Komunikaty PR

VIVO! Krosno szuka Stylowych Ambasadorów

2021-09-16  |  15:53
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Weź udział w akcji Stylowe VIVO! i zostań Ambasadorem VIVO! Krosno. Rusza II edycja akcji, w której Centrum Handlowe szuka gwiazd do swoich kampanii reklamowych. Akcja jest skierowana do osób mających niepowtarzalny styl, lubiących bawić się modą i otwartych na nowe wyzwania. Zgłoszenia należy przesłać do 20 września.                       

Jeśli wyróżniasz się spośród innych osób, to pozwól by inni zobaczyli Cię w całym Regionie!

VIVO! Krosno rozpoczęło kolejne poszukiwania Stylowych Ambasadorów, którzy w najbliższych miesiącach wezmą udział w kampanii reklamowej Centrum Handlowego oraz będą promować wyjątkowe miejsca w regionie. Wcześniej jednak czeka ich casting i sesja zdjęciowa. Nowa odsłona akcji ma wyłonić osoby ciekawe świata, wyróżniające się oryginalnym stylem i niebanalną osobowością.

Co należy zrobić, aby wziąć udział w castingu?

Wystarczy do 20 września przesłać zgłoszenie konkursowe, zawierające zdjęcie kandydatki/a oraz obowiązkowo krótkie uzasadnienie, dlaczego to właśnie zgłaszający powinien zostać Ambasadorem VIVO! Krosno. Powinno ono zawierać krótki opis cech charakteru, aktywności zawodowej, hobbistycznej lub innej, która przynosi radość zgłaszającemu oraz osobom znajdującym się w jego otoczeniu (max. 20 zdań).

Aby wziąć udział w akcji, uczestnik musi zamieszkiwać na terenie jednego z poniższych powiatów: bieszczadzkiego, brzozowskiego, dębickiego, gorlickiego, jasielskiego, krośnieńskiego, leskiego, sanockiego, strzyżowskiego.

Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 20 września do godziny 23.59. Należy je przesyłać na adres e-mail ambasadorowievivo@gmail.com

Trzy najbardziej niepowtarzalne osoby, będą przez kolejny rok Ambasadorami VIVO! Krosno. Poza udziałem w kampanii reklamowej Centrum Handlowego, na zwycięzców czekać będą także cenne nagrody: Karty Podarunkowe VIVO! o wartości 500 zł, pamiątkowy album ze zdjęciami oraz zestawy upominków ufundowane przez perfumerię Douglas - partnera wydarzenia.

- Krosno pełne jest ciekawych osób, z pasjonującą historią i pasjami, potrafiących bawić się modą, zachowując przy tym naturalność i styl. Pokazała to I edycja kampanii „Stylowe VIVO!”, podczas której zaprezentowało się nam wielu mieszkańców Regionu. Liczymy, że tegoroczna odsłona akcji cieszyć się będzie podobnym zainteresowaniem. Wybranych przez nas kandydatów zaprosimy na spotkanie finałowe, podczas którego wyłonimy 3 Ambasadorów VIVO! - mówi Izabela Malecha, Dyrektor VIVO! Krosno.

Partnerem akcji jest perfumeria Douglas.

Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie www.vivo-krosno.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Polacy wybrali – oto nowy król wielkanocnych wypieków! W tym roku to sernik Biuro prasowe
2024-03-27 | 14:50

Polacy wybrali – oto nowy król wielkanocnych wypieków! W tym roku to sernik

Jeszcze dwa lata temu mazurek był niekwestionowanym królem wielkanocnych wypieków[1]. W tym roku zwycięzcą jest sernik – tak wynika z sondażu zainicjowanego przez markę
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-03-27 | 13:00

Relacja. Społeczność. Rozwój - w placówkach wsparcia dziennego

Z sukcesem zapewniają wsparcie psychologiczne i pełnią rolę wychowawczą, na którą szkoła i rodzice często niestety nie mają czasu lub wiedzy. Są miejscem, w którym naturalnie sprawdzają się elementy pedagogiki
Styl życia 10 zdjęć i jedna “emocJA” - wystawa fotografii wspiera walkę z depresją
2024-03-26 | 14:00

10 zdjęć i jedna “emocJA” - wystawa fotografii wspiera walkę z depresją

Od kilku dni w Krakowie trwa poświęcona modzie, sztuce i fotografii wystawa „emocJA”. Połączyła ona talent ponad 50 osób, związanych głównie z Krakowskimi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Żywienie

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.

Konsument

Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia

Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.