Komunikaty PR

Egzotyczne podróże z Big-Active… bez wychodzenia z domu!

2024-07-30  |  13:15
Biuro prasowe

Rooibos, Yerba Mate i Matcha, czyli propozycje z linii Herbatki Świata Big-Active, są niczym bilet w najodleglejsze rejony globu. Najwyższej jakości składniki i starannie dobrane dodatki gwarantują ciekawe smaki, intensywne aromaty i to dosłownie ekspresowo.

Miło jest podróżować po świecie, poznawać odmienne kultury oraz tradycyjne, lokalne specjały. Często to właśnie charakterystyczne dla danego rejonu rośliny i przyprawy mówią o nim więcej, niż najpełniejsze przewodniki. Oczywiście najlepiej przekonać się o tym odwiedzając te miejsca, ale czasami jest to po prostu niemożliwe. Zawsze jednak można zaparzyć wyjątkowy napar, wywodzący się z odległych części świata, by ciesząc się jego walorami, poczuć atmosferę dalekich podróży.

Taką możliwość dają Herbatki Świata Big-Active. W linii znajdziemy trzy oryginalne propozycje, którymi są: Rooibos Pomarańcza & Wanilia, Yerba Mate Limonka & Trawa cytrynowa oraz Matcha Zielona herbata & Limonka. Są one dostępne w formie ekspresowej, dzięki czemu są bardzo wygodne w przygotowaniu.

Rooibos Pomarańcza & Wanilia ma głęboką, czerwoną barwę i charakterystyczny łagodny, lekko miodowy smak, który został wzbogacony słodką wanilią i pomarańczą. Powstaje z uprawianego w Republice Południowej Afryki czerwonokrzewu, który nie jest spokrewniony z krzewem herbacianym,  ale podobnie jak klasyczna herbata, dostarcza niezwykłych wrażeń smakowych. Natomiast Yerba Mate Limonka & Trawa cytrynowa powstaje z liści ostrokrzewu paragwajskiego, które mają bardzo charakterystyczny, wyrazisty smak. Dodatek limonki i trawy cytrynowej sprawia, że ta kompozycja staje się przyjemnie orzeźwiająca. Trzecia propozycja to Matcha Zielona herbata & Limonka. Matcha, czyli  sproszkowana zielona herbata, wytwarzana jest z liści krzewów, które przed zbiorami są osłaniane przed słońcem specjalnymi matami. W efekcie nabierają słodkawego smaku i bladozielonej barwy. W  tym wariancie azjatycki smak Matchy połączono ze szlachetną zieloną herbatą i rześką limonką, co dało naprawdę zachwycającą i nieoczywistą kompozycję.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.