realme partnerem Juwenaliów Krakowskich 2023
Juwenalia Krakowskie 2023 to 4 strefy rozmieszczone w Krakowie, w których uczestnicy będą mieli okazję usłyszeć gwiazdy muzyki i swoich ulubionych artystów, m.in. Kizo, Myslovitz czy Lady Pank. Co więcej, na miejscu można będzie wziąć udział w zmaganiach sportowych, zintegrować się podczas karaoke oraz posilić się w trakcie Wielkiego Grillowania.
Od 16 do 21 maja realme zagości w Strefie Plaża ze specjalną przestrzenią, w której będzie można bliżej poznać produkty marki, a także zawalczyć o atrakcyjne nagrody w wyjątkowych aktywacjachFirma realme przygotowała też konkurs, w którym do wygrania są bilety wejściowe na Juwenalia Krakowskie 2023 (Strefa Plaża). By wziąć w nim udział należy:
- Dołączyć do społeczności realme na Facebook’u (grupa: realme Polska official community)
- W wyróżnionym poście dotyczącym Juwenaliów napisać, który koncert jest tym najbardziej wyczekiwanym i dlaczego.
Najciekawsze i najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone biletami. Konkurs trwa tylko do 11 maja do godziny 23:59. Regulamin dostępny jest również pod adresem: https://bit.ly/3B7e0QD.

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić
Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.