Mówi: | Red Lipstick Monster |
Funkcja: | Blogerka |
Red Lipstick Monster: Polski rynek kosmetyczny jest bardzo do przodu. Potwierdza to obecność światowych marek
Blogerka pozytywnie ocenia otwartość polskiego rynku kosmetycznego na stale pojawiające się nowości. Chętnie sięga zarówno po nowe kosmetyki kolorowe, jak i produkty do pielęgnacji, uważa bowiem, że podstawą udanego makijażu jest zdrowa i zadbana skóra. Red Lipstick Monster pojawiła się ostatnio na premierze w sieci Sephora światowych marek Anastasia Beverly Hills i Christophe Robin.
Niemal co sezon polski rynek wzbogaca się o nowe międzynarodowe marki kosmetyczne, często należące do segmentu premium. Tej jesieni do sieci perfumerii Sephora wchodzi m.in. amerykańska marka kosmetyków kolorowych Anastasia Beverly Hills oraz francuska marka Christophe Robin, produkująca ekskluzywne produkty do pielęgnacji włosów. Zdaniem autorki bloga Red Lipstick Monster świadczy to o dojrzałości polskiego rynku i dużych możliwościach w zakresie przyjmowania nowości.
– Jako głos influencerów beauty w Polsce uważam, że to jest super znak, dlatego że jesteśmy rynkiem, który jest bardzo do przodu, i myślę, że możemy być spokojnie z tego dumni – mówi blogerka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda chętnie testuje nowości do pielęgnacji skóry i włosów. Jej zdaniem zdrowa i zadbana skóra to niezbędna baza dla udanego makijażu, kosmetyki kolorowe mają bowiem wydobywać atuty cery, a nie całkowicie ją przykrywać. W ostatnim czasie blogerka wprowadziła do codziennej pielęgnacji zasady i rytuały koreańskie, zakładające m.in. kilkuetapowy proces oczyszczania skóry. Bardzo szybko zauważyła pozytywne efekty.
– Moja skóra jest wrażliwa, mam skłonność do trądziku różowatego, ale też jest mieszana, więc się łatwo świeci. Wprowadzając więcej kroków, ona zdecydowanie bardziej się uspokoiła i jest za to wdzięczna, wygląda po prostu lepiej, nawet kiedy jest zupełnie goła – mówi blogerka.
Początek sezonu to także czas ujawniania nowych trendów w makijażu. Zdaniem autorki bloga Red Lipstick Monster tej jesieni modne będą triki i techniki makijażu, które obecne były już w poprzednich sezonach, m.in. mocno zaakcentowane usta. Wargi powinny być pomalowane pomadkami w soczystych, ciemnych kolorach, dając niemal wampirzy efekt.
– Jest też dużo błysku i kontrastu z matem tego błysku, więc nie ma nic wybuchowego, czegoś, co nagle teraz tej jesieni się na pojawiło, i myślę, że te wszystkie klimaty jesienno-zimowe są fajne i może każda osoba znaleźć w tym coś, w czym będzie czuła się dobrze – podkreśla blogerka.
Czytaj także
- 2024-01-16: Roślinne burgery czy parówki znajdują coraz więcej zwolenników. Ponad połowa Polaków już ich próbowała
- 2023-06-23: Rośnie zapotrzebowanie na programistów od energooszczędnych kodów i aplikacji. Branża IT chce ograniczyć swój ślad węglowy [DEPESZA]
- 2023-02-22: Patricia Kazadi: Mam dużo czarnych ubrań i uwielbiam je na każdą okoliczność. Mój stylista próbował to przełamać i zaryzykowałam kolor, ale bez przekonania
- 2023-02-28: Anna Korcz: Moda jest dla szaleńców, a ja trochę się jej boję. Moja garderoba jest bardzo skromna
- 2023-02-08: Katarzyna Zdanowicz: Gama kolorów i fasonów odpowiednich na wizję się zmienia. Po kilkunastu latach pracy w telewizji już nie mam ochoty na granatowe marynarki
- 2023-02-03: Oversizowe garnitury, dżins, koronki i kwiaty 3D najważniejszymi trendami w modzie na sezon wiosna/lato 2023. W kolorystyce dominują odcienie świeże, soczyste i energetyczne
- 2023-02-24: Mariola Bojarska-Ferenc: Wybierajmy z mody to, co pasuje do naszej sylwetki. Nie hołdujmy bezmyślnie trendom i nie traktujmy ubrań jak jednorazówek na zakupy
- 2023-03-08: Magdalena Antosiewicz: Teraz Polki mniej kupują. Coraz bardziej zwracają uwagę na jakość, a nie na ilość
- 2023-03-21: Adrianna Palka: W mojej szafie jest wiele dresów, leginsów, topów. Chcę się ubierać bardziej kobieco, w sukienki i w szpilki
- 2023-01-17: Rynek pracy pod znakiem transformacji cyfrowej i energetycznej. Obie będą generować coraz większy popyt na nowe zawody
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Gwiazdy
Monika Richardson: Co roku na święta organizujemy zjazd rodzinny w pięknym dworku w Wielkopolsce. Do śniadania wielkanocnego siada 40 osób
Była prezenterka podkreśla, że spędzanie świąt z dala od domu to duży komfort. Wtedy bowiem zamiast robić wielkie zakupy i stać godzinami w kuchni, przygotowując tradycyjne menu, można naprawdę odpocząć i nacieszyć się spotkaniem z bliskimi. Monika Richardson z ekscytacją czeka więc na wyjazd do Wielkopolski, gdzie od lat celebruje Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie.
Gwiazdy
Marcin Bosak: Mam to szczęście, że nie dostaję nietrafionych prezentów. Sam bardzo lubię je dawać
Aktor zaznacza, że lubi wręczać prezenty i obserwować reakcję osób, którym je wręcza. Raczej nie zdarzyło mu się w tej kwestii nieprzyjemnie kogoś zaskoczyć. On sam również nie dostał czegoś, co szybko wylądowało w koszu.
Gwiazdy
Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.