Komunikaty PR

Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w nowej kampanii Maczifit

2022-08-11  |  10:00
Biuro prasowe

Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.

Najbardziej wiarygodni ambasadorzy marek to ich codzienni użytkownicy – ich opinia jest najlepszym sprawdzianem dla danego produktu czy usługi. Właśnie takie podejście wyznaje catering dietetyczny Maczfit, który w najnowszej kampanii komunikacyjnej pyta swoich ambasadorów o to, co wpłynęło na ich decyzję o wyborze tej diety pudełkowej. W spotach biorą udział: Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach, a także duet Rowerowe Świry (Wojtek i Gosia Sowa).

Jestem perfekcjonistką. Kiedy już coś robię, to zawsze na 100%. W swojej pracy nie lubię kompromisów, zawsze wykonuję ją z najwyższą starannością i doceniam, gdy robią to również inni. Korzystam z cateringu dietetycznego od wielu lat i nigdy mnie nie zawiódł. Maczfit gwarantuje mi wysoką jakość. A właśnie na tym mi zależy najbardziej. Nie tylko na talerzu – mówi Kasia Sokołowska, dyrektor artystyczna, reżyserka pokazów mody i osobowość medialna.

W ramach kampanii marka wskazuje na różnorodny tryb i styl życia klientów, którzy wybierają Maczfit i jedzą, jak chcą – stawiając na jakość, restauracyjny smak, oszczędność czasu czy  wygodę.

Na co dzień żyję w biegu, przemieszczając się z planu na plan, a catering dietetyczny pozwala mi zaoszczędzić czas. Nie muszę martwić się o to, co zjem w ciągu dnia i mogę skupić się na codziennych obowiązkach. Jednocześnie moja dieta jest zawsze zdrowa, pełnowartościowa i zbilansowana. Wybieram Maczfit i jem, jak chcę – dodaje Anita Sokołowska, aktorka teatralna i telewizyjna.

Przygotowane video można będzie zobaczyć na kanale YouTube Maczfit oraz na kanałach społecznościowych marki. Co ważne, komunikacji towarzyszy szczególna oferta promocyjna dostępna na www.maczfit.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Innova Dental Clinic otwiera się dla pacjentów w Grodzisku Mazowieckim Biuro prasowe
2024-04-26 | 10:00

Innova Dental Clinic otwiera się dla pacjentów w Grodzisku Mazowieckim

Nowoczesna Innova Dental Clinic dołączyła do mapy placówek stomatologicznych w Grodzisku Mazowieckim. Od połowy kwietnia, Pacjenci mogą rozpocząć w estetycznych i zaawansowanych
Zdrowie „Szanuję, nie dyskryminuję!” - start II edycji
2024-04-25 | 15:00

„Szanuję, nie dyskryminuję!” - start II edycji

W dniu 5 maja obchodzony jest Europejski Dzień walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami. Jest to szczególna okazja, aby zwrócić uwagę opinii publicznej na
Zdrowie Aktywności na świeżym powietrzu i ich pozytywny wpływ na wzrok dzieci
2024-04-24 | 01:00

Aktywności na świeżym powietrzu i ich pozytywny wpływ na wzrok dzieci

Rozpoczęcie wiosny to doskonała okazja, aby zachęcić najmłodszych do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Niestety, w erze technologii i coraz większej liczby zajęć dodatkowych, coraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.