Komunikaty PR

#ramięWramię – razem możemy więcej! KUKBUK wspiera lokalny biznes

2020-05-28  |  17:00
Biuro prasowe

 

Od czterech lat wydawnictwo multimedialne KUKBUK jest organizatorem konkursu KUKBUK Poleca dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz gospodarstw agroturystycznych. W tym roku ze względu na sytuację epidemiczną konkurs został przełożony na wrzesień. Jednak aby okazać wsparcie znajdującym się w trudnej sytuacji małym firmom, wydawnictwo zainicjowało akcję #ramięWramię, mającą na celu promocję lokalnych producentów oraz miejsc dystrybucji lokalnych produktów i aktywizację czytelników do robienia zakupów w takich miejscach. W akcję zaangażowały się stołeczne miejsca dystrybucji lokalnych produktów: Zielona Skrzynka, BioBazar, Rano Zebrano, Kręgliccy Restauracje i Catering on-line oraz LokalnyRolnik.pl. Wspierają ją również jurorzy konkursu KUKBUK Poleca: David Gaboriaud i Lara Gessler.

„Nasze z pozoru błahe decyzje zakupowe mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania gospodarki, a co najważniejsze – dla lokalnych przedsiębiorstw i krajowego rolnictwa. Dlatego teraz jeszcze gorliwiej niż zwykle zachęcamy do świadomych zakupów. Bądźmy ambasadorami lokalności! Kupujmy miejscowe produkty bezpośrednio u producentów lub poprzez platformy sprzedażowe. Polecajmy je innym. Zmieńmy sposób myślenia o zakupach i swoje nawyki. Skorzystają na tym nasze portfele, zdrowie, środowisko oraz zaangażowani polscy przedsiębiorcy, którzy z pasją tworzą własne marki. Działając #ramięWramię, rośniemy w siłę!” – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK.

W akcję zaangażowały się stołeczne miejsca dystrybucji lokalnych produktów: Zielona Skrzynka, BioBazar, Rano Zebrano, Kręgliccy Restauracje i Catering on-line oraz LokalnyRolnik.pl. Wspierają ją również jurorzy konkursu KUKBUK Poleca: David Gaboriaud i Lara Gessler. Ambasadorem tej idei może zostać jednak każdy – wystarczy opublikować zdjęcia ulubionych produktów kupionych po sąsiedzku i oznaczyć je #ramięWramię i @kukbuk_official. Akcja promowana jest zarówno w magazynie drukowanym, jak i na stronie internetowej KUKBUK.PL oraz w mediach społecznościowych wydawnictwa.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Julia Żugaj w Promenadzie! Poznaj jedną z największych polskich influencerek! Biuro prasowe
2024-04-16 | 16:00

Julia Żugaj w Promenadzie! Poznaj jedną z największych polskich influencerek!

Już w sobotę, 20 kwietnia warszawskie centrum handlowe Promenada odwiedzi jedna z topowych polskich influencerek – Julia Żugaj! Weź udział w spotkaniu i poznaj bliżej swoją
Styl życia Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?
2024-04-16 | 13:05

Jakie codzienne obowiązki są najmniej lubiane przez Polaków?

Jak pokazują najnowsze badania, 17% Polaków nie lubi robić prania. Nie lubimy też przyrządzania posiłków (34% badanych), sprzątania domu (32%) czy robienia codziennych
Styl życia Fuzja Czekolady i Kawy w zabytkowej Elektrowni Scheiblera
2024-04-16 | 13:00

Fuzja Czekolady i Kawy w zabytkowej Elektrowni Scheiblera

15 stoisk najlepszych łódzkich pracowni cukierniczych, cukierni i piekarni, stanowiska z kawą speciality, rzemieślniczymi lodami, winem i rytualnym kakao, a do tego warsztaty malowania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Media

Joanna Jędrzejczyk: Gosia Rozenek-Majdan jest tytanem pracy. Konsekwentnie realizuje swoje cele, pokonując wszelkie słabości

Zdaniem trenerki Małgorzata Rozenek-Majdan to osoba niezwykle charyzmatyczna i wyrazista, która nie boi się ryzyka i śmiało stawia czoła swoim ograniczeniom. W nowym reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” podejmuje więc wyzwania w sześciu różnych dyscyplinach i rywalizuje z mężczyznami. Joanna Jędrzejczyk, która przygotowywała prezenterkę do określonych zadań, zauważa, że ten program kosztował ją dużo poświęcenia, energii i zaangażowania. Ma jednak nadzieję, że taką postawą zainspiruje do działania innych.

Edukacja

Polskie uczelnie są coraz bliższe wprowadzenia mikropoświadczeń. Dla studentów takie certyfikaty to szansa na wzmocnienie pozycji na rynku pracy

Coraz więcej absolwentów i studentów inwestuje w kursy i szkolenia, aby zdobyć praktyczne umiejętności i stać się bardziej atrakcyjnym dla potencjalnych pracodawców. Jedną z odpowiedzi edukacji na te wymagania są mikropoświadczenia, czyli dowód na określone umiejętności. W Polsce są stosunkowo mało popularne, jednak wdrożenie ich przez uczelnie mogłoby przynieść szereg korzyści – zarówno szkołom, jak i studentom i absolwentom.