Ćwiczenia z motywacji – kolejna edycja Akcji Motywacja!
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Podczas akcji codziennie budujemy nowe zdrowe nawyki i małymi krokami zmieniamy życie na lepsze – wyjaśnia pomysłodawczyni kampanii.
Uczestnicy akcji otrzymują listy z trzema propozycjami pozytywnych działań. Zadanie polegana tym, żeby wybrać jedno z tych zadań i zrealizować je tego samego dnia. Ćwiczymy siłę woli, konsekwencję działania i trenujemy umysł. W pierwszej edycji Akcji Motywacji wprowadzaliśmy do życia dobre nawyki – takie jak np. czytanie książki, wyjście na spacer, medytację, zrobienie dobrego uczynku, podjęcie aktywności fizycznej czy zjedzenie zielonego, zdrowego posiłku. Jednym z zadań jest też… uśmiechanie się do siebie – niby proste, ale… czy często to robimy?
Dobre nawyki trzeba w sobie wytrenować – badania naukowe jasno wskazują na to, że do trwałego zapisania nowego nawyku potrzeba 66 dni. Czy to na pewno działa? Teraz można się przekonać, uczestnicząc w Akcji Motywacja!
Od 31 stycznia zapraszamy na nową edycję AKCJI MOTYWACJI! - tym razem pod hasłem „Jak być dobrym dla siebie”.
Niektórzy uważają, że bycie krytycznym wobec siebie działa motywująco – stwierdza Beata Pawlikowska. W rzeczywistości jest odwrotnie. Kiedy ciągle siebie krytykujesz i odrzucasz, nigdy nie jesteś zadowolony z tego, co zrobiłeś, ani jak wyglądasz – osłabiasz swoją zdolność do rozwoju, nauki, podejmowania dobrych decyzji, schudnięcia i jakiejkolwiek zmianyna lepsze.
Życie w ciągłym stresie spowodowanym przez niechęć i odrzucanie samego siebie prowadzido depresji, zniechęcenia, braku motywacji, chorób, zmęczenia, złego samopoczucia i nałogów. Zamiast być swoim krytykiem namawiam Cię do tego, żeby zostać swoim najlepszym przyjacielem. To była największa, najbardziej fantastyczna, znacząca i przełomowa zmiana w moim życiu. Dzięki temu, że jestem swoim przyjacielem, mam w sobie nieustanne wsparcie i pomoc, dodaję sobie siły zamiast ją odbierać, wzmacniam pozytywne działania, realizowanie pomysłówi osiąganie celów.
100 razy lepiej jest być swoim przyjacielem niż wrogiem, ponieważ bycie dla siebie przyjacielem i wsparciem dodaje siły, motywacji i wspomaga każde działanie.
Akcja jest bezpłatna! Zapisz się, jeśli chcesz dołączyć do akcji i nauczyć się, jak być dla siebie dobrym przyjacielem. Do akcji można dołączyć w każdej chwili, wchodząc na stronę beatapawlikowska.com w zakładkę AKCJA MOTYWACJA, wypełniając formularz na dole strony, a potem aktywując link, który dostajemy w mailu.
W codziennych motywujących listach i postach w mediach społecznościowych o zasięgu ponad miliona użytkowników zmieniamy świat na lepsze.
Dlaczego jajo jest symbolem Wielkanocy?
Jak nie zmarnować jedzenia w święta?
Do 10 kwietnia zgłoś kandydatów do III edycji Nagrody Korczaka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Media
Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
Znany szef kuchni cieszy się z tego, że dane mu jest realizować tak ważny dla niego projekt zawodowy wspólnie z Dorotą Szelągowską. Choć wcześniej sporadycznie spotykali się na korytarzach TVN–u, to dopiero na planie programu „MasterChef Nastolatki” mieli okazję bliżej się poznać. Szybko nawiązali nić porozumienia i zostali przyjaciółmi. Teraz obydwoje nie szczędzą sobie pochwał i miłych słów.
Styl życia
Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych
Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.