Komunikaty PR

Graj w zielone … z Big-Active!

2023-03-03  |  16:00
Biuro prasowe

Zielona herbata, bo o niej mowa, nie bez przyczyny cieszy się tak ogromną popularnością. I choć sama w sobie smakuje wspaniale, to świetnie komponuje się również z różnorodnymi dodatkami. Marka Big-Active na bazie dużych liści herbaty, egzotycznych owoców i płatków kwiatów stworzyła wyjątkową kolekcję zielonych herbat. Te oryginalne propozycje zaskoczą i zachwycą nawet najbardziej wymagające koneserki, które nie od dziś „grają w zielone”!

Istnieje wiele rodzajów herbat i choć wszystkie powstają z takiego samego herbacianego krzewu, to każda z nich, dzięki określonemu sposobowi przetwarzania, zyskuje swój unikalny charakter. A jaka jest zielona? Naprawdę wyjątkowa! Ma bardziej subtelny smak i aromat niż herbata czarna, a także delikatny kolor. Te cechy wynikają z krótszego procesu przygotowania, w którym utlenianie zebranych liści herbaty zostaje zatrzymane. Jak ją zaparzać? Jeśli nie chcemy utracić tych cennych walorów, pamiętajmy, by nie zalewać jej wrzątkiem, lecz wodą o temperaturze ok. 90°C.

Zielone dopełnienie dobrych chwil

Zielona herbata to idealna towarzyszka przez cały dzień! W każdym momencie możemy cieszyć się jej oryginalnym smakiem i aromatem, a dzięki ekspresowym herbatom Big-Active, wspaniały napar możemy przygotować naprawdę szybko i bardzo wygodnie.

Zielone herbaty Big-Active to przede wszystkim zaskakująca feeria smaków. Podstawą każdego wariantu są duże, suszone liście herbaty, które stanowią idealną bazę do ciekawych dodatków: egzotycznych (i nie tylko!) owoców oraz płatków kwiatów. Każda z tych herbat została zamknięta w przezroczystej torebce, która jest schowana w osobną kopertkę – dzięki temu ulubiony smak można mieć zawsze przy sobie.

W linii zielonych herbat Big-Active można znaleźć 8 różnorodnych wariantów:

Big-Active Herbata zielona Pure Green – czyli prawdziwa klasyka. Kwintesencja zielonej herbaty – 100% naturalnego głębokiego smaku i szlachetnego aromatu, zamkniętych w przezroczystej biodegradowalnej torebce. Dzięki temu „wiesz, co pijesz”!

Big-Active Herbata zielona z papają i jagodami goji - idealna propozycja dla tych, którzy preferują napary o autentycznie egzotycznym smaku i aromacie. Skórka pomarańczy i płatki słonecznika są dopełnieniem wyjątkowego charakteru tej kompozycji.

Big-Active Herbata zielona z maliną i marakują - oryginalne, a przy tym perfekcyjne połączenie klasycznej zielonej herbaty z owocowymi dodatkami. Słodkie maliny i lekko kwaskowa marakuja stanowią zgrany duet, a błękitne płatki kwiatu bławatka wieńczą całość.

Big-Active Herbata zielona z pigwą i granatem - zielona herbata zyskuje tu nowy wymiar smaku, a to za sprawą starannie dobranych dodatków, takich jak owoce pigwy, skórka pomarańczy, granat oraz płatki kwiatu słonecznika.

Big-Active Herbata zielona z limonką i mandarynką – liście herbaty plus energetyzujące cytrusy to przepis na wyjątkowo smaczne i aromatyczne orzeźwienie. Limonka i mandarynka nadają nuty świeżości, a płatki kwiatu słonecznika uzupełniają tę pobudzającą zmysły kompozycję.

Big-Active Herbata zielona z truskawką i graviolą - kusi unikalnym zestawieniem lubianych i popularnych truskawek z mniej znaną graviolą – egzotycznym owocem, przywołującym na myśl połączenie ananasa z poziomkami. Ten jedyny w swoim rodzaju owocowy miks doskonale współgra z głębokim smakiem zielonej herbaty.

Big-Active Herbata zielona z opuncją i mango - to egzotyczne doznanie, dostępne na wyciągnięcie ręki! Tropikalna słodycz mango i opuncji została tu perfekcyjnie zrównoważona zieloną herbatą, a skórka pomarańczy i płatki kwiatów słonecznika zapewniają dodatkową lekkość.

Big-Active Herbata zielona Earl Grey z bergamotką - to propozycja dla prawdziwych koneserów zielonej herbaty. Połączenie jej liści z olejkiem z bergamotki to wyjątkowa odsłona herbacianego naparu, o słomkowym kolorze. Ten wariant zadowoli każde podniebienie!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.