Kolejna akcja „Cashback” od Mio trwa – 15 produktów do 400 złotych taniej
10 sierpnia br. ruszyła kolejna edycja akcji „Cashback” na produkty marki Mio. Tym razem konsumenci mogą otrzymać nawet do 400 zł zwrotu na jeden z 15 produktów! Śpiesz się, akcja potrwa do 15 września 2022 roku.
Nowa kamera jesienną porą
Wideorejestratory to urządzenia, które z pewnością przydają się kierowcom podczas letnich podróży. Oczywiście zmierzch wakacji oraz początek roku szkolnego to również dobry czas na zakup nowej kamery samochodowej – ostatecznie przed nami coraz krótsze dni i jesienne słoty. Warto w tym czasie zadbać o swoje bezpieczeństwo na drodze i zaopatrzyć auto w nowy wideorejestrator.
Tym razem za wybrane urządzenia Mio możemy otrzymać nawet do 400 zł zwrotu! Promocją jest objętych 15 modeli. Znajdują się wśród nich kamery samochodowe przednie, zestawy typu dual oraz zestaw dla motocykli.
Promocja polega na częściowym, określonym w regulaminie zwrocie pieniędzy za zakup wybranego produktu objętego promocją. Ważnym warunkiem akcji „Cashback” jest zakup sprzętu na terenie Polski oraz od polskiego dystrybutora. W promocji biorą udział najnowsze i najpopularniejsze modele, jak np. dedykowana motocyklom Mio MiVue M760D (taniej aż o 400 zł!), czy doceniane przez ekspertów wideorejestratory Mio MiVue 886 i Mio MiVue 866.
Oto pełna lista urządzeń, które zostały objęte promocją „Cashback”:
- Mio MiVue M760D – 400 zł zwrotu
- Mio MiVue 798 Dual Pro – 250 zł zwrotu
- Mio MiVue 798 Pro – 170 zł zwrotu
- Mio MiVue 886 – 140 zł zwrotu
- Mio MiVue C588T Dual – 130 zł zwrotu
- Mio MiVue 848 – 130 zł zwrotu
- Mio MiVue 866 – 120 zł zwrotu
- Mio MiVue 846 – 110 zł zwrotu
- Mio MiVue 818 – 100 zł zwrotu
- Mio MiVue C420 Dual – 100 zł zwrotu
- Mio MiVue J85 – 100 zł zwrotu
- Mio MiVue C450 – 90 zł zwrotu
- Mio MiVue C440 – 80 zł zwrotu
- Mio MiVue C580 – 70 zł zwrotu
- Mio MiVue C545 – 30 zł zwrotu
Jak skorzystać z akcji „Cashback”?
Aby otrzymać określony w regulaminie zwrot gotówki, zarejestruj jeden z objętych promocją modeli do 30 września 2022. Wytnij z kartonowego opakowania produktu numer seryjny i sfotografuj go. Następnie wejdź na stronę www.miocashback.pl i wypełnij znajdujący się tam formularz, dołączając zdjęcie dowodu zakupu oraz wyciętego fragmentu pudełka.
Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle
Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
Wysokooktanowa majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Tomasz Dedek: Trzy dekady temu wziąłem udział w zdjęciach do „Listy Schindlera” Stevena Spielberga. Film był za długi i niestety cały mój wątek wycięli
W „Liście Schindlera” Tomasz Dedek wcielił się w rolę gestapowca. Niestety wątek z jego udziałem został wycięty z filmu. Mimo wszystko aktor cieszy się, że dane mu było współpracować ze Stevenem Spielbergiem, bo to dla niego prawdziwy wirtuoz kina, którego podziwia od wielu lat. Jak wspomina, na planie wiele wymagał, ale nie tworzył niepotrzebnych barier i nie dystansował się, natomiast był niezwykle otwarty i życzliwy.
Gwiazdy
Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały
Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.
Handel
Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie
Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.