Komunikaty PR

Graj w zielone … z Big-Active!

2023-03-03  |  16:00
Biuro prasowe

Zielona herbata, bo o niej mowa, nie bez przyczyny cieszy się tak ogromną popularnością. I choć sama w sobie smakuje wspaniale, to świetnie komponuje się również z różnorodnymi dodatkami. Marka Big-Active na bazie dużych liści herbaty, egzotycznych owoców i płatków kwiatów stworzyła wyjątkową kolekcję zielonych herbat. Te oryginalne propozycje zaskoczą i zachwycą nawet najbardziej wymagające koneserki, które nie od dziś „grają w zielone”!

Istnieje wiele rodzajów herbat i choć wszystkie powstają z takiego samego herbacianego krzewu, to każda z nich, dzięki określonemu sposobowi przetwarzania, zyskuje swój unikalny charakter. A jaka jest zielona? Naprawdę wyjątkowa! Ma bardziej subtelny smak i aromat niż herbata czarna, a także delikatny kolor. Te cechy wynikają z krótszego procesu przygotowania, w którym utlenianie zebranych liści herbaty zostaje zatrzymane. Jak ją zaparzać? Jeśli nie chcemy utracić tych cennych walorów, pamiętajmy, by nie zalewać jej wrzątkiem, lecz wodą o temperaturze ok. 90°C.

Zielone dopełnienie dobrych chwil

Zielona herbata to idealna towarzyszka przez cały dzień! W każdym momencie możemy cieszyć się jej oryginalnym smakiem i aromatem, a dzięki ekspresowym herbatom Big-Active, wspaniały napar możemy przygotować naprawdę szybko i bardzo wygodnie.

Zielone herbaty Big-Active to przede wszystkim zaskakująca feeria smaków. Podstawą każdego wariantu są duże, suszone liście herbaty, które stanowią idealną bazę do ciekawych dodatków: egzotycznych (i nie tylko!) owoców oraz płatków kwiatów. Każda z tych herbat została zamknięta w przezroczystej torebce, która jest schowana w osobną kopertkę – dzięki temu ulubiony smak można mieć zawsze przy sobie.

W linii zielonych herbat Big-Active można znaleźć 8 różnorodnych wariantów:

Big-Active Herbata zielona Pure Green – czyli prawdziwa klasyka. Kwintesencja zielonej herbaty – 100% naturalnego głębokiego smaku i szlachetnego aromatu, zamkniętych w przezroczystej biodegradowalnej torebce. Dzięki temu „wiesz, co pijesz”!

Big-Active Herbata zielona z papają i jagodami goji - idealna propozycja dla tych, którzy preferują napary o autentycznie egzotycznym smaku i aromacie. Skórka pomarańczy i płatki słonecznika są dopełnieniem wyjątkowego charakteru tej kompozycji.

Big-Active Herbata zielona z maliną i marakują - oryginalne, a przy tym perfekcyjne połączenie klasycznej zielonej herbaty z owocowymi dodatkami. Słodkie maliny i lekko kwaskowa marakuja stanowią zgrany duet, a błękitne płatki kwiatu bławatka wieńczą całość.

Big-Active Herbata zielona z pigwą i granatem - zielona herbata zyskuje tu nowy wymiar smaku, a to za sprawą starannie dobranych dodatków, takich jak owoce pigwy, skórka pomarańczy, granat oraz płatki kwiatu słonecznika.

Big-Active Herbata zielona z limonką i mandarynką – liście herbaty plus energetyzujące cytrusy to przepis na wyjątkowo smaczne i aromatyczne orzeźwienie. Limonka i mandarynka nadają nuty świeżości, a płatki kwiatu słonecznika uzupełniają tę pobudzającą zmysły kompozycję.

Big-Active Herbata zielona z truskawką i graviolą - kusi unikalnym zestawieniem lubianych i popularnych truskawek z mniej znaną graviolą – egzotycznym owocem, przywołującym na myśl połączenie ananasa z poziomkami. Ten jedyny w swoim rodzaju owocowy miks doskonale współgra z głębokim smakiem zielonej herbaty.

Big-Active Herbata zielona z opuncją i mango - to egzotyczne doznanie, dostępne na wyciągnięcie ręki! Tropikalna słodycz mango i opuncji została tu perfekcyjnie zrównoważona zieloną herbatą, a skórka pomarańczy i płatki kwiatów słonecznika zapewniają dodatkową lekkość.

Big-Active Herbata zielona Earl Grey z bergamotką - to propozycja dla prawdziwych koneserów zielonej herbaty. Połączenie jej liści z olejkiem z bergamotki to wyjątkowa odsłona herbacianego naparu, o słomkowym kolorze. Ten wariant zadowoli każde podniebienie!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.