Newsy

Syn Magdy Gessler także działa w branży gastronomicznej. Odpowiada za sukces kilku restauracji

2018-06-01  |  06:22
Mówi:Tadeusz Muller
Firma:restaurator, współwłaściciel Orzo
  • MP4
  • Syn Magdy Gessler jest biznesmenem działającym w branży hotelarsko-gastronomicznej. Podobnie jak matka pomaga restauratorom w prowadzeniu działalności, pracuje jednak w zupełnie innym stylu niż gospodyni „Kuchennych rewolucji”. Twierdzi, że nie może sobie pozwolić na szaloną spontaniczność, z jaką działa Magda Gessler. 

    Tadeusz Müller to syn Magdy Gessler z jej pierwszego małżeństwa z niemieckim dziennikarzem Volkhartem Müllerem. W przeciwieństwie do sławnej matki rzadko pokazuje się w mediach, choć podobnie jak ona zawodowo związany jest z branżą gastronomiczną. 35-letni syn restauratorki, z wykształcenia psycholog kliniczny, zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem food conceptów, czyli menu dla restauracji, oraz szkoleniami i doradztwem w sektorze hotelarsko-gastronomicznym.

    – Zaczynałem od tworzenia food conceptów dla Aioli, robiłem od podstaw restaurację MOMU, tworzyłem też nową Banjalukę, ale największy projekt, w którym brałem udział, to robienie menu dla jednej z większych stacji sieci paliwowej w Europie, gdzie tworzyłem nowe menu, wdrażałem to menu – mówi Tadeusz Müller agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Biznesmen twierdzi, że projekt ten wprowadza nową jakość w tym segmencie gastronomii. Dzięki niemu podczas podróży po Polsce możliwe jest zjedzenie oryginalnych dań, najczęściej zdrowszych niż tradycyjne posiłki dostępne na stacjach paliwowych. Obecnie Tadeusz Müller realizuje projekt dla dużej sieci kawiarni, która otworzyła nowy lokal na warszawskim lotnisku Fryderyka Chopina. Koncept kawiarni realizowany jest zgodnie z najnowszymi światowymi trendami w zakresie posiłków dla podróżnych.

    – Jest to o tyle innowacyjny projekt, że podajemy boksy, które podróżni zabierają do samolotu, charakteryzuje się to szybkim czasem podania, zdrowymi dodatkami, wygodną formą. Rynek convenience coraz częściej wkracza do sieciowej gastronomii mówi biznesmen.

    Tadeusz Müller twierdzi, że jego styl pracy w niczym nie przypomina sposobu działania Magdy Gessler w popularnym programie „Kuchenne rewolucje”. Charakter realizowanych przez niego projektów wymaga stabilnego podejścia, opartego na takich narzędziach jak badania ilościowe i jakościowe. Pozwala to klientowi precyzyjnie zaplanować wszystkie kroki zarówno przed otwarciem lokalu, jak i w późniejszej działalności. W stylu pracy syna słynnej restauratorki nie ma więc miejsca na spontaniczność.

    – Na pewno nie podejmowałbym się takiego działania, z którego jest znana moja mama, ona tylko może sobie pozwolić na taką spontaniczność wkraczania do lokalu i robienia rewolucji w parę dni – mówi Tadeusz Müller.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Film

    Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

    Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

    Gwiazdy

    Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

    Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

    Konsument

    Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

    Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.