Otwórz sezon rowerowy z Galerią Bronowice
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W dniach 17-19 czerwca Galeria Bronowice zmieni się w rowerową przystań za sprawą akcji ROWERland. Jest to prawdziwe święto jednośladów, obfitujące w moc tematycznych atrakcji i konkursów. Uczestników wydarzenia czekają m.in.: bezpłatny serwis rowerowy, pokazy BMX przygotowane przez profesjonalną szkołę, konkurs ,,Jazda po nagrody” i wiele więcej. Event potrwa aż trzy dni, odbędzie się w czwartek i piątek w godzinach 13:00-19:00 oraz w sobotę w godzinach 11:00-19:00.
Sprawny rower to podstawa
Lubisz spędzać czas wolny przemierzając świat na swoim jednośladzie? Bezpieczeństwo i komfort jazdy na rowerze to podstawa, dlatego każdego dnia eventu będzie można skorzystać z usług bezpłatnego serwisu rowerowego. Serwisanci za darmo przeprowadzą podstawową diagnostykę rowerów, dokonując prostych prac konserwatorskich, tj. regulacji hamulców, przerzutek i ciśnienia w kołach, smarowania łańcuchów czy sprawdzenia oświetlenia. Punkt będzie czynny 17 i 18 czerwca w godzinach 13:00-19:00 oraz 19 czerwca w godzinach 11:00-19:00. Zlokalizowany będzie przy wejściu głównym do Galerii Bronowice, od strony marketu OBI.
„Jazda po nagrody” – konkursy kołem się toczą
Co łączy spalone kalorie, wyprodukowane watogodziny, kreatywnie spędzony czas i ekologię? Energorower!, na którym za pomocą własnych mięśni będzie można wykręcić nagrodę – jedną z 50 kart podarunkowych o wartości 50 zł. Aby wziąć udział w zabawie, należy w punkcie konkursowym okazać paragon (z datą 17, 18 lub 19 czerwca), na kwotę min. 150 zł oraz wyprodukować określoną ilość energii, jadąc przez dwie minuty na energorowerze. Informacja o watogodzinach wyświetli się na ekranie, do którego podłączona będzie maszyna. Jeżeli nie uda się ukończyć zadania lub karty zostaną wydane mocniejszym zawodnikom (obowiązuje godzinowy limit kart), uczestnik otrzyma w nagrodę bidon, idealnego towarzysza rowerowych wycieczek. Konkurs odbędzie się w sobotę, 19 czerwca w godzinach 12:00-18:00.
Bezpłatny serwis rowerowy czy konkursy to jeszcze nie koniec atrakcji! BMX SCHOOL, jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku rowerowym, przeprowadzi pokazy i szkolenia z akrobatycznej jazdy na wszystkich poziomach zaawansowania, zapewniając uczestnikom kompleksową opiekę trenerską i fantastyczną atmosferę.
W trakcie wydarzenia obowiązują zasady reżimu sanitarnego – w przestrzeni zamkniętej zakrywanie ust i nosa, dezynfekcja rąk oraz zachowanie dystansu.
Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław
Warsztaty fotograficzne
Podaruj radość… na Walentynki!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Media
Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Znany szef kuchni cieszy się z tego, że dane mu jest realizować tak ważny dla niego projekt zawodowy wspólnie z Dorotą Szelągowską. Choć wcześniej sporadycznie spotykali się na korytarzach TVN–u, to dopiero na planie programu „MasterChef Nastolatki” mieli okazję bliżej się poznać. Szybko nawiązali nić porozumienia i zostali przyjaciółmi. Teraz obydwoje nie szczędzą sobie pochwał i miłych słów.
Styl życia
Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.