Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party
Anker Innovations, światowy lider w dziedzinie produktów technologii konsumenckiej i jej marka audio soundcore, zaprezentowali dzisiaj dwa nowe produkty podczas wydarzenia coffee party w samym centrum Warszawy. Na pokładzie zacumowanej przy warszawskim bulwarze barki Fishermann, odbyła się premiera nowych produktów audio: słuchawek dousznych Liberty 5 i sportowych AeroClip.
„Chcieliśmy, aby premiera naszych nowych produktów w pełni odzwierciedlała wartości, które definiują soundcore - innowacyjne podejście, świadome i odpowiedzialne wybory oraz zaangażowanie w najwyższą jakość dźwięku, a dzisiejsze wydarzenie doskonale oddało tego ducha” - powiedziała Christie Chen, Sales Director For the Region w Anker Innovations. "Zaprezentowaliśmy dwa nowe produkty, które zaspokajają szeroki zakres potrzeb użytkowników - od pracy, przez rozrywkę, po aktywne hobby. Każde z urządzeń jest wyposażone w innowacyjne funkcje dostosowane do scenariuszy użytkowania realizowanych przez fanów i entuzjastów marki soundcore, których w Polsce mamy już wielu".
Wydarzenie utrzymano w lekkiej, letniej atmosferze – zgodnie z rosnącym trendem tzw. coffee party, czyli dziennych eventów łączących networking z aktywnym wypoczynkiem. Uczestnicy wzięli również udział w relaksującym rejsie po Wiśle. Spotkanie zakończyło się przy aromatycznej kawie i relaksującej muzyce.
Podczas eventu marka soundcore zaprezentowała dwie nowości:
Liberty 5 – flagowe słuchawki true wireless z najlepszym ANC w swojej klasie
Nowe Liberty 5 to słuchawki oferujące jedną z najlepszych na rynku jakość aktywnej redukcji hałasu (ANC) w cenie poniżej 400 zł. Dzięki technologii Adaptive ANC 3.0, słuchawki eliminują niepożądane dźwięki z otoczenia, takie jak rozmowy, hałas uliczny czy dziecięcy gwar.
Zastosowane 9,2 mm przetworniki z biocelulozową membraną gwarantują krystalicznie czysty dźwięk w zakresie średnich i wysokich tonów. System podwójnych kanałów basowych oraz certyfikacja Hi-Res Wireless z obsługą kodeka LDAC zapewniają mocne, dynamiczne brzmienie.
Liberty 5 oferują również opatentowaną technologię Dolby 3D Audio, która tworzy przestrzenny efekt dźwiękowy – użytkownik może wybierać spośród czterech trybów immersyjnego odsłuchu.
Nowe Liberty 5 są dostępne w czterech kolorach - Cloud White, Ink Black, Abyss Blue i Rose Apricot. Słuchawki można już zamawiać na Soundcore.com.
AeroClip – słuchawki nowej generacji dla aktywnych
Model soundcore AeroClip to odpowiedź na potrzeby użytkowników prowadzących aktywny tryb życia. Słuchawki typu open-ear zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnym komforcie – nie wywierają nacisku na przewód słuchowy, a ich konstrukcja pozwala zachować pełną świadomość otoczenia.
Elastyczny, odporny na 20 000 zgięć pałąk oraz lekkie materiały zapewniają stabilne i pewne dopasowanie przez cały dzień. Dzięki tytanowym przetwornikom oraz zaawansowanej technologii wirtualnego basu, AeroClip oferują bogaty, czysty dźwięk porównywalny z klasycznymi słuchawkami dousznymi.
Za wyraźne rozmowy odpowiadają cztery mikrofony kierunkowe wspierane przez sztuczną inteligencję, które skutecznie eliminują zakłócenia – nawet na ruchliwej ulicy. AeroClip dostępne są w trzech stylowych wersjach kolorystycznych (Midnight, Champagne Mist i Rosy Brown), łącząc funkcjonalność z wyrazistym designem.
Nowe słuchawki AeroClip można już zamawiać na Amazon.pl w sugerowanej cenie detalicznej 599 PLN.
W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele mediów, partnerzy biznesowi oraz fani marki, którzy wspólnie świętowali premierę w rytmie slow – na wodzie, w otoczeniu letnich dźwięków i w atmosferze dobrej energii. Rejs po Wiśle, aromatyczna kawa i relaksująca muzyka stworzyły niepowtarzalny klimat, który podkreślił ideę swobodnego, świadomego życia w rytmie soundcore.
Zdjęcia produktów:
O soundcore
soundcore tworzy produkty audio, które pomagają wzbudzać emocje poprzez muzykę. Obejmuje to najwyższej jakości bezprzewodowe słuchawki douszne wspierane przez nagrodzonych Grammy inżynierów dźwięku i muzyków, inteligentne ubieralne urządzenia audio, a także słuchawki nauszne oraz wewnętrzne i zewnętrzne głośniki Bluetooth, zaprojektowane z myślą o nagłośnieniu każdej imprezy. soundcore jest częścią rodziny marek konsumenckich Anker Innovations. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.soundcore.com.
O Anker
Anker to marka nr 1 na świecie w dziedzinie ładowania urządzeń mobilnych oraz twórca rozwiązań z zakresu ładowania dla domu, samochodu i w podróży. Anker zapoczątkował rewolucję technologii GaN (azotek galu) w 2018 roku, wprowadzając pierwszą komercyjnie dostępną szybką ładowarkę bazująca na GaN. Obecnie firma Anker kontynuuje wprowadzanie innowacji w dziedzinie ładowania, wprowadza nowe akcesoria do ładowania dla praktycznie wszystkich urządzeń mobilnych. Obejmuje to ładowarki ścienne, solarne i bezprzewodowe, samochodowe, powerbanki i przenośne stacje zasilania o dużej pojemności. Więcej informacji o firmie Anker można znaleźć na stronie www.anker.com.
Kontakt dla mediów:
Mariusz Pietraszek
MSL
Mariusz.pietraszek|publicisgroupe.com| |Mariusz.pietraszek|publicisgroupe.com
tel. 507673517
Źródło informacji prasowej: Anker Innovations

Pies w pracy - jak czworonożny przyjaciel wpływa na nasze samopoczucie?

Właściciele zwierząt wydają więcej na roboty sprzątające i sprzątają częściej – wyniki badania zleconego przez eufy

Padł rekord zapisów do Poland Business Run 2025! Dołącz do 42 000 biegaczy, by pomóc osobom z niepełnosprawnościami
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.