Komunikaty PR

Królowe wśród herbat!

2022-12-21  |  13:10
Biuro prasowe

Powstają ze starannie wyselekcjonowanych liści herbat, a warianty czarne aromatyzowane zachwycają dodatkowo kompozycjami specjalnie dobranych owoców i barwnych płatków kwiatów. W szerokim wyborze rodzajów herbat Big-Active, każdy znajdzie propozycję idealnie odpowiadającą indywidualnym preferencjom.

Czarna herbata nie bez przyczyny określana bywa mianem „królowej wśród herbat”. To prawdziwa klasyka, bez której wielu z nas nie wyobraża sobie dnia. W zimowy poranek przyjemnie rozgrzewa i dodaje pozytywnej energii; jest niezastąpioną towarzyszką rozmów i dopełnieniem chwil popołudniowego relaksu. Kubek czy filiżanka herbacianego naparu są po prostu nieodzownym elementem naszej codzienności.

Koneserzy intensywnego, głębokiego, „czystego” smaku wybierają klasyczną herbatę czarną. Natomiast dzięki herbatom czarnym aromatyzowanym możemy delektować się wyjątkowymi kompozycjami smakowymi.

Herbata Big-Active Ceylon Black Tea to idealna propozycja dla tych, którzy preferują tradycyjne napary herbaciane – mocne i o intensywnej, pomarańczowoczerwonej barwie. To starannie wyselekcjonowane liście herbat prosto ze Sri Lanki, gwarantujące głębię smaku płynącą z natury, bez dodatku zbędnych aromatów. Doskonałe warunki klimatyczne, panujące na cejlońskich plantacjach, a także oryginalne pakowanie herbat na miejscu, są gwarancją ich najwyższej jakości i wyjątkowych walorów. Te herbaty wyróżnia wyrazistość, połączona z nutą świeżości, finezyjnej słodyczy i zbalansowanej goryczki. W zależności od preferencji, do wyboru jest wariant ekspresowy oraz liściasty, stanowiący prawdziwy ukłon w stronę tradycji parzenia herbaty. Szczególnych doznań dostarcza też każda filiżanka herbaty Big-Active Ceylon Earl Grey, która ma lekko złocistą barwę i urzeka harmonijnym smakiem z nutą aromatu bergamotki.

Big-Active to również wyjątkowa kolekcja herbat czarnych aromatyzowanych. Ich bazą są liście wysokiej jakości herbaty, a oryginalne dodatki – egzotyczne owoce i barwne płatki kwiatów - sprawiają, że każda propozycja jest naprawdę jedyna w swoim rodzaju. Te herbaty nie tylko wyśmienicie smakują i pięknie pachną, ale też cieszą oczy – to przyjemność dla wszystkich zmysłów!  Osoby preferujące herbaty liściaste mogą sięgnąć po Herbatę czarną Morela & Brzoskwinia, w której czarna herbata Yunnan łączy się z owocowymi nutami i płatkami nagietka, a także po Herbatę czarną Earl Grey & Pomarańcza – o idealnie zrównoważonym smaku czarnej herbaty Yunnan i orzeźwiającej pomarańczy, z aromatem bergamotki i płatkami krokosza barwierskiego.

Jeśli zaś chodzi o herbaty czarne aromatyzowane Big-Active w wersji ekspresowej, to tu kuszą cztery oryginalne kompozycje. Herbata czarna Jeżyna & Marakuja – to czarna cejlońska herbata połączona ze słodką jeżyną, tropikalną marakują i płatkami kwiatu bławatka. Herbata czarna Cytryna & Mango ma niepowtarzalny, złocistoczerwony kolor i urzekający aromat, a swój niezwykły smak zawdzięcza wysokiej jakości czarnej herbacie, orzeźwiającej cytrynie i tropikalnej słodyczy mango. Zwieńczeniem są żółte płatki kwiatu słonecznika. Herbata czarna Earl Grey & Płatki Róży jest intensywna, a przy tym harmonijna. Delikatne płatki róż to wyjątkowy akcent w tej czarnej, cejlońskiej herbacie z aromatem bergamotki. Całości dopełniają błękitne płatki bławatka. Aromat bergamotki i płatki bławatka odnajdziemy też w Herbacie czarnej Earl Grey &Cytrusy, w której cytrusowe nuty pomarańczy i cytryny podbijają smak czarnej herbaty z cejlońskich plantacji.

Każda torebka herbat czarnych aromatyzowanych Big-Active jest zapakowana w pojedynczą kopertkę, która stanowi gwarancję zachowania aromatu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.