Galeria Klif w Gdyni: liczne atrakcje z okazji 24 urodzin
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Konkursy z wartościowymi nagrodami, urodzinowe rabaty w salonach, nagrody za zakupy - takie atrakcje czekają na klientów Galerii Klif w Gdyni, która w październiku świętować będzie swoje 24 urodziny. Do tego nowa, świetna gdyńska wystawa.
Galeria Klif, najstarsza galeria handlowa w Gdyni i jedna z najdłużej istniejących w Polsce, to ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna, centrum fitness, liczne usługi, a także przestrzeń kulturalna, w której cyklicznie odbywają się wystawy Muzeum Miasta Gdynia i wydarzenia artystyczne. Jubileusz rozpocznie się już 23 października.
- Zapraszamy gdynian do świętowania razem z nami. Wspólnie z naszymi partnerami przygotowaliśmy wiele atrakcji. Cieszę się, że jesteśmy w Gdyni i tym jubileuszem chcemy to uczcić – powiedziała Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Galeria Klif jest ważnym miejscem na mapie Gdyni. Wiemy, że jesteśmy doceniani przez naszych klientów m.in. za niepowtarzalny klimat panujący w galerii, unikatową ofertę modową i wystroju wnętrz, oraz wygodę robienia zakupów - tych codziennych i tych na wyjątkowe okazje.
Na klientów galerii czekają atrakcyjne promocje w kilkudziesięciu salonach znajdujących się w Klifie w ramach akcji “Zakupy w promocyjnych cenach”, która potrwa od 23 do 26 października. Warto zajrzeć do salonów Vistula i Wólczanka, gdzie na całą kolekcję jesień-zima 2020 będzie aż 30% rabatu. W tych dniach 20% promocje znajdziemy również w salonie Czas na Herbatę. Produkty nawet z 70% rabatem znajdziemy w salonach Charme Loves You i COS. Nawet 50% zniżkę upolujemy w sklepach Henry Moor, Monnari, Tous, Charme. Promocyjne ceny czekają na klientów także w salonach Benetton, Optical Christex, Robert Kupisz, Femestage, Venezia, Miloo Home, Campione, Tempur, Quiksilver, Zoo Karina, CCC, Douglas i w wielu innych.
Loterie, konkursy, zakupy z nagrodami
Do 30 października za zakupy zrobione w galerii klienci mogą wziąć udział w loterii, w której do wygrania będą karty podarunkowe do Galerii Klif oraz cenne nagrody od najemców centrum. Akcja, oparta na nowoczesnej digitalowej scenografii i aplikacji, składać się będzie z dwóch części: konkursu zręcznościowego dla klientów z paragonem o wartości minimum 200 zł oraz części Buy&Get dla klientów z paragonem o wartości powyżej 2 tys. zł.
Razem z magazynem ELLE, Klif zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na najlepszą stylizację. Zasady są proste - wystarczy przygotować stylizację w dowolnie wybranym butiku galerii, zrobić zdjęcie oraz napisać co i dlaczego jest Twoją inspiracją (szczegóły konkursu znajdują się na stronie www.gdynia.klif.pl). Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: vouchery Klifu o wartości 1500 zł za pierwsze miejsca, 1000 zł za drugie oraz 500 zł za trzecie miejsce na podium.
Dodatkowo, Stylistka ELLE, Karolina Limbach, na 12 klatkach instastories na profilu ELLE Polska na Instagramie przedstawi gdyński Klif swoimi oczami. Zaprezentowane zostaną nowości w butikach, pokazane modowe perełki oraz must-have jesiennej szafy.
Nowa wyjątkowa wystawa dla miłośników Orłowa
Jubileusz to nie tylko święto zakupowe. Z okazji urodzin w przestrzeni galerii zagości kolejna wystawa przygotowana wspólnie z Muzeum Miasta Gdynia. Tym razem odwiedzający galerię będą mogli zobaczyć jakim zmianom uległo otoczenie centrum. Ekspozycja “Zanim powstał Klif” dostępna będzie od 23 października.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
Galeria Wileńska zaprasza na kolejną odsłonę EkoWileńskiej!
Rękodzieło i regionalne przysmaki w Atrium Biała
„Drzewko za surowce wtórne” - eko akcja w Atrium Biała
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Moda
Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów
Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.
Media
Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą
W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.
Konsument
Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć
Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.