Komunikaty PR

A na zdrowie ... lemoniada!

2021-10-25  |  14:00

Jesień wita nas z przytupem - spadającymi liśćmi, wiatrem, pluchą, coraz dłuższymi wieczorami i ciepłymi swetrami. Co zrobić, by do zestawu nie dołączył katar, ból gardła i gorączka? Odpowiedź jest jedna - naturalnie wzmocnić odporność. I nie oznacza to od razu rezygnacji z przyjemności i zamianę ich na syropki. Każda babcia mówi: Miodu dziecko! Herbaty z miodem i maliną. I jak to babcia... ma rację! Nic przecież nie pomaga tak, jak siła natury. To ona nas mobilizuje i co najlepsze, takie metody działają nie chwilowo, a długofalowo.

 

10% miodu wielokwiatowego, 25% naturalnych soków z owoców, które są prawdziwą kopalnią witaminy C, to kompozycja, która jest prawdziwym zastrzykiem energii i postawi na nogi każdego. Naturalne wzmocnienie sił witalnych organizmu jest dokładnie tym czego potrzebujemy wraz z nadejściem jesiennej aury. Przy odpowiednim wsparciu immunologii nie straszne nam wirusy i przeziębienia. Budowanie odporności własnej nie musi być już okupione wizytami w aptece, toną suplementów i katowaniem własnego organizmu. Mądre wsparcie, to takie, które jest w zgodzie z naszym organizmem i naszymi potrzebami.

 

Dlaczego nie połączyć ze sobą tego, co najlepsze i nie zamknąć całego dobra w jednej szklanej butelce? To pytanie zadali sobie też eksperci z BeeLemon. A na pytaniu nie poprzestali, bo ich kolejnym krokiem było stworzenie produktu, którego na polskim rynku jeszcze nie było. Lemoniada z BeeLemon to coś czego nikt się nie spodziewał.

 

Nikt do tej pory nie miał takiej odwagi, by stworzyć lemoniadę, która rzeczywiście wspiera odporność. Tak, tak! Lemoniadę. Tu nie ma przypadków. Tu nie ma błędów! Leemoniada to nie jest zwykła lemoniada. To lemoniada bez. Bez E, bez cukru, bez pustych kalorii i sztucznych barwników. Niby wszystko „bez”, a jednak! Każda butelka pełna jest zdrowia, naturalnych składników i smaku! Ale jakiego... jabłko, cytryna i miód, czerwona pomarańcza, limonka i mięta oraz cytryna z miodem przyprawią każdego o prawdziwy, zdrowy zawrót głowy.

 

Krystalicznie czysta woda, sok ze świeżych owoców i naturalny miód – takie zestawienie nie może chybić, a cel postawiony jest wysoko - top of the top – zdrowie. Tu się nie da oszukać, dosypać, dolać i poudawać.

 

W BeeLemon łączy się naturalną mądrość babć z... najnowszymi trendami, świadomym żywieniem i smakiem. Dzięki temu o zdrowie możemy zadbać nie tylko skutecznie, ale też modnie i smacznie. Nowoczesne podejście do troski o zdrowie, w połączeniu z siłą natury i mądrością tradycji, musiało zaowocować produktem na miarę XXI wieku.

 

BeeLemon to jedyna taka lemoniada w butelce – w 100% nasza, polska, w 100% naturalna. Wyprodukowana z polskiej wody źródlanej, pełna witamin i minerałów.

 

Idzie jesień? To nic, bo teraz aż chce się zanucić Don’t worry, BeeHappy!

Więcej na www.beelemon.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii „Now it s your m Biuro prasowe
2024-04-19 | 16:45

Jeremy Sochan powraca na boisko 4MOVE! Wielka premiera kampanii „Now it's your m

Jeremy Sochan i FoodCare kontynuują owocną współpracę przy promocji marki 4MOVE. Tej wiosny polska gwiazda NBA i producent napojów izotonicznych podają piłkę jeszcze dalej w
Żywienie Śniadaniowe inspiracje z Majonezem Kieleckim w roli głównej
2024-04-19 | 01:00

Śniadaniowe inspiracje z Majonezem Kieleckim w roli głównej

24 kwietnia obchodzimy Europejski Dzień Śniadania, który ma przypominać nam o tym, jak ważny jest to posiłek. Hasłem tego święta, ustanowionego w 2012 r. jest „Znajdź czas na
Żywienie Król polskich energetyków w nowych szatach
2024-04-18 | 17:15

Król polskich energetyków w nowych szatach

Najnowsza odsłona kampanii King of the Night jest podkreśleniem rynkowego sukcesu ostatnich lat, ze wskazaniem na wieloletnią misję brandu, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.