STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
2 i 3 sierpnia br. na placu parkingowym przy dawnej bramie FSO pod adresem ul. Jagiellońska 88 w Warszawie odbędą się „Dni Testów rowerów STORM". W ramach współpracy dewelopera OKAM oraz producenta jednośladów STORM zostanie udostępniona bezpłatnie oferta rowerów z tegorocznej kolekcji, w tym rower, który podczas EURO 2024 użytkowany był przez Reprezentację Polski. Odwiedzający otrzymają też zniżki na zakup produktów STORM.
Podczas "Dni Testów rowerów STORM" uczestnicy będą mieli okazję przetestować różne modele rowerów marki w tym MTB, gravel, trekking i e-bike, a także junior. Dodatkową atrakcją będzie prezentacja jednośladu z kolekcji Trail, na którym przemieszczali się polscy piłkarze w trakcie zgrupowania na EURO 2024 w Hanowerze.
- Sezon rowerowy trwa w najlepsze. Wiele osób nadal poszukuje odpowiedniego roweru dla siebie czy rodziny. Serdecznie zapraszamy pasjonatów rowerów, osoby zainteresowane nowinkami w świecie jednośladów do udziału w wydarzeniu - mówi Dawid Migda, Dyrektor Zarządzający STORM.
Wszyscy zainteresowani będą mogli skorzystać z praktycznych porad doradców STORM, a także z rabatu na zakup rowerów u jednego z dystrybutorów marki, który posiada 7 sklepów w Warszawie.
- OKAM bliskie są wartości związane ze zdrowym stylem życia i ekologią. Stąd z wielką przyjemnością udostępniamy przestrzeń przy Jagiellońskiej w Warszawie pod Dni Testów. Wydarzenie cieszy się już zainteresowaniem naszych pracowników oraz najemców prowadzących działalność na działce OKAM przy Jagiellońskiej - dodaje Monika Szostek, Marketing Manager w OKAM Capital.
Wydarzenie odbędzie się w Warszawie przy Jagiellońskiej 88 w terminie: 2 sierpnia w godz. 12:00-18:00 oraz 3 sierpnia w godz. 10:00-14:00. Goście skorzystają na miejscu z oferty gastronomicznej. Osoby, które przyjadą samochodem, będą mieć do dyspozycji parking tuż przy punkcie z rowerami STORM, pierwsza godzina parkowania - bezpłatna.
STORM włączył się w sportowo-charytatywną inicjatywę OKAM z okazji 20-lecia firmy. W jej ramach pracownicy OKAM dążą do zdobycia 20 tys. kilometrów, w takich dyscyplinach jak bieganie, jazda na rowerze, trekking czy pływanie. STORM będzie jednym z fundatorów nagród rzeczowych dla zwycięzców.
Grand Prix Polski: Dart na najwyższym poziomie w Hotelu 500 w Tarnowie Podgórnym
Polska znana marka wspiera Pawła Wąska - skoczka narciarskiego
Aktywności bez barier – Kompleksowy cykl treningów dla osób z niepełnosprawności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.