Komunikaty PR

Skalne akcenty – sposób na niepowtarzalne wnętrze

2020-05-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Nowa kolekcja płytek ceramicznych Gateway sygnowana przez Villeroy & Boch to propozycja inspirowana łupkami – skałami o charakterystycznej warstwowej strukturze. Projektanci marki zaproponowali gres porcelanowy z niepowtarzalnymi wzorami, teksturami i kombinacjami kolorystycznymi, które pozwalają na aranżację nieszablonowego wnętrza. Mało kto wie, że łupki to skały wyróżniające się ogromną różnorodnością barw. Ta wyjątkowa kompozycja kolorystyczna doskonale sprawdza się w nowoczesnych i unikalnych wnętrzach.

Kolekcja Gateway to interpretacja surowej tekstury łupka, przeniesiona na projekt aranżacji ścian i podłóg. Warstwy charakterystyczne dla tego kamienia przybierają na płytkach formę delikatniejszą od naturalnej. Paleta barw skały łupkowej spotykanej w przyrodzie obejmuje szeroką gamę odcieni - od czarnego, przez srebrzystoniebieski i zielony, po brąz i pomarańcz. Projektanci marki zainspirowali się tymi barwami, a rezultatem jest wyjątkowa kolekcja w modnych kolorach. Wszystkie płytki oraz akcesoria kolekcji Gateway są dostępne w czterech wariantach kolorystycznych: głębokiej czerni Midnight Black, zdecydowanej szarości Manhattan Grey, Dark Olive o zielonkawym połysku oraz Foggy White – jasnym odcieniu, który jest doskonałym elementem do aranżacji mocniejszych akcentów.

Kolekcja Gateway pozwala na stworzenie unikalnych i ciekawych aranżacji na dużych przestrzeniach, np. w sektorze komercyjnym. Hotelowe lobby, poczekalnie, budynki administracji, a nawet baseny i ośrodki odnowy biologicznej czy publiczne przestrzenie na świeżym powietrzu – każde z tych miejsc może zostać zaprojektowane w sposób funkcjonalny i atrakcyjny wizualnie. Płytki sprawdzą się także w prywatnych domach i mieszkaniach – od salonów i jadalni, przez sypialnie, gabinety, korytarze i kuchnie, po tarasy i balkony. Pozwolą one stworzyć niepowtarzalną przestrzeń, którą każdy zapamięta na długo. Tym, co je wyróżnia, jest ceramiczna impregnacja vilbostoneplus, dzięki której czyszczenie gresu nie sprawia trudności – brud nie wnika w strukturę płytki.

Płytki z kolekcji Gateway Villeroy & Boch z nieszkliwionego gresu porcelanowego dostępne są w czterech formatach: 30 x 60 cm, 60 x 60 cm, 30 x 120 cm oraz 60 x 120 cm. Seria ta może być wykorzystana zarówno do pokrycia całej powierzchni jednakowymi elementami, jak i do stworzenia ciekawych kombinacji z płytek w kilku rozmiarach – także na ścianie! W kolekcji znajdziemy również cztery dodatkowe, modułowe formaty i płytki schodowe o wymiarach 30 x 120 cm z frezowanymi rowkami. Wszystkie warianty posiadają właściwości antypoślizgowe klasy R10 – jest to standard wyższy od wymaganego minimum w przypadku podstawowych płytek ceramicznych. Podwyższona antypoślizgowość znacznie podnosi komfort oraz bezpieczeństwo użytkowania. Płytki w formatach 30 x 60 cm oraz 60 x 60 cm dostępne są także w wersji z właściwościami antypoślizgowymi klasy R11/B. Oznacza to, że klasa B doskonale sprawdzi się w miejscach o podwyższonej wilgotności, np. na basenach, w saunach czy w ośrodkach odnowy biologicznej. Klasa R11 dedykowana jest natomiast miejscom użyteczności publicznej.

W kolekcji Gateway znajdziemy również wszystkie elementy, których architekci mogliby spodziewać się w spójnym, nowoczesnym koncepcie wnętrz - mozaikę o wymiarach 7,5 x 7,5 cm na siatce w arkuszach wielkości 30 x 30 cm, doskonałą do kabin prysznicowych z odpływem liniowym, dekor w formacie 30 x 60 cm oraz listwy przypodłogowe o wymiarach 7,5 x 60 cm.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko! Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby
Dom Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano
2024-04-25 | 12:10

Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano

Tegoroczne wiosenne spotkanie z designem właśnie dobiegło końca. 62. edycja Salone del Mobile Milano była pod wieloma względami rekordowa. Wydarzenie, w którym wzięło udział ponad
Dom Z nutką vintage
2024-04-25 | 10:40

Z nutką vintage

Właściciele mieszkania to miłośnicy dobrego designu z dawnych lat i sztuki. W ich nowym wnętrzu łączą się ze sobą zimne beże, drewno i naturalne tkaniny, stając się doskonałym tłem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.