Komunikaty PR

Dr Irena Eris zaangażowana w produkcję filmu z nominacją w Cannes

2023-05-26  |  16:50
Biuro prasowe
Do pobrania Infopras ( 0.08 MB )

Nominowana w konkursie głównym na tegorocznym Festiwalu Filmowym w Cannes brytyjsko-polska produkcja pt. „The Zone of Interest” opowiada o rodzinie komendanta Auschwitz żyjącej po drugiej stronie obozowego muru.

„The Zone of Interest” (polski tytuł: „Strefa interesów”) to najnowszy film Jonathana Glazera –brytyjskiego reżysera i scenarzysty filmowego. Film inspirowany jest powieścią autorstwa Martina Amisa z 2014 roku. Zdjęcia do filmu w całości powstawały w Polsce, przede wszystkim w Oświęcimiu, w pobliżu byłego niemieckiego nazistowskiego obozu Auschwitz-Birkenau.

Producentami filmu są James Wilson (JWFilms) i Ewa Puszczyńska (Extreme Emotions). W powstanie filmu, którego premiera odbyła  się w Cannes podczas 76. edycji Festiwalu zaangażowana była marka Dr Irena Eris.

Jednym z dwóch producentów filmu jest Ewa Puszczyńska – wielokrotnie nagradzana polska producentka filmowa, która ma na swoim koncie m.in. takie filmy jak: Ida, Zimna wojna czy The Silent Twins. Jest członkinią Polskiej, Europejskiej i Amerykańskiej Akademii Filmowej, a magazyn „Variety” umieścił jej nazwisko na swojej liście pięciuset najbardziej wpływowych liderów biznesowych w świecie kina. – Film „The Zone of Interest” jest owocem wspólnej ciężkiej pracy doświadczonego grona twórców z USA, Wielkiej Brytanii i Polski. Jestem niezwykle dumna z naszej roli w tworzeniu tej poruszającej opowieści i wierzę, że efektem naszej pasji i zaangażowania będą nie tylko poruszone serca widzów, ale również wyróżnienia w tak prestiżowych międzynarodowych konkursach jak Festiwal Filmowy w Cannes – komentuje Ewa Puszczyńska.

Swój udział w produkcji miała także polska marka kosmetyczna Dr Irena Eris. Firma zapewniła m.in. kosmetyki wykorzystane do charakteryzacji bohaterów, a jej wizażyści zaangażowani byli w pracę na planie pod kierownictwem znanego filmowego charakteryzatora Waldemara Pokromskiego. – Na przestrzeni ostatnich lat z dumą obserwowaliśmy sukcesy polskich twórców w międzynarodowych konkursach filmowych i mamy świadomość, że istotnie przyczyniają się one do dalszego rozwoju kinematografii – przyznaje Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji firmy Dr Irena Eris. – Dlatego też cieszę się, że możemy wspierać kolejny dostrzeżony na świecie projekt z udziałem polskich twórców oraz trzymamy za niego kciuki podczas 76. edycji Festiwalu w Cannes – dodaje Joanna Łodygowska.

Marka Dr Irena Eris to synonim jakości i innowacji. Firma wspiera twórców w realizacji ich pasji, angażując się w projekty kulturalne i współpracując z utalentowanymi artystami i artystkami. W 2022 roku marka była zaangażowana w wiele ważnych inicjatyw kulturalnych, m.in. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni czy Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty, a także wspierała produkcję filmów takich jak nominowany podczas 75. edycji Festiwalu w Cannes „The Silent Twins” czy reżyserski debiut Marty Minorowicz pt. „Iluzja”.

76. edycja Festiwalu w Cannes potrwa od 16 do 27 maja. Jury przewodniczyć będzie reżyser Ruben Östlund, dwukrotny laureat Złotej Palmy najważniejszego wyróżnienia w konkursie.


Kontakt dla mediów:

Joanna Łodygowska, Szef Działu Komunikacji, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris:

tel. 00 48 696 494 337, email: Joanna.Lodygowska@DrIrenaEris.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV Biuro prasowe
2024-12-18 | 11:00

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA I KRÓLOWA ŚNIEGU NA ŚWIĘTA W ARTE.TV

W grudniu lubimy wracać do znanych nam od dziecka baśniowych opowieści, które wprawiają nas w świąteczny nastrój. Historie o okrutnej Królowej Śniegu czy skąpym
Film BRAK ZDJĘCIA
2024-12-12 | 08:54

Z miłości do gier – Platige Image o kulisach powstawania „Secret Level”

„To list miłosny do gier” – powiedział podczas tegorocznego gamescomu o serii „Secret Level” Tim Miller, współtwórca Blur Studio, reżyser, legenda efektów specjalnych i pomysłodawca
Film Serial Udar z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia
2024-12-11 | 16:00

Serial 'Udar' z Jackiem Poniedziałkiem dostępny w streamingu już 17 grudnia

Już we wtorek, 17 grudnia, Viaplay zaprasza na premierę serialu „Udar” przedstawiającego historię warszawskiego bon-vivanta oraz gwiazdy telewizyjnych programów kulinarnych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć

Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Transport

SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć