Komunikaty PR

Nowe centrum prasowe ROCKWOOL – artykuły eksperckie, profesjonalne materiały

2020-08-07  |  15:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.65 MB )

Nowe centrum prasowe ROCKWOOL – artykuły eksperckie, profesjonalne materiały

                                                                    

Poszukujesz rzetelnych informacji, danych, zdjęć, czy wypowiedzi eksperckich? A może jesteś osobą odpowiedzialną za przygotowywanie contentu? Wszystko, czego potrzebujesz znajdziesz w Centrum Prasowym firmy ROCKWOOL Polska. Nowe Centrum Prasowe zostało stworzone z myślą nie tylko o dziennikarzach, ale również wszystkich osobach zainteresowanych działalnością firmy ROCKWOOL Polska. 

 

Pisząc artykuły czy przygotowując dziś materiały na stronę bardzo często brakuje nam czasu, jak również informacji, gdzie znajdziemy wiarygodne i interesujące nas dane i treści. Nowy portal wychodzi naprzeciw wspomnianym wyzwaniom, dając dostęp do fachowej i rzetelnej informacji, skracając jednocześnie czas jaki poświęcamy na poszukiwanie ich.

 

Jakie informacje znajdą się w nowym Centrum Prasowym?

 

Nowe Centrum Prasowe to obszerna baza informacji, zarówno dla dziennikarzy, jak i dla każdej osoby, która jest zainteresowana tematyką efektywności energetycznej, smogu, bezpieczeństwa pożarowego, remontu i budowy domu czy działalności firmy ROCKWOOL Polska. 

Główne atuty nowego portalu to bogata tematyka branżowa, obejmująca m.in. takie zagadnienia, jak:

  • efektywność energetyczna - jak ocieplić dom, jakie płyną z tego korzyści, zarówno dla indywidualnego odbiorcy, jak też dla samorządów, czy całego kraju. Jakie są programy wsparcia efektywności energetycznej czy redukcji smogu?
  • bezpieczeństwo pożarowe budynków, aspekty prawne z tym związane oraz aktualne wymagania i normy w tym zakresie;
  • informacje z zakresu projektowania oraz budownictwa, w tym związane z tematyką akustyki, fizyki budowli, czy ochrony przeciwpożarowej;
  • wiadomości na temat produktów, rozwiązań, aplikacji oraz korzyści wynikających
    z zastosowania konkretnych materiałów;
  • porady z zakresu ocieplenia, a także inspiracje i dobre praktyki
  • działania firmy i informacje korporacyjne;

 

Portal obejmuje m.in. takie zagadnienia oraz materiały, jak:

 

  • artykuły branżowe - doskonałe źródło wiedzy dla profesjonalistów i osób spoza branży;
  • poradniki, które wesprą współpracowników, partnerów oraz klientów w codziennej pracy - na każdym jej etapie;
  • materiały do pobrania - zarówno informacje techniczne, jak i ogólne, które będzie można zachować na swoim dysku;
  • zdjęcia do pobrania - dziennikarze oraz osoby zainteresowane, będą mogli pobrać zdjęcia w dobrej rozdzielczości, obrazujące poruszaną tematykę;
  • wypowiedzi ekspertów - wypowiedzi komentarze bieżące do sytuacji w budownictwie, rozwiązań technicznych, problemów i wyzwań w budownictwie.

 

W jaki sposób korzystać z nowego Centrum Prasowego?

 

Niezaprzeczalnym atutem nowego Centrum Prasowego jest częsta aktualizacja treści
w nim zawartych.Przedstawiciele mediów, mają również możliwość zamówienia konkretnych materiałów, dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Aby skorzystać z nowego Centrum Prasowego, wystarczy dostęp do Internetu. Artykuły i pliki, posortowane tematycznie, można odczytać online lub pobrać i zapisać na swoim dysku. 

 

Newsletter kluczem do aktualnych informacji

 

Ponieważ, zazwyczaj doba jest za krótka, i nie zawsze znajdzie się czas, aby surfować po Internecie, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera. Dzięki temu wszelkie, najświeższe i sprawdzone informacje, komentarze i artykuły, będą trafiać bezpośrednio na maila.

Wielość treści i plików, ich usystematyzowanie oraz wsparcie ze strony ROCKWOOL Polska sprawią, że nowe Centrum Prasowe stanie się dla wszystkich wygodnym, ciekawym, a co najważniejsze, rzetelnym narzędziem do pracy. 

 

O ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.:

Jako ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. jesteśmy częścią Grupy ROCKWOOL. Posiadamy 2 fabryki w Polsce – w Cigacicach i w Małkini. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników. W naszej ofercie znajdują się izolacje budowlane, specjalistyczne izolacje i rozwiązania techniczne oraz przemysłowe.

Jako Grupa ROCKWOOL czujemy się zobowiązani do poprawy warunków życia każdego, kto korzysta z naszych rozwiązań i produktów. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam rozwiązywać wiele z najistotniejszych dziś wyzwań w zakresie zrównoważonego budownictwa: od redukcji zużycia energii i zanieczyszczenia hałasem, przez podniesienie bezpieczeństwa pożarowego, do skutecznej walki z niedostatkiem wody oraz powodziami. Szeroka gama naszych produktów i rozwiązań odzwierciedla różnorodność potrzeb mieszkańców naszego globu, wspierając jednocześnie naszych partnerów w zmniejszaniu emisji dwutlenku węgla.

Wełna skalna to niezwykle wszechstronny materiał, stanowiący podstawę wszystkich naszych działań.

Z zespołem ponad 11 000 oddanych kolegów i koleżanek z 39 krajów jesteśmy światowym liderem w produkcji rozwiązań z wełny skalnej. Od izolacji budowlanych, akustycznych sufitów oraz zewnętrznych okładzin fasadowych, przez rozwiązania ogrodnicze i zmodyfikowane włókna używane w przemyśle, aż do izolacji dla przemysłu i energetyki oraz przemysłu morskiego i przybrzeżnego.

 

Tomasz Weber

Dział Komunikacji Marketingowej & PR ROCKWOOL Polska

tel.: 603 051 631

tomasz.weber@rockwool.com

 

ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.

ul. Kwiatowa 14,

66-131 Cigacice, Polska

T (48) 68 385 02 50

E rockwool@rockwool.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024 Biuro prasowe
2024-04-16 | 14:32

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024 Rozpoczął się nabór wniosków na beneficjentów tegorocznej charytatywnej sztafety biznesowej Poland
Kompetencje przyszłości - wiesz, czego niebawem będą oczekiwali pracodawcy?
2024-04-12 | 10:40

Kompetencje przyszłości - wiesz, czego niebawem będą oczekiwali pracodawcy?

Opiekunowie mają unikatowe kompetencje, które będą kluczowe w przyszłości… również na rynku pracy. Zaskakująca kampania Fundacji Nutricia Trendy zdrowotne
BRAK ZDJĘCIA
2024-04-12 | 10:40

Kompetencje przyszłości - wiesz, czego niebawem będą oczekiwali pracodawcy?

Opiekunowie mają unikatowe kompetencje, które będą kluczowe w przyszłości… również na rynku pracy. Zaskakująca kampania Fundacji Nutricia Trendy zdrowotne i demografia nie pozostawiają

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.