w sklepach Biedronka, Dino, Intermarché i Bricomarché, Polo Market czy Stokrotka. Flambit jest jedną z marek należących do firmy Darchem - producenta oraz dystrybutora asortymentu chemii gospodarczej czy samochodowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Co powinniśmy wiedzieć o domach z drewna? Biuro prasowe
2024-06-14 | 10:00

Co powinniśmy wiedzieć o domach z drewna?

Na znaczeniu zyskuje budownictwo zrównoważone i coraz więcej inwestorów decyduje się na dom z drewna. To nie tylko przyjazny dla środowiska materiał, który umożliwia
Dom Pracownia w Łazience: Warsztaty z projektowania łazienek w CAD Decor
2024-06-14 | 01:00

Pracownia w Łazience: Warsztaty z projektowania łazienek w CAD Decor

Szkolenie ma formułę jednodniowych intensywnych warsztatów, które umożliwią uczestnikom poznanie możliwości oprogramowania CAD Decor. Zostaną zaprezentowane wszystkie moduły
Dom Sztuka, emocje i społeczeństwo - Grupa Tubądzin partnerem wystawy “Łzy szczęścia
2024-06-14 | 01:00

Sztuka, emocje i społeczeństwo - Grupa Tubądzin partnerem wystawy “Łzy szczęścia

Patronat marki Tubądzin nad wystawą jest częścią projektu Tubądzin Meets Art, który zainaugurowano w zeszłym roku w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki. Projekt ten ma na celu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Coraz więcej światowych zasobów ryb jest przełowionych. Nadmierne połowy dotyczą już blisko 38 proc. stad ryb na świecie

Według najnowszych danych ONZ FAO nadmierne połowy dotyczą 37,7 proc. wszystkich stad ryb i ten odsetek stale rośnie. W niektórych akwenach, takich jak Morze Śródziemne i Czarne, ponad 60 proc. stad jest przełowionych. Może to prowadzić nie tylko do degradacji ekosystemów morskich, ale także mieć poważne konsekwencje dla milionów ludzi na świecie. – Gdyby wszystkie stada na świecie były poławiane w  zrównoważony sposób, pozwoliłoby to wygenerować o 16 mln t więcej ryb i owoców morza rocznie, co z kolei przełożyłoby się na możliwość wyżywienia dodatkowych 72 mln ludzi – wskazuje Joanna Ornoch z organizacji pozarządowej MSC (Marine Stewardship Council).

Media

Magdalena Boczarska: Tantiemy z internetu to jest należna nam wypłata za naszą pracę. Te pieniądze pozwoliłyby nam spokojnie przeżyć od pierwszego do pierwszego

Magdalena Boczarska była w gronie aktorów, którzy we wtorek protestowali przed Sejmem. Podczas posiedzenia Komisji Kultury i Środków Przekazu odbywało się bowiem pierwsze czytanie projektu nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mateusz Banasiuk podkreśla, że środowisko twórców filmowych już od wielu miesięcy z determinacją walczy o stosowne zapisy, które jak najszybciej powinny być dostosowane do norm europejskich. Platformy cyfrowe i sieci kablowe rozpowszechniające filmy i seriale czerpią bowiem ogromne zyski z pracy artystów i pozostałych wykonawców, dlatego też powinny płacić im za to należne wynagrodzenie. Szacuje się, że każdego roku tracą oni z tego tytułu ponad 41 mln zł.

Media

Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie

Prezenterka nie ukrywa, że na początku trudno było się jej pogodzić ze zmianami kadrowymi w „Dzień Dobry TVN”,  bo dobrze czuła się w tym formacie śniadaniowym i wiązała z nim duże nadzieje. Teraz jednak, patrząc na wszystko z perspektywy czasu, zdążyła się już przekonać, że ta zmiana na ścieżce zawodowej była jej potrzebna, bo dała motywację do działania na innych płaszczyznach. Anna Kalczyńska ma już nową pracę. Wkrótce na portalu Goniec.pl będzie miał premierę jej autorski program o tematyce geopolitycznej.