Komunikaty PR

Atenor i Ennismore otworzą hotel TRIBE w Warszawie

2022-09-26  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Ennismore, dynamicznie rozwijająca się lifestylowa spółka hotelarska, wraz z ATENOR ogłasza podpisanie umowy na realizację hotelu TRIBE Warsaw Airport. 266-pokojowy obiekt powstanie w warszawskich Włochach, niedaleko Lotniska Chopina na terenie wielofunkcyjnego kompleksu FORT 7.

 

Marka TRIBE jest częścią Ennismore, kreatywnej firmy hotelarskiej, w której Accor, wiodąca globalna grupa hotelowa, posiada większościowy pakiet akcji. Współpraca jest efektem umowy joint venture zawartej w październiku 2021 roku między grupą Accor a Saranem Pasrichą. Ennismore oferuje międzynarodowe portfolio lifestylowych marek i kreatywnych konceptów hotelarskich, które gwarantują gościom wyjątkowe i niezapomniane pobyty.

Hotele TRIBE wyróżniają stylowo zaprojektowane nowoczesne przestrzenie z prostym i funkcjonalnym designem. Marka koncentruje się na tych aspektach hotelarstwa, które mają szczególne znaczenie dla współczesnych podróżników. Hotelowe wnętrza, dzięki przemyślanym projektom i aranżacji, gwarantują komfort pobytu, dopasowany do stylu życia, pracy, spędzania wolnego czasu czy wypoczynku i życia towarzyskiego dzisiejszych gości.

Nowy hotel będzie stanowił część wielofunkcyjnego kompleksu FORT 7, zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Jamesa Gordona Bennetta. Projekt zakłada stworzenie nowoczesnej, przygotowanej z myślą o środowisku, wielofunkcyjnej powierzchni liczącej ponad 200 000 m2. Obejmuje ona unikalną działkę ok. 14 ha, otoczoną przez 5,5 ha zielonego terenu z jeziorem w forcie Zbarż, z dogodną lokalizacją w pobliżu dwóch dworców kolejowych i przystanków autobusowych niedaleko Lotniska Chopina. Dzięki swojej różnorodności, projekt FORT 7 jest doskonałym przykładem projektowania przestrzeni przez ATENOR – łączenia wartości firmy z możliwościami technologicznymi i jednoczesną troską o środowisko naturalne, stawiając człowieka w centrum uwagi. Pierwszy etap inwestycji obejmuje otwarcie liczącego 266 pokoi hotelu TRIBE, zarządzanego przez Ennismore, oraz trzech nieruchomości biurowych zaprojektowanych przez JEMS Architekci. Kolejne kroki przewidują stworzenie zróżnicowanej zabudowy użytkowej z lokalami pod handel detaliczny, edukację, prywatne usługi wynajmu i mieszkania.

Zrównoważona polityka ATENOR w zakresie architektury i budownictwa oraz wynikająca z niej dbałość o najwyższe standardy jakości, pozwalają nam przyczynić się do kształtowania krajobrazu miejskiego w Warszawie i stworzyć nową dzielnicę skoncentrowaną na potrzebach najemców i mieszkańców – FORT 7. Wierzymy, że współpraca z Ennismore pozwoli nam zaoferować wyjątkowe miejsce do życia i pracy w stolicy, oferując szeroką gamę usług w obrębie nowo powstającej części miasta – podsumowuje Sven Lemmes Executive Officer, ATENOR.

W realizacji inwestycji firmie ATENOR doradza Hotel Professionals sp. z o.o.

Jesteśmy podekscytowani, że marka TRIBE będzie częścią FORT 7, który prężnie realizuje ideę zrównoważonego rozwoju, wpisując się w wartości marki, oparte na prostocie i funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie hotelu oraz przyjęcie zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych gości w stylowo zaprojektowanych, starannie przemyślanych wnętrzach – dodaje Francois Leclerc, zastępca dyrektora operacyjnego marki TRIBE w Ennismore.

Ennismore podpisał już kontrakty z 50 hotelami TRIBE i dąży do dynamicznej ekspansji marki w ciągu najbliższych pięciu lat, w lokalizacjach takich jak m.in. Amsterdam, Bangkok, Belo Horizonte, Manila, Phuket i Singapur.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej Biuro prasowe
2024-04-24 | 17:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia
Podróże Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
2024-04-24 | 11:40

Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży

Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie,
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
2024-04-24 | 11:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.