Komunikaty PR

Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej

2020-08-05  |  08:00
Biuro prasowe

Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych spotkań jej członków. Doskonałym narzędziem, odpowiadającym aktualnie na ich potrzeby biznesowe, są między innymi transmisje online.

Agencja eventowa Idea Productions Poland zrealizowała właśnie obsługę streamingu dla dwóch spotkań Walnego Zgromadzenia Członków dużej organizacji finansowej, zrzeszającej kilkadziesiąt korporacji z tej branży. Co ważne, w spotkaniach wzięły udział zarządy tych firm, zaś całość była transmitowana na żywo w Internecie.

Co ciekawe, specyfika obu spotkań wymagała zaprojektowania oraz wdrożenia unikalnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających głosowanie online – zarówno w trybie tajnym, jak i jawnym. W przypadku pierwszego sposobu oddawania głosów, każdy z zaproszonych na spotkanie online otrzymał losowo przyznany kod. „Samo głosowanie odbyło się poprzez specjalną platformę internetową, nadającą głosowaniu rangę tajności. Dostęp do streamingu posiadała jedynie określona grupa pracowników z trzystopniowym procesem weryfikacji. W ten sposób skutecznie zablokowaliśmy dostęp do treści wszystkim niepożądanym osobom" – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Productions Poland.

Na koniec warto podkreślić, iż poza modułem głosowania Agencja zapewniła również nowoczesną oprawę multimedialną oraz zaprezentowała szerokie możliwości prezentowana omawianych treści. Dodatkowym punktem jednego ze spotkań było specjalnie przygotowane dla uczestników wystąpienie mówcy inspirującego. „Wykład był jednym z elementów naszego szerszego projektu o nazwie „Na progu nowej rzeczywistości”, w którym to nacisk postanowiliśmy położyć na szeroko pojęty rozwój osobisty oraz biznesowy. Wierzymy, że w świecie zdominowanym przez szybkie i głębokie zmiany efektywność zarządzania sobą oraz przedsiębiorstwem jest kluczowa do osiągnięcia sukcesu. Tym bardziej cieszy fakt, iż coraz więcej korporacji z różnych branż coraz chętniej sięga po rozwiązania, jakie oferujemy w ramach wyżej wymienionego projektu” –
podkreśla Aneta Radzimirska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Dlaczego jajo jest symbolem Wielkanocy? Biuro prasowe
2024-03-28 | 17:15

Dlaczego jajo jest symbolem Wielkanocy?

Najważniejszym atrybutem Wielkanocy i podstawowym produktem święconym w Wielką Sobotę jest oczywiście jajko. To również ozdoba świątecznego stołu, podarunek oraz rekwizyt
Styl życia Jak nie zmarnować jedzenia w święta?
2024-03-28 | 12:30

Jak nie zmarnować jedzenia w święta?

Jak wynika z  opracowanego przez Banki Żywności raportu ,,Nie Marnuj Jedzenia 2023”[1] w Polsce marnuje się 4,8 miliona ton żywności rocznie, a ponad połowa uczestników
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-03-28 | 12:00

Do 10 kwietnia zgłoś kandydatów do III edycji Nagrody Korczaka

Wręczana jest osobom i instytucjom, które dbają o wzmacnianie praw dzieci i młodzieży, działając w edukacji, systemie zdrowia i opieki społecznej, organizacjach pozarządowych i lokalnych społecznościach. Kryształowe serca,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.