Big-Active z kampanią herbat zielonych
Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do pierwszego tygodnia grudnia.
Herbaty zielone to najważniejsza kategoria marki Big-Active, wyróżniająca się nieoczywistymi połączeniami smakowymi wysokiej jakości zielonej herbaty z owocami i barwnymi płatkami kwiatów. Obejmuje ona zarówno herbaty w torebkach, jak i liściaste, w 13 wersjach smakowych, w tym wariant zawierający 100% czystej zielonej herbaty.
Pod koniec września marka Big-Active wystartowała z kampanią promującą swoje portfolio herbat zielonych. W telewizji, na kanałach głównych TVN, TVP i Polsat oraz na kanałach tematycznych, reklama emitowana będzie do początku listopada. Z kolei, w serwisach VoD kampania potrwa do pierwszego tygodnia grudnia.
Herbaty Big-Active dostępne są w sklepach stacjonarnych, a także na stronie e-sklepu firmy „Herbapol-Lublin”: https://e-herbapol.com.pl
O marce Big-Active
Marka Big-Active oferuje najszerszy wybór oryginalnych smaków herbat czarnych, białych i czerwonych i zielonych. To marka nowoczesna i innowacyjna, której nieodłącznymi cechami są indywidualny charakter, różnorodność oraz wysoka jakość produktów. Produkty Big-Active to ciekawe kompozycje wysokiej jakości herbaty, owoców i barwnych płatków kwiatów, które dają naparowi niepowtarzalny smak.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.