Komunikaty PR

Egzotycznie orzeźwiająca nowość!

2024-11-04  |  11:30
Biuro prasowe

Herbata zielona, choć znana od wieków, cieszy się nadal w pełni zasłużoną popularnością. Każdego dnia sięgają po nią osoby, które chcą dbać o swoje dobre samopoczucie i siły witalne. Ten wspaniały napar może pozytywnie wpłynąć na nasze ciało i umysł, odprężając lub dodając pozytywnej energii.

Picie zielonej herbaty może też rozpieszczać nasze zmysły. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków kwiatów. A mistrzem w tworzeniu zaskakujących wariantów herbacianych jest marka Big-Active.

Nowa herbata zielona Big-Active to połączenie egzotycznej pitai, orzeźwiającej mięty, cytrusowej nuty trawy cytrynowej i oczywiście dużych liści zielonej herbaty. Starannie dobrane dodatki delikatnie łagodzą klasyczny smak zielonej herbaty, dodając mu nieco słodyczy i rześkości. To wszystko skrywają w sobie wygodne w użyciu torebki z zawieszką, umieszczone w pojedynczych kopertkach, gwarantujących utrzymanie smaku i aromatu.

Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą dostarcza wspaniałych doznań, a jej codzienne picie może stać się rytuałem małej, ale jakże ważnej przyjemności każdego dnia!

Warto pamiętać, że chcąc zachować wszystkie walory zielonej herbaty, nie należy zalewać jej wrzątkiem, a samo parzenie powinno trwać ok. 2-3 minuty. 

W kolekcji zielonych ekspresowych herbat Big-Active dostępne są także inne wyjątkowe warianty: herbata zielona klasyczna, herbata zielona z pigwą i granatem, herbata zielona z opuncją i mango, herbata zielona z limonką i mandarynką, herbata zielona z maliną i marakują, herbata zielona z papają i jagodami goji, herbata zielona z truskawką i graviolą.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.