Komunikaty PR

Królowe wśród herbat!

2022-12-21  |  13:10
Biuro prasowe

Powstają ze starannie wyselekcjonowanych liści herbat, a warianty czarne aromatyzowane zachwycają dodatkowo kompozycjami specjalnie dobranych owoców i barwnych płatków kwiatów. W szerokim wyborze rodzajów herbat Big-Active, każdy znajdzie propozycję idealnie odpowiadającą indywidualnym preferencjom.

Czarna herbata nie bez przyczyny określana bywa mianem „królowej wśród herbat”. To prawdziwa klasyka, bez której wielu z nas nie wyobraża sobie dnia. W zimowy poranek przyjemnie rozgrzewa i dodaje pozytywnej energii; jest niezastąpioną towarzyszką rozmów i dopełnieniem chwil popołudniowego relaksu. Kubek czy filiżanka herbacianego naparu są po prostu nieodzownym elementem naszej codzienności.

Koneserzy intensywnego, głębokiego, „czystego” smaku wybierają klasyczną herbatę czarną. Natomiast dzięki herbatom czarnym aromatyzowanym możemy delektować się wyjątkowymi kompozycjami smakowymi.

Herbata Big-Active Ceylon Black Tea to idealna propozycja dla tych, którzy preferują tradycyjne napary herbaciane – mocne i o intensywnej, pomarańczowoczerwonej barwie. To starannie wyselekcjonowane liście herbat prosto ze Sri Lanki, gwarantujące głębię smaku płynącą z natury, bez dodatku zbędnych aromatów. Doskonałe warunki klimatyczne, panujące na cejlońskich plantacjach, a także oryginalne pakowanie herbat na miejscu, są gwarancją ich najwyższej jakości i wyjątkowych walorów. Te herbaty wyróżnia wyrazistość, połączona z nutą świeżości, finezyjnej słodyczy i zbalansowanej goryczki. W zależności od preferencji, do wyboru jest wariant ekspresowy oraz liściasty, stanowiący prawdziwy ukłon w stronę tradycji parzenia herbaty. Szczególnych doznań dostarcza też każda filiżanka herbaty Big-Active Ceylon Earl Grey, która ma lekko złocistą barwę i urzeka harmonijnym smakiem z nutą aromatu bergamotki.

Big-Active to również wyjątkowa kolekcja herbat czarnych aromatyzowanych. Ich bazą są liście wysokiej jakości herbaty, a oryginalne dodatki – egzotyczne owoce i barwne płatki kwiatów - sprawiają, że każda propozycja jest naprawdę jedyna w swoim rodzaju. Te herbaty nie tylko wyśmienicie smakują i pięknie pachną, ale też cieszą oczy – to przyjemność dla wszystkich zmysłów!  Osoby preferujące herbaty liściaste mogą sięgnąć po Herbatę czarną Morela & Brzoskwinia, w której czarna herbata Yunnan łączy się z owocowymi nutami i płatkami nagietka, a także po Herbatę czarną Earl Grey & Pomarańcza – o idealnie zrównoważonym smaku czarnej herbaty Yunnan i orzeźwiającej pomarańczy, z aromatem bergamotki i płatkami krokosza barwierskiego.

Jeśli zaś chodzi o herbaty czarne aromatyzowane Big-Active w wersji ekspresowej, to tu kuszą cztery oryginalne kompozycje. Herbata czarna Jeżyna & Marakuja – to czarna cejlońska herbata połączona ze słodką jeżyną, tropikalną marakują i płatkami kwiatu bławatka. Herbata czarna Cytryna & Mango ma niepowtarzalny, złocistoczerwony kolor i urzekający aromat, a swój niezwykły smak zawdzięcza wysokiej jakości czarnej herbacie, orzeźwiającej cytrynie i tropikalnej słodyczy mango. Zwieńczeniem są żółte płatki kwiatu słonecznika. Herbata czarna Earl Grey & Płatki Róży jest intensywna, a przy tym harmonijna. Delikatne płatki róż to wyjątkowy akcent w tej czarnej, cejlońskiej herbacie z aromatem bergamotki. Całości dopełniają błękitne płatki bławatka. Aromat bergamotki i płatki bławatka odnajdziemy też w Herbacie czarnej Earl Grey &Cytrusy, w której cytrusowe nuty pomarańczy i cytryny podbijają smak czarnej herbaty z cejlońskich plantacji.

Każda torebka herbat czarnych aromatyzowanych Big-Active jest zapakowana w pojedynczą kopertkę, która stanowi gwarancję zachowania aromatu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.