Komunikaty PR

GROHE partnerem EuroSkills 2023

2023-09-05  |  09:34
Biuro prasowe

W dniach od 5 do 9 września na stadionie Polsat Plus Arena Gdańsk, w halach kongresowo-wystawienniczych Amber Expo i na terenach do nich przyległych odbywa się EuroSkills Gdańsk 2023 – międzynarodowe zawody umiejętności branżowych. Marka GROHE jest głównym partnerem wydarzenia w kategorii „Instalacje grzewcze i sanitarne”. 


Międzynarodowe wydarzenie dla profesjonalistów 
EuroSkills to największe w Europie wydarzenie, które promuje kształcenie zawodowe i doskonalenie umiejętności przez młodych profesjonalistów. Po raz pierwszy odbędzie się ono w Polsce. Gdańsk ugości ponad 600 zawodników z 32 krajów, którzy uczestniczyć będą w 43 różnych konkurencjach. Floryści, kucharze, mechanicy samochodowi, spawacze, informatycy czy instalatorzy staną do rywalizacji o medale w specjalnie przygotowanych zadaniach.

Wszystko w imię podnoszenia kompetencji zawodowych, wymiany dobrych praktyk oraz budowania partnerstw edukacyjno-biznesowych. Szacuje się, że EuroSkills 2023 zgromadzi ponad 100 tys. widzów z Polski i z zagranicy. Będzie to też kolejna szansa dla naszych krajowych reprezentantów, którzy z poprzedniej edycji przywieźli trzy medale. EuroSkills to jednak nie tylko konkurs. Inicjatywie będą towarzyszyć rozmaite wydarzenia, takie jak pokazy, wystawy, konferencje i seminaria branżowe, a także strefy „Try a skill” czy targi szkół. Całość rozpocznie się 5 września widowiskową ceremonią otwarcia na stadionie, podczas której odbędzie się parada drużyn narodowych. Z kolei 9 września będzie miała miejsce ceremonia wręczania medali. 


Marka GROHE wspiera młodych profesjonalistów
Firma GROHE już dwukrotnie wspierała SkillsPoland – największy konkurs branżowy w kraju, kierowany do uczniów szkół branżowych, studentów kierunków technicznych oraz do osób rozpoczynających swoją karierę zawodową. Wydarzenie pełni funkcję eliminacji do konkursów EuroSkills i WorldSkills, którego GROHE jest partnerem od 2022 roku. W taki sposób firma GROHE w pełni dołączyła do uznanych marek, które pomagają rozwinąć skrzydła młodym ludziom zainteresowanym budowaniem swoich umiejętności zawodowych. 

Branża sanitarna zmaga się z coraz większym zapotrzebowaniem na wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, dlatego wspieranie takich inicjatyw, jak konkursy EuroSkills i WorldSkills, ma kluczowe znaczenie dla rozwoju całej specjalizacji. Marka GROHE angażując się jako partner w kategorii "Instalacje grzewcze i sanitarne", aktywnie wspiera edukację i rozwój zawodowy młodych adeptów sztuki instalatorskiej. Dbałość o rozwijanie umiejętności zawodowych wśród młodzieży przekłada się na podnoszenie jakości usług w przyszłości.

Marka GROHE realizuje cel, jakim jest wsparcie młodych instalatorów także w ramach programu GIVE (skrót od GROHE Installer Vocational Training & Education) oraz poprzez rozwiązania z portfolio GROHE Professional. Współpracując z ponad 70. instytucjami w całym regionie EMENA, firma tworzy nowoczesne sale szkoleniowe oraz przygotowuje materiały edukacyjne dostosowane do współczesnych standardów. Dodatkowo, organizuje liczne szkolenia, skupiające się na rozwijaniu umiejętności praktycznych i teoretycznych w dziedzinie instalacji grzewczych i sanitarnych. Po ukończeniu tych programów, uczestnicy nie tylko zdobywają cenne umiejętności, ale również otrzymują wsparcie w procesie znalezienia pracy lub mają możliwość uczestniczenia w programach praktyk realizowanych u jednego z partnerów GROHE. Działając w tej roli, zapewnia młodym adeptom możliwość praktycznego stosowania zdobytej wiedzy w realnych sytuacjach zawodowych. Program GIVE realizowany jest już w 32 szkołach i uczelniach technicznych w Polsce. Firma otworzyła w naszym kraju 13., w pełni wyposażonych sal szkoleniowych. 

