Komunikaty PR

INVESTORS TOP CHOICE 2023 ZA NAMI - KTO POJAWIŁ SIĘ NA WYDARZENIU?

2023-04-26  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

We wtorek, 25 kwietnia 2023 roku, w przestrzeni eventowej Mindspace w Hali Koszyki w Warszawie, odbyła się pierwsza edycja Investors Top Choice. Wydarzenie przyciągnęło przedstawicieli świata biznesu, mediów oraz kultury i sztuki. Wśród gości pojawili się m. in. Tatiana Sosna-Sarno, Anna Kalata, Anja Orthodox, Monika Richardson, Laura Samojłowicz, Joanna Racewicz, Wojciech Szeląg, Karolina Woźniak, Kacper Mikos, Eliza Gwiazda, Jacek Szawioła. Swoją obecnością wydarzenie uświetnili znakomici polscy artyści, Beata Czapska, Ida Karkoszka czy Tomasz Rut. Zgromadzeni poznali obowiązujące trendy oraz mieli okazję dowiedzieć się na co warto zwrócić uwagę w 2023 roku, w co i dlaczego opłaca się zainwestować.

Wydarzenie łączące świat biznesu oraz kultury i sztuki

Pomysłodawczyni wydarzenia Inwestors Top Choice, Oksana Agnieszka Żendarska miała na celu pokazanie gościom najnowszych światowych trendów inwestycyjnych, ale nie tylko. Investors Top Choice to także przestrzeń dla miłośników kultury i sztuki, którzy chcą odkrywać i wspierać prawdziwe talenty. W Hali Koszyki pojawili się czołowi polscy artyści, światowej sławy rzeźbiarka Beata Czapska, na co dzień mieszkająca we Francji, Ida Karkoszka, przedstawicielka młodego pokolenia artystów, jej rzeźby można podziwiać zarówno w galeriach jak i prywatnych kolekcjach czy Tomasz Rut, na stałe mieszkający w Stanach Zjednoczonych. W 1999 roku amerykański magazyn „Robb Report, Best of the Best”, uznał Tomasza Ruta za jednego z najchętniej kupowanych żyjących artystów, obok takich nazwisk jak: Botero, Chihuly, Clemente i Hockney. W 2011 roku jego obrazy zostały oficjalnie włączone przez papieża Benedykta XVI do Kolekcji Watykańskiej. Dzieła Ruta znajdują się także w prywatnych kolekcjach u chociażby Lecha Wałęsy, Sylvestra Stallone, Arnolda Schwarzeneggera, Britney Spears, Celine Dion, Sułtana Brunei i wielu innych. Goście mogli również wylicytować obraz Agaty Buczek, „Połączenie - № 5”, a dochód przekazany zostanie Fundacji Jolanty Kwaśniewskiej Porozumienie bez Barier na dalsze wspieranie ,,Funduszu Pomocy Młodym Talentom’’.

Partnerem spotkania został doskonale znany wszystkim Polakom Teatr 6.piętro, na scenie którego zobaczyć można wielu znakomitych polskich aktorów. Jest to miejsce stawiające na żywy i autentyczny dialog z widzami, angażujące się również w promocję młodych artystów różnych dziedzin poprzez projekt „Sztuka na 6."

- Podczas Investors Top Choice prelegenci podzielili się z nami aktualnymi trendami inwestycyjnymi. Ja od ponad 20 lat doradzam w kwestiach inwestowania w nieruchomości zagraniczne, a ostatnio z sukcesem zamknęłam wyjątkowy projekt grupy Accor, Novotel Living Batumi. Chciałam aby goście na podczas naszego spotkania mogli poznać inne dziedziny, które warto obserwować jeśli chodzi o lokowanie pieniędzy. A są to złoto i diamenty, fenomenalne dzieła sztuki, czy właśnie nieruchomości. Przedstawiliśmy również wspaniałe marki kosmetyczne, z wizją których zgadzam się i pragnę ją przekazywać dalej, Felicea, Samarite i Svitanye. Każda z tych firm stawia na jakość, autentyczną skuteczność, szczerą troskę, uczciwość i bierze odpowiedzialność za swoje działania – mówi Oksana Agnieszka Żendarska, autorka wydarzenia Investors Top Choice.

Partnerami wydarzenia zostały renomowane marki jak BIO BAZAR, MINDSPACE, EDMARK AUTO, firma z wieloletnią tradycją, jedyny autoryzowany dealer Jeep, Dodge, RAM w Polsce Centralnej, Goldenmark, czołowa firma oferująca stabilne inwestycje w złoto i diamenty, Kancelaria Podatkowa Skłodowscy doradzająca firmom już od ponad 30 lat oraz Restauracja El BOTELLÓN, czyli miejsce gdzie skosztujemy najlepszej hiszpańskiej kuchni. Każda z tych marek cieszy się uznaniem i zaufaniem wśród konsumentów dzięki swojemu profesjonalizmowi i innowacyjności.

- Inwestorzy posiadający duży kapitał często są kojarzeni ze stereotypowymi atrybutami sukcesu. Ale tak naprawdę, w większości, są to ludzie tzw. „self made”, którzy „zrobili siebie” sami, samodzielnie zapracowali na swoją pozycję. Dla takich osób to właśnie komfort, wolność i samorealizacja są synonimami sukcesu. Takich ludzi poznaliśmy podczas Investors Top Choice. – dodaje Żendarska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.