EKO-PIKNIK pod Bramą Główną FSO!
7 września 2024 r. (sobota) na placu należącym do OKAM przed Bramą Główną b. FSO, przy ul. Jagiellońskiej 88, odbędzie się EKO-PIKNIK zorganizowany wspólnie z LokalnyRolnik.pl. Podczas wydarzenia będzie można zrobić zakupy świeżej i zdrowej żywności bezpośrednio od producentów-rolników czy skorzystać z oferty zdrowych foodtrucków a wszystko z muzyką w tle. Przewidziana została również strefa relaksu w zieleni. EKO-PIKNIK odbędzie się w godzinach 13:00-20:00. Udział w wydarzeniu jak również parking dla gości jest bezpłatny.
- EKO-PIKNIK będzie doskonałą okazją, aby spotkać się ‘po sąsiedzku’ na Pradze Północ i spędzić wspólnie popołudnie. Jako, że ekologia i zrównoważony rozwój są nam bliskie, chcielibyśmy, aby wpisał się on w cykliczne wydarzenia organizowane w tym miejscu. Formuła EKO-PIKNIKU nawiązuje do wartości, które chcemy w przyszłości pielęgnować w inwestycji F.S.O. PARK – czyli wspólnoty, spędzania czasu razem, edukacji na temat zdrowego trybu życia. Stąd też współpraca z LokalnyRolnik.pl - od lat pomagają w dotarciu do nieprzetworzonej, naturalnej żywności od lokalnych producentów. Zapraszamy całe rodziny, młodzież i seniorów z naszej dzielnicy, ale także warszawiaków mieszkających w innych częściach stolicy, na sobotę pełną atrakcji - podkreśla Anna Watkowska, Członkini Zarządu OKAM City oraz Liderka Projektu F.S.O. PARK
Kilkunastu lokalnych rolników i producentów zaprezentuje swoje wyroby - będzie można nabyć u nich zdrową i smaczną żywność, w tym nabiał, warzywa i owoce, wędliny i mięso, konfitury czy zioła. W asortymencie znajdą się także produkty posiadające eko certyfikat, wśród nich miody, makarony i kasze czy mięso.
- Temat zdrowej żywności i edukacji na temat jej znaczenia jest nam szczególnie bliski. Od dziesięciu już lat budujemy społeczność, która ceni sobie jakość, lokalność i naturalność. Obecnie regularnie współpracujemy z ponad 60 rolnikami i producentami, którzy dostarczają świeże warzywa, owoce, a także żywność, która często powstaje zgodnie z tradycyjnymi recepturami w małych przetwórstwach bezpośrednio w gospodarstwie. Idea EKO-PIKNIKU oraz edukacja o zdrowiu jest więc nam niezwykle bliska i niezwykle cieszymy się, na możliwość wyjścia z edukacją jeszcze szerzej - mówi Mateusz Bucko z LokalnyRolnik.pl.
Poza zrobieniem zakupów u lokalnych dostawców, będzie można skorzystać z oferty foodtrucków ze zdrowymi daniami, lodami i napojami. Do odpoczynku przewidziana została strefa relaksu w otoczeniu zieleni i z muzyką w tle, będzie można posłuchać muzyki a nawet zatańczyć.
Piknik na terenie przyszłej inwestycji
EKO-PIKNIK odbędzie się przed Bramą Główną do byłej Fabryki Samochodów Osobowych na warszawskiej Pradze Północ. W tym miejscu na przestrzeni ok. 25 lat OKAM stworzy wielofunkcyjne i ekologiczne Miasto Przyszłości – F.S.O. PARK, w którym wartości takie jak: wspólnota, edukacja, ekologia, zdrowy styl życia, szacunek dla historii zostały postawione jako punkt nadrzędny przy kreacji tego miejsca. F.S.O. PARK łączyć będzie funkcję mieszkaniową, handlowo-usługową, edukacyjną, biurową czy rekreacyjną. Planowana jest również przestrzeń pod eko targ. Aż 20 ha stanowić będą tereny zielone, z czego 10 ha - centralny park, zastosowany zostanie również szereg rozwiązań ekologicznych. Etap I ma szansę rozpocząć się na przełomie 2025/2026 r., a cała inwestycja potrwa około 25 lat.
Canh Chua Ca. Co warto wiedzieć o tej wietnamskiej zupie?
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Kulinarne inspiracje od marki Profi – prosty sposób na kreatywne przekąski!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.