Focus na Relax!
Dokonując wyboru produktów, coraz częściej zwracamy uwagę na to, czy ich składniki mogą pozytywnie wpływać na naszą kondycję i wspomagać funkcje organizmu. Szczególną popularność zyskują te, które są idealnie dobrane do naszych indywidualnych potrzeb. A dziś szczególnie potrzebujemy wsparcia w tych obszarach, które są związane ze współczesnym trybem życia: szybkim, pełnym wyzwań i zadań „na już”. Chodzi tu oczywiście o odpoczynek, redukcję stresu i poprawę zdolności koncentracji.
Z pomocą przychodzą nowe herbaty funkcjonalne Big-Active: Relax i Focus, zawierające konopie siewne Cannabis sativa. Każda z nich stanowi kompozycję odpowiednio dobranych składników aktywnych. Big-Active Relax to herbata zielona z dodatkiem wspomnianego ekstraktu z nasion konopi siewnych, jak również melisy, która przyczynia się do łagodzenia uczucia zdenerwowania, ułatwia odprężenie i wpływa korzystnie na spokojny sen. Herbata polecana jest przede wszystkim w stanach zwiększonego niepokoju, rozdrażnienia, napięcia nerwowego i sytuacjach stresowych. Ma przyjemny, mandarynkowy smak.
Natomiast w składzie herbaty Big-Active Focus, obok herbaty zielonej i konopi, znajdziemy liść miłorzębu japońskiego, który wspomaga pamięć i koncentrację, przyczyniając się tym samym do zachowania sprawności umysłowej. Kolejnym składnikiem aktywnym są tu orzeszki kola, które wspierają pobudzenie organizmu, wzmacniają siły witalne i przyczyniają się do zmniejszenia uczucia zmęczenia psychicznego. Herbata Big-Active Focus doskonale sprawdzi się zatem w okresie wzmożonej aktywności umysłowej i przy obniżonej zdolności koncentracji. Jej dodatkowym walorem jest smak marakui.
Herbaty funkcjonalne Big-Active zostały zapakowane w pojedyncze kopertki, które sprzyjają zachowaniu ich wyjątkowych walorów. Warto po nie sięgać systematycznie i wykorzystać jako element prawidłowo zbilansowanej diety oraz „towarzysza” zdrowego stylu życia – zgodnie z naszymi indywidualnymi potrzebami.

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.