Komunikaty PR

Upływa termin pierwszego etapu konkursu Projektuj z Bespoke

2024-01-24  |  13:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Tylko do 30 stycznia można przesyłać projekty do pierwszego etapu konkursu Projektuj z Bespoke, organizowanego przez markę Samsung i skierowanego do studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz. Wystarczy stworzyć wizualizację wnętrza z uwzględnieniem lodówki Bespoke marki Samsung i stylu danego etapu konkursu, żeby wygrać atrakcyjne nagrody. 

Konkurs przeprowadzony jest na dedykowanej platformie projektujzbespoke.pl. W pierwszym etapie konkursu, który zaplanowany został od 7 grudnia do 30 stycznia, można przesyłać projekty w stylu japandi. W wizualizacji należy uwzględnić lodówkę Bespoke oraz charakterystyczne cechy wskazanego stylu wnętrzarskiego. Drugi etap konkursu rozpocznie się już 31 stycznia.

Oaza spokoju – styl japandi

Styl japandi, wywodzący się z harmonijnego połączenia japońskiej i skandynawskiej estetyki, to nie tylko sposób aranżacji, lecz również głęboko zakorzeniona filozofia, która zdobywa coraz większą popularność ze względu na swoją harmonię, prostotę i funkcjonalność. W tym stylu dominuje minimalizm, który znajduje wyraz w prostych formach i zredukowanych do minimum zdobieniach. Charakterystyczne są neutralne palety barw, skupiające się na stonowanych odcieniach bieli, szarości, beżu i brązu. To subtelne połączenie kolorów, które nadaje wnętrzom spokojny, naturalny charakter.

Japandi zaskakuje również wykorzystaniem naturalnych materiałów o nieregularnych krawędziach. Drewno w jasnych odcieniach, kamień, rattan czy len tworzą bazę dla tego stylu, wprowadzając do wnętrza ciepło i przytulność. Ważne jest, aby materiały były wysokiej jakości, co podkreśla wartość rzemieślniczą i trwałość. Elementy dekoracyjne są ograniczone do minimum, a te, które są obecne, pełnią funkcję praktyczną. Kultura japońska inspiruje do wprowadzania roślinności, zwłaszcza tych o delikatnych kształtach, co dodaje świeżości i naturalności. Przestrzeń jest starannie przemyślana, a każdy element ma swoje miejsce i znaczenie. To właśnie stylu japandi dotyczy pierwszy etap konkursu Projektuj z Bespoke. Organizator, marka Samsung, czeka na wizualizacje przedstawiające aranżacje wnętrz w tym stylu, do 30 stycznia.

Jury

Zgłoszone projekty oceni Jury składające się z wybitnych architektów, projektantów i przedstawicieli mediów: arch. Jan Sikora (ASP Gdańsk, Sikora Wnętrza), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Agata Sobkowiak (Sobkowiak Architektura), arch. Agnieszka Balicka (Balicka Design), arch. Aldona Banasiukarch. Anna Koszelaarch. Katarzyna Fotek (Decoroom), arch. Weronika Libiszowska (Boris Kudlička with Partners), arch. Karol Smagacz (Karol Smagacz Interior Designer), Anna Grużewska (Czas na Wnętrze), Kamil Białas (WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (MAGAZIF.com) i fotograf Yassen Hristov.

Nagrody

Łączna suma nagród wynosi 30 000 PLN brutto. W każdym etapie konkursu zostanie wyłoniony laureat nagrody głównej, który otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3 000 PLN brutto. Podczas obrad gremium Jurorów wyłoni spośród wszystkich zgłoszonych prac (również nagrodzonych w poszczególnych etapach konkursu) laureatów nagrody Grand Prix i nagrody specjalnej. W skład Grand Prix dla najlepszego projektu wchodzi nagroda pieniężna w wysokości 10 000 PLN brutto oraz promocja projektu w mediach o wartości 6 000 PLN brutto. Organizator przewidział nagrodę specjalną w postaci sesji zdjęciowej zrealizowanej koncepcji w wykonaniu fotografa Yassena Hristova, która będzie stanowić doskonałą promocję pracowni.

Patronat medialny: Elle Decoration, Magazif, WhiteMAD, Czas na Wnętrze, Label Magazine, Designteka.pl, OKK! design

Więcej informacji o konkursie: https://projektujzbespoke.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Nadmierna dbałość o zdrowe żywienie może prowadzić do obsesji. Ryzyko ortoreksji występuje u co 10. człowieka

Co najmniej jedna piąta osób wykazuje zachowania ortorektyczne, a u 10 proc. rozwinie się ortoreksja, czyli obsesja na punkcie jakości pożywienia. Problem występuje częściej u kobiet oraz u osób utrzymujących regularną aktywność fizyczną. Konsekwencją zaburzenia może być zarówno nieprawidłowe odżywienie, jak i pojawienie się problemów natury psychicznej. Psychodietetycy radzą, by nie rezygnować ze zdrowego żywienia, ale we wdrażaniu postępowania dietetycznego zachować przede wszystkim umiar.

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda

Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.