Premiera „Barbie Big City, Big Dreams” – nowy musical, nowe zabawki
Communication
ul. 1 sierpnia 6A
02-134 Warszawa
contact|contrust.pl| |contact|contrust.pl
+48 22 370 28 87
media.contrust.pl
Barbie to o wiele więcej niż lalka, a najnowszy musical z Barbie w roli głównej to zdecydowanie więcej niż tylko film. Najnowszej odsłonie Barbie: Wielkie Miasto, Wielkie Marzenia towarzyszy szereg nowości, które pozwolą dzieciom przeżyć fantastyczną przygodę razem z ich ulubioną bohaterką. Musicalowa podróż z Barbie pojawi się na ekranach telewizorów po raz pierwszy w sobotę, 11 września, na kanale MiniMini+. Na co mogą liczyć mali miłośnicy dobrej zabawy?
Przygoda w rytmie pop
Barbie inspiruje dziewczynki do bycia kim tylko chcą, jednocześnie nie przestając ich bawić i uczyć. Tym razem udowadnia, że warto mieć marzenia i odwagę do ich spełniania. 11 września na ekranach pojawią się nie tylko nowe przygody Barbie, ale i zupełnie nowa postać. Po raz pierwszy w filmie zobaczymy dwie Barbie Roberts! Dzięki podróży Barbie Malibu z Kalifornii do Nowego Jorku, poznamy rodowitą mieszkankę tego wielkiego miasta, czyli Barbie Brooklyn. Obfitujący w przygody, humor, zwroty akcji, ale przede wszystkim w muzykę film Barbie: Wielkie Miasto, Wielkie Marzenia to wycieczka do wyjątkowego świata pasji i przyjaźni. Musical oprócz wciągającej fabuły oferuje małym widzom nowe doznania muzyczne. Premierze towarzyszy też album piosenek, które dzieci będą mogły śpiewać razem ze swoją bohaterką. Płyta Barbie: Wielkie Miasto, Wielkie Marzenia to sześć utworów w języku polskim, które dostępne są zarówno na platformach streamingowych, jak i do pobrania w formie cyfrowej w dobrych sklepach muzycznych. Dodatkowo najnowszy musical z Barbie zebrał już bardzo pozytywne opinie (ocena 7,3/10) na anglojęzycznym portalu IMDb (skrót od: Internet Movie Database) czyli największej na świecie internetowej bazie danych na temat filmów.
Zabawa ma moc!
W odkrywaniu muzycznych pasji wspólnie z Barbie pomogą nie tylko wpadające w ucho piosenki, ale także niepowtarzalne zabawki inspirowane musicalem. Dzięki nim dzieci będą mogły wejść w rolę artystów
i poczuć się niczym prawdziwe gwiazdy. W najnowszej serii znajdziemy więc m.in. dwie Muzyczne Lalki (Barbie Malibu i Barbie Brooklyn), które wydają melodyjne dźwięki znane z filmu i ubrane są w sukienki święcące pod wpływem ruchu, ale także inne zestawy pełne scenicznych atrybutów. Amatorom muzycznych podróży na pewno przypadnie do gustu Samochód-Koncertowa Scena 2 w 1 – auto, które w łatwy sposób zmienia się w scenę z miejscami dla widowni i koncertowymi akcesoriami.
Konkurs – Barbie Muzyczne Graffiti
Premierze musicalu oraz nowej serii zabawek towarzyszy konkurs z nagrodami, który dostępny będzie od 13 września na stronie internetowej kanału telewizyjnego MiniMini+. Wystarczy pokolorować - zgodnie ze wzorem - muzyczne graffiti, które ozdobi budynki rozśpiewanego Nowego Jorku. Po jego wykonaniu można zaprojektować scenę dla Barbie. Wystarczy dać się ponieść twórczej fantazji! Na autorów najlepszych projektów czekają liczne nagrody od Barbie.
Premiera filmu Barbie: Wielkie Miasto, Wielkie Marzenia na kanale MiniMini+ już 11 września 2021 r.
o godz. 11:00. Powtórki emitowane będą na MiniMini+ i Teletoon+.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.