Komunikaty PR

Focus na Relax!

2022-12-08  |  10:10
Biuro prasowe

Dokonując wyboru produktów, coraz częściej zwracamy uwagę na to, czy ich składniki mogą pozytywnie wpływać na naszą kondycję i wspomagać funkcje organizmu. Szczególną popularność zyskują te, które są idealnie dobrane do naszych indywidualnych potrzeb. A dziś szczególnie potrzebujemy wsparcia w tych obszarach, które są związane ze współczesnym trybem życia: szybkim, pełnym wyzwań i zadań „na już”. Chodzi tu oczywiście o odpoczynek, redukcję stresu i poprawę zdolności koncentracji.

Z pomocą przychodzą nowe herbaty funkcjonalne Big-Active: Relax i Focus, zawierające konopie siewne Cannabis sativa. Każda z nich stanowi kompozycję odpowiednio dobranych składników aktywnych. Big-Active Relax to herbata zielona z dodatkiem wspomnianego ekstraktu z nasion konopi siewnych, jak również melisy, która przyczynia się do łagodzenia uczucia zdenerwowania, ułatwia odprężenie i wpływa korzystnie na spokojny sen. Herbata polecana jest przede wszystkim w stanach zwiększonego niepokoju, rozdrażnienia, napięcia nerwowego i sytuacjach stresowych. Ma przyjemny, mandarynkowy smak.

Natomiast w składzie herbaty Big-Active Focus, obok herbaty zielonej i konopi, znajdziemy liść miłorzębu japońskiego, który wspomaga pamięć i koncentrację, przyczyniając się tym samym do zachowania sprawności umysłowej. Kolejnym składnikiem aktywnym są tu orzeszki kola, które wspierają pobudzenie organizmu, wzmacniają siły witalne i przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia psychicznego. Herbata Big-Active Focus doskonale sprawdzi się zatem w okresie wzmożonej aktywności umysłowej i przy obniżonej zdolności koncentracji. Jej dodatkowym walorem jest smak marakui.  

Herbaty funkcjonalne Big-Active zostały zapakowane w pojedyncze kopertki, które sprzyjają zachowaniu ich wyjątkowych walorów. Warto po nie sięgać systematycznie i wykorzystać jako element prawidłowo zbilansowanej diety oraz „towarzysza” zdrowego stylu życia – zgodnie z naszymi indywidualnymi potrzebami. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.