Więcej informacji o programie GIVE dostępnych jest na platformie GROHE X.

 

-------------------------------------------------------------------------------
O GROHE 
GROHE jest wiodącym na świecie producentem kompletnych rozwiązań łazienkowych i kuchennych. Od 2014 roku należy do portfolio marek organizacji LIXIL. Filarami marki GROHE są technologia, jakość, design i zrównoważony rozwój.
Marka oferuje rozwiązania produktowe poprawiające jakość życia, a także usługi w ramach dedykowanych portfolio: GROHE QuickFix, GROHE Professional oraz subbrandu premium GROHE SPA. Odpowiadają one na konkretne potrzeby partnerów biznesowych GROHE oraz oczekiwania ich zróżnicowanych grup docelowych.
Woda leży u źródła wszystkich działań marki, dlatego jest ona zaangażowana w realizację strategii korporacyjnej organizacji LIXIL z łańcuchem wartości oszczędzającym zasoby naturalne: od produkcji neutralnej pod względem emisji CO2*, poprzez eliminację niepotrzebnego plastiku w opakowaniach produktów, aż po technologie oszczędzania wody i energii, takie jak GROHE Everstream - prysznic z recyklingiem wody.

Ważnym elementem strategii jest również hybrydowy ekosystem komunikacji GROHE X, do którego należą: internetowa platforma, pełna wartościowych treści i inspiracji, GROHE X Brand & Communication Experience Center w Hemer (Niemcy) z nowoczesnymi studiami filmowymi oraz imponujące ciężarówki GROHE X Motion. Dzięki nowym sposobom komunikacji marka GROHE dociera do ludzi na całym świecie, realizując główny cel LIXIL, jakim jest zapewnianie lepszych domów wszystkim i wszędzie.
* włączając projekty kompensujące emisję CO2; więcej o tym na grohe-x.com/sustainability

 
Informacje o LIXIL  
LIXIL (TSE: 5938) to producent innowacyjnej armatury oraz rozwiązań do domu, które ułatwiają radzenie sobie  
z codziennymi wyzwaniami i podnoszą standard życia w każdym miejscu na świecie. Korzystając z naszego japońskiego dziedzictwa, tworzymy i wdrażamy nowoczesne technologie odpowiadające za wysoką jakość produktów i zmieniające domy w lepsze, nowoczesne przestrzenie. Jednak LIXIL wyróżnia się przede wszystkim sposobem działania – począwszy od wyrazistych projektów, poprzez ducha przedsiębiorczości i dbałość o środowisko, aż po odpowiedzialny rozwój działalności biznesowej. Nasze podejście realizujemy w praktyce dzięki wiodącym w branży markom, w tym INAX, GROHE, American Standard i TOSTEM. Ponad 55 000 współpracowników działających w więcej niż 150 krajach jest dumnych z tego, że nasze produkty każdego dnia poprawiają jakość życia miliardów ludzi. Dowiedz się więcej na www.lixil.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom? Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Czy edukacja zdalna może mieć międzynarodowy poziom?

JDJ International Open Schools (JDJ IOS) to projekt, który redefiniuje dostęp do edukacji międzynarodowej. Umożliwia zdobycie akredytowanego amerykańskiego świadectwa maturalnego z
Kariera Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem
2024-12-20 | 01:00

Neuroróżnorodność to cecha, a nie problem

W Polsce proces kwalifikacji zaczyna się zwykle w sytuacji, kiedy nauczyciele widzą jakiś „problem” z dzieckiem – mówią wtedy, że dziecko jest
Kariera Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!
2024-12-19 | 12:00

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!

Codziennej pracy Dyrektora towarzyszy wiele wyzwań związanych z pracownikami, współpracą z rodzicami, opieką nad dziećmi, czy prowadzeniem własnego biznesu. KDPN czyli Klub Dyrektora

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.