Aromatyczne nowości z egzotycznych zakątków świata
Dzięki najwyższej jakości składnikom, pochodzącym z odległych rejonów globu, a także starannie dobranym dodatkom, każda z nich zachwyca perfekcyjnie zbilansowanym, ciekawym smakiem oraz intensywnym aromatem. Herbatki są dostępne w formie ekspresowej, dzięki czemu już po kilku chwilach można cieszyć się wyjątkowymi walorami tych naparów.
Smaki i aromaty mają niezwykłą moc przenoszenia nas nawet w najbardziej odległe zakątki świata. Nic w tym dziwnego, bowiem to właśnie z nimi często wiążą się najpiękniejsze i najbardziej sensualne wspomnienia z podróży. Oryginalne składniki – takie jak rośliny uprawiane w charakterystycznych rejonach świata czy pełne zachwycających aromatów przyprawy, zapewniają nam zupełnie wyjątkowe doznania smaku i … przyjemności.
Dziś nie musimy wyruszać w dalekie wyprawy, by cieszyć się oryginalnymi kompozycjami, przywodzącymi na myśl odległe, egzotyczne zakątki. Wystarczy sięgnąć po nowe Herbatki Świata Big- Active, z których każda ma oryginalny smak i głęboki aromat.
- Herbatka Big-Active Rooibos Pomarańcza & Wanilia – czerwonokrzew, z którego powstaje, zapewnia głęboką, czerwoną barwę i charakterystyczny, miodowy smak. W tej herbatce został on wzbogacony słodką wanilią i pomarańczą. Czerwonokrzew jest uprawiany w Republice Południowej Afryki od ponad 1000 lat. Nie jest spokrewniony z krzewem herbacianym, lecz podobnie jak herbata dostarcza niezwykłych wrażeń smakowych.
- Herbatka Big-Active Yerba Mate Limonka & Trawa cytrynowa – yerba mate to prawdziwy symbol Ameryki Południowej. Ten wyrazisty napar powstaje z liści ostrokrzewu paragwajskiego i ma bardzo charakterystyczny smak. Yerba Mate Big-Active, dzięki dodatkowi orzeźwiającej limonki i trawy cytrynowej, stanowi idealną kompozycję, po którą warto sięgać w każdym momencie dnia.
- Herbata Big-Active Matcha Zielona herbata & Limonka – matcha to sproszkowana zielona herbata. Produkowana jest z liści krzewów, które przed zbiorami są osłaniane przed słońcem specjalnymi matami. Dzięki temu stają się słodkawe i nabierają bladozielonej barwy. W nowości Big-Active azjatycki smak Matchy, w połączeniu ze szlachetną zieloną herbatą i orzeźwiającą limonką tworzy wyjątkową, zachwycającą kompozycję.
Każda torebka Herbatek Świata Big-Active jest zapakowana w pojedynczą kopertkę, która zapewnia utrzymanie aromatu.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.