Komunikaty PR

Wystartowała nowa kampania ŠKODY

2022-12-07  |  14:45
Biuro prasowe

„Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich” – wystartowała nowa kampania ŠKODY

Wystartowała nowa kampania ŠKODY zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje, że jest to dla niej priorytetem. ŠKODA nieustannie rozwija się i szuka nowych, innowacyjnych rozwiązań, aby podnosić bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Elementem kampanii jest spot wideo, dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=YOBJIq-Y0_E. 

ŠKODA od wielu lat realizuje projekty mające na celu zapewnienie najwyższych standardów bezpiecznego podróżowania. Najnowsze systemy wspomagania stosowane w aktualnych modelach marki czynią je jednymi z najbezpieczniejszych pojazdów w swoich segmentach. Dowodzi to, że bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu jest dla ŠKODY najwyższym priorytetem.

- W ŠKODZIE wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Projektując nasze samochody zawsze myślimy o człowieku, który zasiądzie za ich kierownicą. Myślimy o czekającej na niego w domu rodzinie i o wszystkich uczestnikach ruchu, których spotka na drodze. Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo. Dlatego nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które wykorzystujemy w naszych modelach. ŠKODA to nie tylko marka. To nowoczesne technologie: kamery, sensory, radary czy inteligentne oprogramowanie. ŠKODA to wszystko, co ważne – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu Skoda Polska.

Wyznawane przez markę wartości prezentuje najnowszy spot wideo. Film pokazuje, że na koniec dnia liczy się jedno – bezpieczny i komfortowy powrót do domu. Głównej bohaterce spotu ułatwiają to liczne systemy wspomagające kierowcę, oferowane w modelu SKODA ENYAQ iV.

- Samochody towarzyszą nam codziennie i są bardzo ważnym aspektem różnych obszarów życia. ŠKODA dba o bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, aby wspierać klientów w codziennych obowiązkach i towarzyszyć im we wszystkich najważniejszych podróżach. Dowodem na nasze zaangażowanie są modele wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, takie jak: kamera cofania 360, asystent pasa ruchu (LANE ASIST), monitorowanie martwego pola (SIDE ASIST) czy inteligentne oświetlenie LED MATRIX – dodaje Arkadiusz Gwizdek.

Kampania wystartowała 5 grudnia br. i realizowana jest w telewizji, digitalu, kinach oraz salonach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.