Komunikaty PR

Sięgając po rekord - Geberit sponsorem Ultramaratonu Leśna Doba

2021-10-28  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Dążenie do celu i przekraczanie własnych granic towarzyszyło człowiekowi od zarania dziejów. Bez tego nie byłoby przecież postępu. Geberit, jako marka innowacyjna, kładąca nacisk na rozwój technologiczny chętnie popiera wszelkie inicjatywy promujące bicie rekordów. Zatem z przyjemnością została jednym ze sponsorów Ultramaratonu Leśna Doba.

IV Bieg Ultramaraton Leśna Doba odbył się w dniach 9 - 10 października 2021 w Pabianicach, a dokładniej na terenie należących do miejscowości leśnych obszarów. Organizatorem wydarzenia było Stowarzyszenie „Wszystko Gra - Pabianice” przy współudziale - Urzędu Miejskiego w Pabianicach, Nadleśnictwa Kolumna, Komendy Powiatowej  Państwowej Straży Pożarnej w Pabianicach oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Róży. Głównym celem biegu była promocja zdrowego stylu życia i popularyzacja tej dyscypliny. Uczestnicy czekali na wydarzenie już od zeszłego roku. Nie odbyło się on wtedy w wyznaczonym terminie z powodu pandemii. W tym roku, po dodatkom rocznym przygotowaniu, na starcie pojawiło się prawie 100 biegaczy i drugie tyle nordic walkerów. Zawodnicy mieli do pokonania trasę po pętli o długości 12,3 km, tyle razy ile starczy im sił w ciągu 24 godzin. Po każdym okrążeniu na uczestników czekał w bazie ciepły posiłek i napoje. Mogli również spędzić tam dowolna ilość czasu przed kolejną pętlą. Zwycięzcą zostawał ten, kto pokonał największą liczbę kilometrów w najkrótszym czasie.

Drużyna Geberit

Geberit, jeden ze sponsorów IV Ultramaratonu Leśna Doba, miał również swoich zawodników na trasie. Dwóch śmiałków, którzy odważyli się sprawdzić swoje możliwości to pracownicy firmy. Byli nimi Tomasz Górniak, Production Supervisor – Packaging oraz Szymon Sypniewski, Senior IT System Engine. Ich przygotowanie i determinacja pozwoliły na zajęcie bardzo wysokich miejsc w rozgrywkach. Tomasz Górniak stanął na podium, zajmując 3 miejsce w kategorii M40, w kategorii Open 4, pokonując 166 km i 50 metrów w czasie 23:23:13. Natomiast 7 miejsce w swojej kategorii wiekowej, przemierzając 98 km 400 metrów w czasie 23:07:23 należało do Szymona Sypniewskiego, w starciu nordic walking.

Start poprzedzały wielomiesięczne przygotowania i treningi – Pierwsze kilometry były przyjemnością. Marsz w grupie pozwalał na rozmowy ze współzawodnikami, podziwianie malowniczych krajobrazów i nawet zrobienie pamiątkowych zdjęć. Z każdą kolejna pętlą wysiłek był co raz większy. Na szczęście poza lekami przeciwbólowymi i żelami energetycznymi wsparcia i energii dodawali współuczestnicy. Możliwość odpoczynku po każdym okrążeniu i zjedzenia przygotowanych przez organizatorów posiłków, pozwalała też na ładowanie akumulatorów do dalszej walki z własnymi słabościami i ograniczeniami, bo jak mówią „niemożliwe istnieje tylko w naszej głowie” – opowiada Szymon Sypniewski. Każdy z uczestników Ultamaratonu Leśna Doba jest zwycięzcą przede wszystkim sam dla siebie. Każdy osiągnął więcej niż sądził.

Specjalne słowa uznania w stronę całej firmy Geberit, ale przede wszystkim reprezentujących ją zawodników padły też z ust Dyrektora Biegu Ultramaraton Leśna Doba  – Podziękowania za wsparcie dla firmy Geberit – Geberit Produkcja. Miłość do sportu to nie wszystko, co nas łączy. Wartości, które reprezentuje firma, doskonale współgrają również z duchem naszej imprezy. Geberit dostarcza rozwiązania trwałe i funkcjonalne, a przy tym piękne i wyprodukowane w ekologiczny, przyjazny dla środowiska sposób. Jak mówi nasz Sponsor: „Wydarzenie 24h Ultramaraton Leśna Doba jest bardzo nietypowym i ekstremalnym eventem, który nie tylko wymaga wielomiesięcznych treningów samych zawodników, ale i przygotowania organizatorów do wydarzenia. W tym wypadku wiedzieliśmy, że staną na wysokości zadania i się nie pomyliliśmy – mówi Piotr Pazdej, Dyrektor Zawodów.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko! Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby
Dom Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano
2024-04-25 | 12:10

Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano

Tegoroczne wiosenne spotkanie z designem właśnie dobiegło końca. 62. edycja Salone del Mobile Milano była pod wieloma względami rekordowa. Wydarzenie, w którym wzięło udział ponad
Dom Z nutką vintage
2024-04-25 | 10:40

Z nutką vintage

Właściciele mieszkania to miłośnicy dobrego designu z dawnych lat i sztuki. W ich nowym wnętrzu łączą się ze sobą zimne beże, drewno i naturalne tkaniny, stając się doskonałym tłem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.