Komunikaty PR

Modowa marka Mai Bohosiewicz z nowym butikiem w Gdańsku

2023-12-11  |  13:30
Biuro prasowe

Modowa marka Le Collet, założona przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz w miniony weekend otworzyła kolejny butik stacjonarny. Sklep w Gdańsku jest drugim pod szyldem tej marki w Polsce. To bardzo ważny krok w ekspansji firmy, która od początku swojego istnienia w 2018 r. zdobyła rzeszę klientek. W planach Mai Bohosiewicz jest także rozszerzenie oferty swojego brandu o modę męską i dziecięcą oraz biżuterię.

Nowootwarty butik Le Collet w Gdańsku znajduje  się przy ul. Stara Stocznia 8/3. Podobnie, jak w warszawskim sklepie - można w nim znaleźć szeroką gamę ubrań dla kobiet, uzyskać porady stylistyczne, a także miło spędzić czas w designersko urządzoniej przestrzeni. Cała oferta dostępna jest również za pośrednictwem sklepu e-commerce.

Le Collet oferuje odzież, która powstaje z wysokiej jakości tkanin, sprowadznych m.in. z Włoch. Tym, co dodatkowo wyróżnia markę, są wyjątkowe wzornictwo i kroje, które można nazwać ponadczasowymi.

- Przez ostatnie miesiące nasze działania skupiały się głównie nad planowanym otwarciem kolejnego butiku. Bardzo się cieszę, że już mogę do niego zaprosić klientki. Drugi sklep stacjonarny Le Collet to duży krok w rozwoju naszego biznesu. Jednym z naszych celów jest zwiększanie dostepności oferowanych przez naszą markę produktów oraz wzrost naszego potencjału sprzedażowego i właśnie w tym ma pomóc nowa lokalizacja - mówi Maja Bohosiewicz, właścicielka Le Collet.

Le Collet dba o budowanie bliskiej relacji z klientkami poprzez aktywność w mediach społecznościowych. Konto marki na Instagramie obserwuje niemal 200 tys. osób. Firma stara się odpowiadać na potrzeby kobiet, a wiedzę, jakie one są - czerpie od nich samych. Obecnie brand Mai Bohosiewicz to nie tylko sklepy, ale przestrzeń, w której można czerpać inspirację, zadawać pytania i otrzymywać modowe porady.

- Od lat staram się przekazywać wszystkim kobietom to, że ubranie może dodawać im pewności siebie, ale dopiero w parze z ich osobowością tworzy wartościową całość. Klientki wierzą w moją markę i ufają nam nie z powodu tego, że są to ubrania od Mai Bohosiewicz, ale ze względu na ich unikatowość i bardzo dobrą jakośc. Dziś Le Collet to prężnie działająca firma z niesamowitym zespołem, w którym tak naprawdę ja jestem tylko dodatkiem - podkreśla Maja Bohosiewicz.

W planach Le Collet jest rozszerzenie asortymentu o modę męską, dziecięcą i biżuterię, co pozwoli na jęszcze większe skalowanie biznesu.

Dane firmy Statista pokazują, że wartość sprzedaży odzieży w Polsce w 2022 r. szacowana jest na 11,6 mld euro. Według prognoz - w tym roku może wzrosnąć do nawet 15,2 mld euro (8,2 mld euro - sprzedaż odzieży damskiej, 5 mld euro - odzieży męskiej, a 2,1 mld euro - odzieży dziecięcej). W 2022 r. mieszkaniec Polski szacunkowo wydał na odzież 308 euro.  W 2027 r. kwota ta ma wzronąć do około 500 euro.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.