Komunikaty PR

Hotele z tętniącą życiem atmosferą – nowe koncepty aranżacji wnętrz marki ibis

2023-02-02  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38PR & Content Communication Sp z o.o.

Łódź
90-729 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000 000 000
https://38contentcommunication.pl/
Do pobrania Komunikat ( 0.72 MB )

Znana na całym świecie marka ibis przedstawia odświeżone koncepty aranżacji hotelowych przestrzeni, w których goście znajdują się w centrum uwagi.  Nowe wizje skupiają się na połączeniu otwartości i domowej atmosfery w trzech modelach, które w prosty sposób współgrają z wystrojem i lokalizacją hotelu.

 

Trzy nowe koncepty – Agora, Plaza i Square – powstały w ramach konkursu, w którym uczestniczyli twórcy i projektanci z całego świata. Każda koncepcja oferuje unikalne podejście do nowoczesnego hotelarstwa i komfortu, zachowując jednocześnie charakterystyczne elementy stylu ibis, takie jak ściany z kolorowymi kropkami, wielofunkcyjne przestrzenie i pokoje, w których można poczuć się jak w domu.

 

Wszystkie koncepty wyróżniają się kilkoma elementami charakterystycznymi, takimi jak kreatywne akcenty wystroju wnętrz oraz dzieła sztuki lokalnych artystów jako ukłon w stronę miejscowej kultury i stylu życia. Otwarta koncepcja lobby nawiązuje do klimatu najbliższej okolicy hotelu, wchodząc w interakcję z lokalną społecznością – przezroczysta fasada i miejsca do siedzenia na zewnątrz przedłużają hotelową przestrzeń poza mury budynku. Marka ibis słynie z zamiłowania do muzyki, które przekłada się na pełną energii atmosferę z koncertami na żywo, playlistami i DJ-ami. Natomiast tętniący życiem bar zaprasza gości, przechodniów i mieszkańców do wspólnego rozkoszowania się chwilą przy ulubionym drinku czy przekąskach.

 

Trio pomysłów na wystrój

 

Agora to koncept autorstwa austriackiego zespołu projektantów Innocad, który można zobaczyć w wybranych hotelach na całym świecie, w tym w ibis Barcelona Plaza Glories. Cechą wyróżniającą ten model jest lobby stylizowane na otwartą na miasto kawiarnię,  która służy jako miejsce spotkań, poznawania nowych osób i dyskusji – tak, jak agora z czasów starożytnych. Pełne życia, młodzieńczej energii i miejskiego charakteru wnętrze charakteryzuje się wyrafinowanym czarno-białym wystrojem z kolorowym akcentem, którego nadają kropki na ścianach i oryginalne dzieła sztuki.

 

Odważne wzorzyste podłogi prowadzą gości przez całą przestrzeń, oferującą rozmaite formy miejsc do siedzenia i nowoczesne oświetlenie. W hotelowych pokojach śnieżnobiała pościel i neutralne meble tworzą tło dla monochromatycznych obrazów księżyca, marsa lub oceanu nadrukowanych na sufitach, które nadają  spokój i lekkość przestrzeniom. Kolorowe akcenty pojawiają się w łazience jako kontrastujące z sypialnią wraz z energetyzującą i poprawiającą nastrój atmosferą.

 

Model wystroju wnętrz Plaza, autorstwa FGMF z Brazylii, można zobaczyć w ibis Sao Paulo Barra Funda. W hotelowej przestrzeni elementy nawiązujące do ciepłych lasów Ameryki Południowej mieszają się z metalem, tworząc nowoczesny i odważny styl z wyraźnym industrialnym akcentem. W centralnej części holu na świeżym powietrzu znajduje się bar, który dominuje nad przestrzenią, zapraszając gości do spotkań i rozmów w społecznym centrum bez wyraźnych granic. Miejsca do siedzenia z wygodnymi poduszkami można znaleźć zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz hotelu. Neony prowadzą gości po całej przestrzeni, dbając o energetyczną atmosferę. Nowoczesnego klimatu i formy dodaje bogata roślinność oraz panele sufitowe z żelaza. Pokoje dla gości w koncepcie Plaza kontynuują klimat swobodnego, ciepłego i energicznego stylu z kontrastującymi elementami z drewna i metalu, jak np. ściana z otwartymi półkami, na których goście przechowują ubrania i przedmioty osobiste, wymieszane z ekspozycją odważnych i autentycznych dzieł sztuki.

 

Koncepcja Square, stworzona przez firmę Soda z Tajlandii, to projekt wnętrz hotelu ibis Béthune. Dzięki uspokajającej energii i naturalnemu oświetleniu, hotelowe lobby jest niczym przestronny loft z przyjemną, ​​domową atmosferą. Przestrzeń sprawia wrażenie przeplatających się w linii wnętrz z barem po jednej stronie i stołami, przy których można wspólnie rozkoszować się posiłkiem, rozmawiać czy popracować. Ściany są wyłożone otwartymi półkami, na których można wyeksponować książki i dzieła sztuki, a duże i wygodne sofy są idealne do rozmowy, chwili relaksu czy słuchania muzyki na żywo. Ruchome ekrany dodają możliwości i elastyczności wielofunkcyjnej przestrzeni. W estetycznie minimalistycznych hotelowych pokojach ton nadają duże dzieła sztuki współczesnej współgrające ze spokojnymi i zrównoważonymi elementami, co tworzy atmosferę balansu. Łóżko to strefa centralna – służąca zarówno do odpoczynku, jak i relaksu czy pracy.

 

 

o ibis

Założona w 1974 roku, ibis jest pionierską, otwartą i angażującą marką. Hotele ibis są uwielbiane przez podróżnych z całego świata i lokalne społeczności ze względu na współczesną stylistykę, energiczną atmosferę i przestrzeń, w której można poczuć się jak w domu: tętniące życiem bary, satysfakcjonujące lokale gastronomiczne, łatwe i mobilne zameldowanie. Marka znana jest także z pasji do muzyki granej na żywo oraz z playlist dopasowanych do każdego możliwego nastroju. Ponadto organizuje ekskluzywne koncerty z udziałem dobrze rokujących lokalnych muzyków. Bez względu na to, dokąd podróżujemy, ibis zawsze będzie właściwym miejscem na pobyt. Dzięki ponad 1 200 hotelom w ponad 65 krajach, ibis jest rozpoznawalną na całym świecie, czołową marką w kategorii ekonomicznej. Stanowi część Accor, wiodącej światowej grupy hotelowej.

 

ibis.com | all.accor.com | group.accor.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podróże Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce Biuro prasowe
2024-04-26 | 13:00

Koreańska Narodowa Organizacja Turystyczna prezentowała PR agencję w Polsce

Lee Kyeung Min - Dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej w Europie Wschodniej: "Z przyjemnością ogłaszamy, że od kwietnia mamy PR agencje w
Podróże 10 najciekawszych faktów o Korei Południowej
2024-04-24 | 17:00

10 najciekawszych faktów o Korei Południowej

Korea Południowa to kraj pełen fascynującej historii, bogatej kultury i dynamicznego rozwoju. To kraj pełen kontrastów, który oferuje odwiedzającym niezapomniane doświadczenia
Podróże Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży
2024-04-24 | 11:40

Atrium Kasztanowa z kolejnym biurem podróży

Pod koniec kwietnia do Atrium Kasztanowa wprowadzi się nowy najemca - TUI. To drugie biuro podróży po Itace, otwarte w pilskiej galerii w tak krótkim odstępie czasu, i trzecie,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.