Huawei wprowadza GameCenter – platformę dla graczy z ekskluzywnymi bonusami
Huawei GameCenter to najnowsza aplikacja dostępna dla użytkowników smartfonów i tabletów marki w Polsce oraz w 33 krajach na całym świecie. Jest to platforma opracowana z myślą o społecznościach osób grających w gry na urządzeniach mobilnych, która oferuje dostęp do najlepszych aplikacji oraz dedykowanych bonusów i promocji.
GameCenter to platforma w postaci aplikacji, poprzez którą użytkownicy smartfonów oraz tabletów Huawei mogą pobierać gry, a także zamawiać tytuły w przedsprzedaży. Pośród gier dostępnych w GameCenter użytkownicy znajdą między innymi World of Tanks Blitz, Garena Free Fire, Marvel Strike Force, AFK Arena, Lords Mobile czy Guns of Glory. Wszystkie gry instalowane przez użytkownika poprzez GameCenter są pobierane bezpośrednio z oficjalnego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.
GameCenter – najnowsze informacje i dedykowane bonusy
Huawei GameCenter zapewnia użytkownikom możliwość m.in. korzystania z ekskluzywnych pakietów gier oraz dedykowanych ofert, prezentów i rabatów. Aktualnie, za pośrednictwem GameCenter, gracze mogą odebrać między innymi prezent o wartości 110 euro do gry AFK Arena oraz pakiet powitalny o wartości 50 euro do gry Lords Mobile, a także skorzystać z oferty 25 procent zwrotu za zakupy w grze Guns of Glory. Dzięki GameCenter użytkownicy zyskują dostęp do najświeższych informacji o swoich ulubionych grach, a także pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o premierach gier na urządzenia Huawei wraz z możliwością ich przetestowania.
W przyszłych aktualizacjach GameCenter, Huawei będzie również rozwijać społecznościowy charakter serwisu, tak aby gracze mogli używać platformy jako miejsca nawiązywania kontaktów towarzyskich, przyjaźni i budowania społeczności.
Współpraca z deweloperami
Dla deweloperów współpracujących z Huawei wprowadzenie platformy GameCenter zapewnia możliwość dotarcia do ponad 700 milionów użytkowników smartfonów i tabletów marki na całym świecie. Już 1,6 miliona programistów tworzy gry i aplikacje wykorzystując możliwości ekosystemu marki – HMS (Huawei Mobile Services). Huawei GameCenter oferuje im szereg korzyści, między innymi: wsparcie techniczne ułatwiające efektywną integrację z ekosystemem Huawei, atrakcyjne warunki współpracy i dystrybucji oraz przestrzeń reklamową i promocyjną w GameCenter, umożliwiającą efektywne dotarcie do większej liczby konsumentów.
Motorola prezentuje nowe smartfony serii edge 50
Słuchawki z rodziny moto buds już dostępne w Polsce
LIGHTROOM ZACHWYCA PUBLICZNOŚĆ NOWĄ INSTALACJĄ NAPĘDZANĄ PROJEKTORAMI PANASONIC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami
– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.
Muzyka
Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna
Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.
Farmacja
Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych
Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.