Komunikaty PR

LEGO® TECHNIC™ dodaje gazu z zestawem Dom's Dogde Charger

2020-03-31  |  15:00
Biuro prasowe

Wielbicieli muscle cars oraz filmów Szybcy i Wściekli czeka prawdziwy dreszcz emocji. Dzisiaj Grupa LEGO wraz z Universal Brand Development przedstawiła pierwszy zestaw LEGO inspirowany globalnym hitem kinowym - niesamowite LEGO® Technic™ Dom’s Dodge Charger. 1077-częściowa replika legendarnego Dodge’a Chargera R/T z 1970 roku, prowadzonego przez nieustraszonego ulicznego wyścigowca Dominica Torreto, zapewni konstruktorom ekscytujące wyzwania w oczekiwaniu na najnowszą część sagi Szybkich i Wściekłych. Światowa premiera dziewiątej części zaplanowana jest na kwiecień 2021 roku. 

Zabawa nie kończy jednak po opadnięciu flagi wyścigowej. Po zbudowaniu auta fani mogą wypróbować niesamowite kaskaderskie ewolucje Doma i odtworzyć odważne pościgi. A kiedy ulice opustoszeją, można dumnie prezentować samochód stojący na dwóch tylnich kołach. 

Wierna replika ulubionego samochodu Doma jest wyposażona w te same detale, które posiada auto filmowe. Tak jak w pełnowymiarowej wersji, maska LEGO® Technic™ Dodge’a Chargera Doma otwiera się, odsłaniając legendarny silnik V8. Fani poczują się jakby byli w garażu, w którym Dom dopieszcza swój najnowszy projekt. Będzie można zainstalować ruchome tłoki, zawieszenie z podwójnymi wahaczami, kierownicę, która pozwoli pochwalić się możliwościami samochodu i umieścić butle nitro w bagażniku. Na wypadek, gdyby zrobiło się za gorąco, w kokpicie będzie również gaśnica. 

Zainspirowany pełnymi wartkiej akcji scenami z sagi Szybkich i Wściekłych, model LEGO® Technic™ Dodge Charger Doma odtworzony jest w skali 1:13. Zaprojektowany został dla konstruktorów w wieku powyżej 10 lat. Zestaw jest dostępny w przedsprzedaży od 30 marca na stronie LEGO.com, a na całym świecie w sprzedaży będzie od 27 kwietnia 2020. 

Samuel Tacchi, projektant modelu, powiedział: Dynamiczna akcja serii Szybkich i Wściekłych zawładnęła sercami i umysłami maniaków motoryzacji na całym świecie. Chcemy inspirować ludzi w każdym wieku do eksplorowania pokładów swojej kreatywności poprzez budowanie tego, co jest związane z ich pasją. Wiemy też, że fani zestawów LEGO® Technic™ i hitowej serii filmów uwielbiają fajne samochody i zabawę z odrobiną adrenaliny. Pracowaliśmy z zespołem Universal połączeni wspólną pasją. Udało nam się przenieść filmowego Dodge’a Charger’a Doma w najdrobniejszych szczegółach prosto do prawdziwego świata i inspirować tym fanów Szybkich i Wściekłych oraz miłośników LEGO® Technic™ na całym świecie.

 

Informacje o firmie LEGO 

Grupa LEGO to prywatna, rodzinna firma z centralą w Billund w Danii oraz siedzibami głównymi w Enfield w USA, Londynie w Wielkiej Brytanii, Szanghaju w Chinach oraz w Singapurze. Została założona w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, a dzięki kultowemu klockowi LEGO® jest jednym z czołowych światowych producentów zabawek dla dzieci. 

Kierując się dewizą firmy: „Tylko najlepsze jest wystarczająco dobre”, spółka promuje ideę wspierania dziecięcych zdolności oraz pragnie inspirować i rozwijać potencjał budowniczych przyszłości poprzez kreatywne zabawy i naukę. Z ofertą sprzedawanych na całym świecie produktów LEGO można zapoznać się na stronie internetowej www.LEGO.pl. Więcej aktualności z Grupy LEGO oraz informacje o naszych wynikach finansowych i zaangażowaniu w odpowiedzialność można znaleźć na stronie http://www.LEGO.pl/aboutus.

 

Nazwa LEGO i logo LEGO są znakami towarowymi Grupy LEGO. ©2020 The LEGO Group.

 

Biuro prasowe:


Joanna Kuźma

Senior Account Executive

tel. +48 502 093 511

e-mail: joanna.kuzma@ogilvy.com  

 

Małgorzata Malesa

Junior Account Executive

tel. +48 502 555 811 

e-mail: malgorzata.malesa@ogilvy.com

 

Katarzyna Walewska – Napiórkowska 

Account Supervisor

tel. +48 502 555 821

e-mail: katarzyna.walewska-napiorkowska@ogilvy.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle Biuro prasowe
2024-04-16 | 12:37

Przygotowanie do sezonu rowerowego: bike days w Elektrowni Powiśle

Wczesna wiosna to idealny moment na przygotowanie do sezonu rowerowego. W dniach 18-20 kwietnia każdy, kto przyjedzie do Elektrowni Powiśle jednośladem, będzie mógł skorzystać z
Motoryzacja Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari
2024-03-29 | 11:00

Niterra przedłuża współpracę ze Scuderia Ferrari

Jako wieloletni oficjalny dostawca Scuderia Ferrari, zespołu wyścigowego Formuły 1, firma Niterra, specjalizująca się w zapłonie i elektronice samochodowej, przedłużyła
Motoryzacja Wysokooktanowa majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile
2024-03-28 | 10:40

Wysokooktanowa majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile

Majówka z AIR MOTO SHOW 2024 w Pile - największe takie wydarzenie motorsportowe i lotnicze w rejonie Już po raz kolejny zapraszamy wszystkich entuzjastów lotnictwa i motoryzacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.