Komunikaty PR

Owocowa moc, czyli nowości od Big-Active

2022-01-25  |  11:00
Biuro prasowe

Egzotyczne owoce, uwielbiane kultowe smaki, a także zaskakujące dodatki. To wszystko znajdziemy w nowych herbatkach owocowych od Big-Active. Marka powiększyła swoje portfolio o trzy propozycje: herbatkę Dark Fruits, Orange Fruits oraz Red Fruits. Nowości szczególnie zadowolą wielbicieli oryginalnych receptur. 

 

W ofercie Big-Active pojawiły się nowe trzy owocowo-ziołowe herbatki ekspresowe o innowacyjnych i egzotycznych smakach, które przywołają wspomnienia lub fantazje wymarzonych podróży. 

Herbatka Dark Fruits to połączenie słodkiej figi z orzeźwiającą jeżyną oraz głębokim słodko-kwaśnym smakiem borówki. Przepyszna marakuja sprawia, że mieszanka nabiera egzotycznego charakteru, co dodatkowo akcentuje korzenna nuta czarnuszki. Dark Fruits to propozycja dla koneserów wyrafinowanego smaku oraz intensywnych kolorów, jakie znajdziemy w naturze.

Orange Fruits od Big-Active wyróżnia się smakiem ognistej kurkumy połączonej ze słodyczą mango i brzoskwini. Dodana mandarynka przełamuje nuty smakowe papai, nadaje naparowi orzeźwiający oraz południowy charakter. Herbatka przypadnie do gustu poszukiwaczom zdecydowanych i dodających energii smaków. 

W portfolio herbatek owocowych Big-Active znajdziemy również Red Fruits, która stanowipołączenie egzotycznych owoców liczi ze słodkimi truskawkami. Herbatkę dopełnia także intrygujący smak kwaskowatych jagód goi wyróżniony przez dodatkową słodycz granatu. Wyrazisty charakter tej propozycji zawdzięczamy energetycznej guaranie. Red Fruits idealnie sprawdzi się do uprzyjemnienia śniadania lub podwieczorków. 

Nowości wyróżniają się funkcjonalnym opakowaniem, które możemy otworzyć na dwa sposoby. Każda z dwudziestu biodegradowalnych torebek zapakowana jest w oddzielną kopertkę, dzięki czemu możemy je zabierać gdziekolwiek chcemy.

Herbatki owocowe Big-Active są dostępne w szerokiej dystrybucji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.