Komunikaty PR

Herbata biała Figa i Kwiat Wiśni

2022-09-05  |  16:50
Biuro prasowe

Teraz w kolekcji białych herbat tej marki pojawiła się oryginalna nowość –  Figa i Kwiat Wiśni. Jej subtelny smak i zachwycający aromat spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających koneserów. Herbata jest dostępna w wersji ekspresowej, co pozwala szybko i wygodnie przygotować pyszny napar.

Biała, zielona, czerwona czy czarna – każda herbata powstaje z liści krzewu herbacianego, a o jej unikalnych walorach decyduje proces produkcji i jego poszczególne etapy. W odróżnieniu od innych rodzajów, herbatę białą pozyskuje się tylko z młodych pąków i liści, zbieranych wczesną wiosną z samej góry gałązek herbacianych krzewów i poddanych jedynie suszeniu. Właśnie podczas tego procesu liście nabierają białego lub srebrnego koloru, co w efekcie daje tak jasną barwę naparu i łagodność smaku.

Klasyczna biała herbata to królowa delikatności, a wyjątkowy charakter nadają jej dodatki. Nowa herbata biała Big Active Figa i Kwiat wiśni stanowi niezwykle harmonijną kompozycję, którą tworzą różnorodne nuty smakowe. To oryginalna receptura, oparta na wysokiej jakości składnikach. Subtelność liści herbaty białej, przyjemna słodycz pachnącego latem owocu figi oraz intrygujące kwiaty wiśni tworzą perfekcyjne trio i zapewniają niezwykłe wrażenia. To idealny wybór dla tych, którzy preferują herbaty lekkie, lecz o zaskakującym smaku.

W linii herbat białych Big Active są dostępne również inne pyszne warianty:

  • Herbata biała Tajska cytryna i Kwiat granatu
  • Herbata biała Aloes
  • Herbata biała Jaśmin
  • Herbata biała Brzoskwinia i Kwiat pomarańczy

Każda torebka białej herbaty Big Active jest zapakowana w pojedynczą kopertkę, która zapewnia utrzymanie aromatu. Można je schować do torebki, by smakiem ulubionego wariantu cieszyć się także poza domem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.