Komunikaty PR

Herbata biała Figa i Kwiat Wiśni

2022-09-05  |  16:50
Biuro prasowe

Teraz w kolekcji białych herbat tej marki pojawiła się oryginalna nowość –  Figa i Kwiat Wiśni. Jej subtelny smak i zachwycający aromat spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających koneserów. Herbata jest dostępna w wersji ekspresowej, co pozwala szybko i wygodnie przygotować pyszny napar.

Biała, zielona, czerwona czy czarna – każda herbata powstaje z liści krzewu herbacianego, a o jej unikalnych walorach decyduje proces produkcji i jego poszczególne etapy. W odróżnieniu od innych rodzajów, herbatę białą pozyskuje się tylko z młodych pąków i liści, zbieranych wczesną wiosną z samej góry gałązek herbacianych krzewów i poddanych jedynie suszeniu. Właśnie podczas tego procesu liście nabierają białego lub srebrnego koloru, co w efekcie daje tak jasną barwę naparu i łagodność smaku.

Klasyczna biała herbata to królowa delikatności, a wyjątkowy charakter nadają jej dodatki. Nowa herbata biała Big Active Figa i Kwiat wiśni stanowi niezwykle harmonijną kompozycję, którą tworzą różnorodne nuty smakowe. To oryginalna receptura, oparta na wysokiej jakości składnikach. Subtelność liści herbaty białej, przyjemna słodycz pachnącego latem owocu figi oraz intrygujące kwiaty wiśni tworzą perfekcyjne trio i zapewniają niezwykłe wrażenia. To idealny wybór dla tych, którzy preferują herbaty lekkie, lecz o zaskakującym smaku.

W linii herbat białych Big Active są dostępne również inne pyszne warianty:

  • Herbata biała Tajska cytryna i Kwiat granatu
  • Herbata biała Aloes
  • Herbata biała Jaśmin
  • Herbata biała Brzoskwinia i Kwiat pomarańczy

Każda torebka białej herbaty Big Active jest zapakowana w pojedynczą kopertkę, która zapewnia utrzymanie aromatu. Można je schować do torebki, by smakiem ulubionego wariantu cieszyć się także poza domem.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.