Newsy

Klaudia Halejcio: Traktuję swój Instagram jako taki specjalny album. Staram się tak dobierać wszystkie zdjęcia, żeby były piękne

2019-02-28  |  06:13

Aktorka przyznaje, że wnikliwie weryfikuje zdjęcia, które publikuje na swoim Instagramie. Jej zdaniem odpowiednio wyeksponowany wizerunek jest niezwykle ważny w życiu zawodowym, dlatego też w mediach społecznościowych nie można pozwolić sobie na przypadkowość i bylejakość. Ona sama wzoruje się na najlepszych blogerkach i dba o to, by jej konto było niezwykle estetyczne.

Klaudia Halejcio nie widzi nic złego w retuszowaniu zdjęć, które trafią na Instagrama. Specjalne filtry dodają im bowiem uroku i sprawiają, że profil jest spójny kolorystycznie.

–Zawsze miałam zamiłowanie do estetyki, do pięknych rzeczy. W ogóle pokochałam tę aplikację i faktycznie cała moja strona ma spójny wygląd. Traktuję swój Instagram jako taki specjalny album. Staram się tak dobierać wszystkie zdjęcia, które się tam pojawiają, żeby były piękne. Sama śledzę bowiem profile blogerek, które są idealnie dopasowane – mówi agencji Newseria Klaudia Halejcio, aktorka.

Instagramowy profil Klaudii Halejcio śledzi 214 tys. osób. Aktorka stara się, by treści, które zamieszcza na swoim koncie, przyciągały uwagę followersów i zachęcały do tego, by zajrzeć tam ponownie. Dlatego też nie może pozwolić sobie na zdjęcia przypadkowe, robione w pośpiechu czy w złym oświetleniu.

– Na moim Instagramie można zobaczyć makijaże mojej wizażystki, która praktycznie zawsze odpowiada za mój make up. Oczywiście dostałam też od niej szkolenie, żebym mogła właśnie na Instagramie wyglądać dobrze. Tą wiedzą dzielimy się z naszymi obserwatorami, więc jest bardzo dużo działu beauty i tego, co się dzieje w moim życiu zawodowym – mówi Klaudia Halejcio.

Poprzez Instagram aktorka lubi się dzielić ze swoimi fankami nowinkami kosmetycznymi, pokazywać im najnowsze trendy w makijażu i prezentować swoje stylizacje na dany sezon.

– Co sezon robię porządki w szafach. Teraz niedawno się przeprowadziłam, więc taki generalny porządek był. Mimo że mam w końcu swoją przestrzeń na garderobę, to jak zawsze u każdej kobiety brakuje w niej miejsca. Jest taka część zimowych rzeczy i część letnich – one będą się systematycznie zmieniały, bo za każdym razem będę robiła jakąś tam segregację – mówi Klaudia Halejcio.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.