Komunikaty PR

Grażyna Torbicka rozmawia… O kobietach, z kobietami, dla kobiet

2020-05-25  |  08:25
Biuro prasowe

Joanna Olekszyk, Katarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk, Marieta Żukowska, Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller oraz Gabriela Muskała to tylko niewielka część zaproszonych gości, z którymi podczas transmisji w Internecie rozmawiała Grażyna Torbicka. Wszystko w ramach eventu online zorganizowanego przez markę L'Oréal Paris. Za koordynację tego projektu i obsługę techniczną odpowiadała agencja GetHero z Wrocławia.

W trakcie pandemii koronawirusa wiele osób zastanawia się nad kondycją branży eventowej. Wspólnie z naszym klientem - marką L'Oréal Paris - udowodniliśmy, że organizacja dużego wydarzenia dla szerokiego audytorium jest możliwa nawet w obecnej sytuacji. Organizację panelu dyskusyjnego z udziałem popularnych kobiet przenieśliśmy do Internetu. Dzięki temu, w wydarzeniu mogło uczestniczyć znacznie więcej osób - mówi Alicja Stefaniak, Group Account Director w GetHero.

Podczas eventu transmitowanego na żywo w Internecie widzowie mieli możliwość bezpłatnego uczestnictwa w trzech panelach dyskusyjnych: "Kobiety w roli głównej w nowym 2020 roku... czyli nowe oblicze kobiecego empowermentu"; "Aktywistki XXI wieku... czyli nowe oblicze aktywizmu (W mikro i makro skali)" oraz "Marzenia, plany, kariera, sukces w dobie COVID-19... czyli czy w czasach przełomu jest miejsce na wizjonerstwo?". Gospodarzem wydarzenia była dziennikarka, ikona telewizji i kina Grażyna Torbicka - ambasadorka marki L'Oréal Paris, a wśród zaproszonych gości, wyjątkowe kobiety, przedstawicielki różnych profesji: media, sztuka, film, teatr, kultura, biznes, psychologia, m.in. Marieta ŻukowskaJoanna Przetakiewicz, Katarzyna Miller, Gabriela MuskałaJoanna OlekszykKatarzyna Dąbrowska, Sandra Hajduk.

GetHero współpracuje z ponad 100 twórcami internetowymi, którzy codziennie docierają do milionów odbiorców. Agencja zajmuje się realizacją kampanii za pośrednictwem platform takich jak: TikTok, YouTube i Instagram. GetHero może również pochwalić się bogatym portfolio stworzonych treści wideo oraz organizacją MeetUp®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.