Komunikaty PR

„I choose myself”: Interprint na Łódź Design Festival 2021

2021-05-10  |  17:00
Biuro prasowe

Interprint już po raz czternasty bierze udział w Łódź Design Festival. Tradycyjnie też jest fundatorem jednej z nagród w plebiscycie make me!. Wystawa towarzysząca konkursowi i prezentująca najciekawsze projekty twórców z całego świata będzie zorganizowana w przeszklonych pawilonach na terenie kompleksu OFF Piotrkowska. I właśnie tuż obok zaplanowana jest autorska instalacja artystyczna Interprint, która kreatywnie rozwija motyw główny festiwalu – hasło LEPIEJ. Inspirująca prezentacja oferty firmy pod nazwą „I choose myself” zwraca uwagę na połączenie osobistego komfortu z odpowiedzialnym, świadomym korzystaniem z zasobów. Koncepcja instalacji powstała we współpracy z Mają Palczewską, projektantką wzornictwa przemysłowego i architektką wnętrz.

„I choose myself” kieruje uwagę na to, co autentyczne, stałe i co szybko się nie nudzi. Bierze też pod lupę nadmierny konsumpcjonizm, któremu towarzyszy pogoń za trendami. To zaś często prowadzi do otaczania się przedmiotami tanimi, niskiej jakości – takimi, które można szybko i bez żalu wyrzucić. Interprint proponuje rozwiązanie alternatywne, czyli model poprzedzony namysłem i oparty na głębokim zanurzeniu się w sobie. Warto zatem przede wszystkim odkryć swoje rzeczywiste preferencje i potrzeby, poszukać własnego stylu i dobrać wyrażające go oraz zharmonizowane z nim wzornictwo. Gdy uda nam się to określić, możemy z pełną świadomością otoczyć się przedmiotami, kolorami, kształtami, które współgrają z nami – a nie tylko z aktualnymi trendami. Wtedy możemy poczuć, że słuszną drogę stanowi inwestycja w przemyślany projekt, piękny mebel, wyjątkowe materiały. Słowem: rzeczy, z którymi będziemy chcieli się zaprzyjaźnić na dłuższy czas, które mają swoją historię i wartość – tę zaś możemy wspólnie z nimi dalej tworzyć. Instalacja „I choose myself” łączy więc indywidualizm i poszukiwanie autentyczności z dużą dozą odpowiedzialności, troską o zasoby oraz dobrostan planety. Pomaga wybrać dobry kierunek, dostarczając inspiracji dla różnorodnych domowych wnętrz, a przy tym otwierając pole do ich kreatywnego rozwijania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko! Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby
Dom Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano
2024-04-25 | 12:10

Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano

Tegoroczne wiosenne spotkanie z designem właśnie dobiegło końca. 62. edycja Salone del Mobile Milano była pod wieloma względami rekordowa. Wydarzenie, w którym wzięło udział ponad
Dom Z nutką vintage
2024-04-25 | 10:40

Z nutką vintage

Właściciele mieszkania to miłośnicy dobrego designu z dawnych lat i sztuki. W ich nowym wnętrzu łączą się ze sobą zimne beże, drewno i naturalne tkaniny, stając się doskonałym tłem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.