Komunikaty PR

Poznaj must-have eleganckiego mężczyzny

2021-06-14  |  19:51
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Na zbliżający się Dzień Ojca krawat będzie idealnym prezentem, który na pewno ucieszy niejednego mężczyznę.

Mariusz Makowski polski inżynier budowlany, który na co dzień mieszka w Londynie zaprojektował nowoczesny krawat MakTie, który idealnie przylega do koszuli. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu systemowi otworów umożliwia połączenie krawata z linią guzików koszuli, dzięki czemu krawat jest zawsze na miejscu. Produkt jest na tyle innowacyjny, że po kilkumiesięcznych testach postanowił wprowadzić krawat na rynek. Dzięki czemu ułatwił życie wielu innym mężczyznom.

Już sama historia powstawania krawatów MakTie jest bardzo ciekawa. Mariusz Makowski jako inżynier do pracy na budowie chodzi najczęściej elegancko ubrany. Częste spotkania i wyjazdy wymagają od Niego estetycznego ubioru. Do tego Brytyjska pogoda, czyli częsty deszcz i silny wiatr, sprawiały, że klasyczny krawat fruwał na lewo i prawo, a przy każdym schyleniu wysuwał się spod marynarki. Dlatego wpadł więc na pomysł, aby opracować krawat, który będzie na swoim miejscu przez cały dzień.

- „ Krawaty MakTie są w 100% klasycznymi krawatami. Ich konstrukcja nie uległa zmianie, więc wyglądają bardzo naturalnie. Natomiast te krawaty można przypiąć do guzików koszuli tzn. wymyśliłem taki system, że w wąskiej części krawata zastosowałem szereg dziurek, bardzo podobnych, które są w koszulach oraz dwie szlufki zamiast jednej. Tą wąską część krawata przekłada się przez te dwie szlufki i dopina się do guzików koszuli. Także dzięki temu patentowi krawat jest na miejscu. „ – Mówi Mariusz Makowski Szef marki MakTie.

Produkt polskiego inżyniera jest na tyle elegancki i wygodny w pracy, że coraz częściej sięgają po niego prezenterzy telewizyjni, stewardessy w samolotach, kierowcy autobusów, czy osoby prowadzące wszelkiego rodzaju imprezy. Korzystają z niego także klienci indywidualni, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo. Dzięki takiemu patentowi krawat jest zawsze na miejscu, nie przesuwa się z boku na bok i nie wysuwa się spod marynarki.

- „ System jest dość prosty i działa naprawdę bardzo dobrze. Moje rozwiązanie utrzymuje krawat blisko koszuli, zwiększa komfort, poprawia wygląd oraz bezpieczeństwo, chroni dużo lepiej przed przypadkowym zabrudzeniem. Wielu mężczyzn doceniło zalety tego krawatu z perspektywy czasu i dzięki temu moje krawaty stały się popularnym produktem. Dlatego postanowiłem go zabezpieczyć patentem. „ – Dodaje Mariusz Makowski Szef marki MakTie.

Ceny krawatów MakTie wynoszą od 129 zł do 155 zł. Są one dostępne w sklepie internetowym pod adresem www.maktie.co.uk. Warto pamiętać, by dobrać krawat, który będzie odpowiadał oczekiwaniom jak i do charakteru i osobowości mężczyzny. Z pewnością taki prezent ucieszy niejednego mężczyznę i stanie się stylowym elementem ubioru.

Poznaj krawaty marki MakTie

 

Bordowy jedwabny krawat o splocie diagonalnym. Cena 129.84 zł

Elegancki klasyczny krawat w kolorze bordowym jest wykonany z najwyższej jakości jedwabiu i jest wykonany ręcznie. Ponadczasowy design sprawia, że ​​jest niezbędny w garderobie każdego mężczyzny. Specjalny delikatny splot zapewnia wspaniały, profesjonalny wygląd.

Granatowy jedwabny krawat w srebrne kropki. Cena 155.82 zł

Niebieski krawat w srebrne kropki. Wykonany z najwyższej jakości jedwabiu, ten ręcznie robiony krawat jest łatwy w dopasowaniu i idealny na każdą okazję. Subtelny krawat w kropki to idealny wybór zarówno do klasycznych biznesowych, jak i formalnych kreacji wieczorowych.                                                             

Zapraszamy do skorzystania z rabatu -20% na krawaty marki MakTie na www.rabatem.pl i spraw prezent mężczyźnie swojego życia – TACIE. Nowoczesność, styl i klasa, to coś co będzie go wyróżniać.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Biuro prasowe
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach
Moda Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle
2024-04-04 | 11:44

Poczuj wiosnę w Elektrowni Powiśle

W Elektrowni Powiśle czuć wiosnę. Pełne kolorów kolekcje ubrań, kwiatowe zapachy perfum i mnogość akcesoriów inspirowanych kolekcjami największych domów mody

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.