Komunikaty PR

Premiera „Barbie Big City, Big Dreams” – nowy musical, nowe zabawki

2021-09-10  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
ConTrust
Communication

ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Do pobrania Barbie ( 0.04 MB )

Barbie to o wiele więcej niż lalka, a najnowszy musical z Barbie w roli głównej to zdecydowanie więcej niż tylko film. Najnowszej odsłonie Barbie: Wielkie Miasto, Wielkie Marzenia towarzyszy szereg nowości, które pozwolą dzieciom przeżyć fantastyczną przygodę razem z ich ulubioną bohaterką. Musicalowa podróż z Barbie pojawi się na ekranach telewizorów po raz pierwszy w sobotę, 11 września, na kanale MiniMini+. Na co mogą liczyć mali miłośnicy dobrej zabawy?

Przygoda w rytmie pop

Barbie inspiruje dziewczynki do bycia kim tylko chcą, jednocześnie nie przestając ich bawić i uczyć. Tym razem udowadnia, że warto mieć marzenia i odwagę do ich spełniania. 11 września na ekranach pojawią się nie tylko nowe przygody Barbie, ale i zupełnie nowa postać. Po raz pierwszy w filmie zobaczymy dwie Barbie Roberts! Dzięki podróży Barbie Malibu z Kalifornii do Nowego Jorku, poznamy rodowitą mieszkankę tego wielkiego miasta, czyli Barbie Brooklyn. Obfitujący w przygody, humor, zwroty akcji, ale przede wszystkim w muzykę film Barbie: Wielkie Miasto, Wielkie Marzenia to wycieczka do wyjątkowego świata pasji i przyjaźni. Musical oprócz wciągającej fabuły oferuje małym widzom nowe doznania muzyczne. Premierze towarzyszy też album piosenek, które dzieci będą mogły śpiewać razem ze swoją bohaterką. Płyta Barbie: Wielkie Miasto, Wielkie Marzenia to sześć utworów w języku polskim, które dostępne są zarówno na platformach streamingowych, jak i do pobrania w formie cyfrowej w dobrych sklepach muzycznych. Dodatkowo najnowszy musical z Barbie zebrał już bardzo pozytywne opinie (ocena 7,3/10) na anglojęzycznym portalu IMDb (skrót od: Internet Movie Database) czyli największej na świecie internetowej bazie danych na temat filmów.

Zabawa ma moc!

W odkrywaniu muzycznych pasji wspólnie z Barbie pomogą nie tylko wpadające w ucho piosenki, ale także niepowtarzalne zabawki inspirowane musicalem. Dzięki nim dzieci będą mogły wejść w rolę artystów
i poczuć się niczym prawdziwe gwiazdy. W najnowszej serii znajdziemy więc m.in. dwie Muzyczne Lalki (Barbie Malibu i Barbie Brooklyn), które wydają melodyjne dźwięki znane z filmu i ubrane są w sukienki święcące pod wpływem ruchu, ale także inne zestawy pełne scenicznych atrybutów. Amatorom muzycznych podróży na pewno przypadnie do gustu Samochód-Koncertowa Scena 2 w 1 – auto, które w łatwy sposób zmienia się w scenę z miejscami dla widowni i koncertowymi akcesoriami.

Konkurs – Barbie Muzyczne Graffiti

Premierze musicalu oraz nowej serii zabawek towarzyszy konkurs z nagrodami, który dostępny będzie od 13 września na stronie internetowej kanału telewizyjnego MiniMini+. Wystarczy pokolorować - zgodnie ze wzorem - muzyczne graffiti, które ozdobi budynki rozśpiewanego Nowego Jorku. Po jego wykonaniu można zaprojektować scenę dla Barbie. Wystarczy dać się ponieść twórczej fantazji! Na autorów najlepszych projektów czekają liczne nagrody od Barbie.

Premiera filmu Barbie: Wielkie Miasto, Wielkie Marzenia na kanale MiniMini+ już 11 września 2021 r.
o godz. 11:00. Powtórki emitowane będą na MiniMini+ i Teletoon+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.