News powiązane z Body Chief

2020-04-14 | 05:55
Żywienie
Magda Gessler została ambasadorką cateringu dietetycznego. „Gwarantuję bezpieczeństwo, higienę i nieprawdopodobny smak” News powiązane z Body Chief

Magda Gessler została ambasadorką cateringu dietetycznego. „Gwarantuję bezpieczeństwo, higienę i nieprawdopodobny smak”

Według Magdy Gessler zamawianie jedzenia z firmy cateringowej to dobre rozwiązanie szczególnie teraz, kiedy częste chodzenie do sklepów na zakupy stwarza duże ryzyko kontaktu z osobami, które mogą być nosicielami koronawirusa. Catering dietetyczny to według niej także rozwiązanie dla tych, którzy obawiają się przybrania na wadze w związku z mniejszą ilością ruchu w czasie pandemii. Restauratorka od niedawna jest ambasadorką firmy cateringowej Body Chief, gdzie czuwa nad recepturą dań.
więcej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.