Komunikaty PR

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

2024-12-02  |  11:10
Biuro prasowe

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym wyjątkowe aktywacje konsumenckie oraz konkurs, w którym można wygrać świąteczny merch zaprojektowany przez polskich artystów – Szmat Skład i Maję Pilarek.

Święta z Pepsi

Tegoroczna kampania świąteczna Pepsi zachęca Polaków do odłożenia w tym napiętym czasie mniej priorytetowych zadań i rozpoczęcia świętowania wspólnie z Pepsi. Hasło „Pssst, poświętuj trochę” doskonale oddaje podwójne znaczenie tego wyjątkowego okresu. Z jednej strony nawiązuje do charakterystycznego dźwięku otwierania puszki Pepsi, który oznacza moment wytchnienia i odprężenia. Z drugiej szept „pssst” przypomina gest bliskości, którym dyskretnie zapraszamy najbliższych do wspólnego świętowania. Kampania w subtelny sposób przypomina, że to właśnie te drobne, wspólne momenty tworzą magię świąt i pomagają zatrzymać się na chwilę w codziennym pośpiechu. Pepsi zachęca, by otworzyć puszkę, odetchnąć i poczuć radość płynącą z najważniejszych chwil w roku. Tym samym marka w ramach kampanii zaplanowała świąteczne aktywacje konsumenckie, szerokie działania w tradycyjnych, zasięgowych mediach, uwzględniając TV oraz reklamy DOOH, a także internetowe, stawiając na różnorodne i kontekstowe formy komunikacji. Strategia digitalowa obejmuje emisję reklam VOD, w tym na platformach takich jak YouTube oraz kampanie w social mediach, z naciskiem na Meta i TikTok. Marka podjęła również współpracę z polskimi artystami, tworząc świąteczny merch, który będzie można zdobyć w konkursie promowanym na platformach Empik.

Święta to wyjątkowy czas, który warto w pełni poświęcić bliskim, celebrując wspólne chwile i atmosferę spokoju. W naszej kampanii chcieliśmy zachęcić do zatrzymania się na moment, oderwania od codziennego pośpiechu i pozwolenia sobie na odrobinę przyjemności oraz relaksu, by w pełni cieszyć się magią tego okresu” – dodaje Ania Piekarska Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero.

Święta są od świętowania – reszta może poczekać!

Pepsi, w ramach kampanii, organizuje konkurs konsumencki, który rusza już 2 grudnia, zachęcając uczestników do wskazania mniej istotnych obowiązków mogących “poczekać” w świątecznym okresie. Marka zaprasza również do udziału w rywalizacji o nagrody, które pozwolą rozpocząć świętowanie jeszcze wcześniej. Konkurs odbędzie się na platformie www.joy-pepsico.eu, gdzie można wygrać roboty odkurzające iRobot Roomba, karty podarunkowe do Empik.com, abonamenty Empik Go Max, a także świąteczne swetry lub koce stworzone we współpracy z polskimi artystami słynącymi z kreatywności i wyjątkowego stylu – Szmat Skład i Mają Pilarek. Te unikalne produkty pomogą znaleźć chwilę wytchnienia i cieszyć się prawdziwą magią Świąt, bez presji codziennych obowiązków.

Za opracowanie strategii komunikacji i stworzenie idei kreatywnej kampanii odpowiada wewnętrzna agencja kreatywna PepsiCo -  Sips & Bites. Zaś za lokalne dostosowanie konceptu na rynek polski odpowiada Feeders Agency. Działania PR powierzono Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów realizuje Zenith Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media 10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki! Biuro prasowe
2024-11-13 | 13:00

10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!

Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże
Media Niezwykła strefa fotograficzna w Blue City - Selfie Space
2024-11-07 | 09:40

Niezwykła strefa fotograficzna w Blue City - Selfie Space

Za oknem coraz bardziej listopadowo. Jeśli tęsknicie za kolorami i chcecie poprawić sobie nastrój – mamy dla Was coś wyjątkowego! Już od 4 listopada zapraszamy do bezpłatnej,
Media Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz
2024-10-23 | 01:00

Canon na Międzynarodowy Dzień Druku: tworzenie wartości poprzez obraz

Obchodzony 23 października Międzynarodowy Dzień Druku to doskonały moment, aby przyjrzeć się bliżej roli, jaką we współczesnym świecie odgrywa technologia druku. Firma Canon, od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Przemysł spożywczy

W ostatnich miesiącach coraz więcej Polaków sięga po jabłka. Konsumpcja tych owoców jednak z roku na rok spada [DEPESZA]

W październiku po jabłka sięgnęło niemal 90 proc. Polaków, o 10 pp. więcej niż we wrześniu – wynika z badania Kantar Polska. Mimo to statystyki spożycia są z roku na rok coraz gorsze, chociaż jabłka należą do najbardziej dostępnych i najzdrowszych owoców. – Wspierają serce i pomagają walczyć z komórkami nowotworowymi – podkreślają eksperci promującego zdrowe praktyki żywieniowe europejskiego programu Good Move.

Gwiazdy

Joanna Kurowska: Okres świąteczny daje ludziom poczucie bezpieczeństwa i jest takim powrotem do dzieciństwa. Nie czepiam się tego, że ktoś dekoruje swój dom już w listopadzie

Aktorka nie widzi nic złego w tym, że już w listopadzie na sklepowych półkach pojawiają się dekoracje związane z Bożym Narodzeniem. Jak zauważa, nie brakuje osób, które chętnie je wtedy kupują i dużo wcześniej przystrajają swoje mieszkania, ubierają choinki czy zakładają iluminacje. Trendy wyznaczają też gwiazdy, które już teraz dzielą się w mediach społecznościowych świątecznymi inspiracjami. Zdaniem Joanny Kurowskiej nikt nie ma prawa do krytyki kierowników sklepów, konsumentów czy znanych osób. Każdy z nich kieruje się bowiem w tej kwestii innymi pobudkami.