XIII Kongres Inwestycyjny Xelion we współpracy z Idea Creative Group
Kongres Inwestycyjny Xelion to wydarzenie wpisujące się w kalendarz najciekawszych wydarzeń środowiska finansowego, gromadzące wybitnych przedstawicieli polskiego i zagranicznego świata finansów. Tegoroczna, 13-ta już edycja Kongresu, różniła się od poprzednich. Wszystko z powodu obostrzeń sanitarnych, które wykluczyły możliwość kontynuowania stacjonarnego formatu wydarzenia dla grona aktualnych, jak i potencjalnych klientów Domu Inwestycyjnego Xelion. Z uwagi na bezpieczeństwo wszystkich uczestników, DI Xelion zdecydował o formule online, której realizację powierzono agencji Idea Creative Group, wyłonionej w konkursie ofert.
Agencja odpowiedzialna była za opracowanie strategii realizacji XIII Kongresu Inwestycyjnego Xelion w formie transmisji z dwóch oddzielnych studiów. Idea Creative Group zaplanowała techniczną i multimedialną oprawę, jak również wyprodukowała rozbudowaną przestrzeń wirtualną, na której wydarzenie było transmitowane dla szerokiego grona zaproszonych Gości. Produkcja, niczym realizacja telewizyjna, transmitowana była w bezpieczny sposób poprzez sprawne przełączanie się pomiędzy zaplanowanymi debatami w wybranych studiach na żywo. Nie bez znaczenia miała oprawa wizji przedsiewzięcia, która stanowiła znaczący jakościowo punkt całego spotkania.
„Organizacja tak złożonego wydarzenia w sieci to mechanizm naczyń powiązanych, gdzie o powodzeniu projektu decyduje dbałość i synchronizacja wszystkich jego składowych. Z uwagi na ograniczony czas trwania Kongresu oraz jego niezwykle rozbudowany program, intensywność prowadzonych przez nas działań była ogromna. Obsługa kilku paneli tematycznych oraz kilkunastu partnerów wymagała ciągłego skupienia oraz koordynacji prac” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Jak dodaje Aneta Radzimirska, dodatkowym wyzwaniem była konieczność zdalnego łączenia się z prelegentami. „Z uwagi na czerwoną strefę i obostrzenia koniecznym było przemodelowanie Kongresu tak, by niemal wszyscy prelegenci mogli połączyć się z nami zdalnie w czasie rzeczywistym”.
Warto podkreślić, iż w wydarzeniu wzięło udział blisko 1500 uczestników, Klientów i potencjalnych Klientów Domu Inwestycyjnego Xelion, zaś poruszana tematyka dotyczyła szerokiej tematyki inwestycji (wliczając w to również wpływ Covid-19 na aktualny stan polskiej gospodarki). W gronie prelegentów znaleźli się wybitni eksperci oraz przedstawiciele polskich i zagranicznych instytucji finansowych.
„Każda edycja Kongresu Inwestycyjnego Xelion stanowi niezwykle rozbudowaną platformę dyskusyjną. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki formule onlinowej udało nam się stworzyć jeszcze bardziej nowoczesną, a przy tym bezpieczną przestrzeń do dyskusji na temat wyzwań gospodarczych oraz inwestycji. Jesteśmy przekonani, że koncepcja online wydarzenia pozwoliła na nieprzerwany dialog z naszą grupą docelową oraz potwierdziła tak ważne aspekty funkcjonowania Domu Inwestycyjnego Xelion, jak innowacyjność oraz dbałość o klienta” – mówi Tatiana Starzyńska, manager tego projektu w Domu Inwestycyjnym Xelion sp. z.o.o.
Pistacja oraz matcha w wiosennym menu Costa Coffee
Odkryj sekretne właściwości ziół i pielęgnuj swoje naturalne piękno
Słodko jest pomagać mądrze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Monika Richardson: Martwi mnie globalne ocieplenie klimatu. Zastanawiam się, jaki świat szykujemy dla naszych wnuków
Europejska Agencja Środowiska (EEA) alarmuje, że w związku z ocieplaniem się klimatu Europie zagraża wiele niebezpieczeństw, wśród nich ekstremalne zjawiska pogodowe – trąby powietrzne, fale upałów, powodzie, susze oraz pożary, a także wzrost zachorowań na różne choroby. W tej sytuacji Monika Richardson dziwi się temu, że wiele osób nie zważa na niekorzystne zmiany klimatyczne i zamiast im zapobiegać, poprzez swoje złe nawyki przyczyniają się tylko do pogłębienia problemu.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą
Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.
Finanse
Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł
Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.