Newsy

Edyta Herbuś: Szykuję cykl warsztatów dotyczących różnych sposobów wyrażania kobiecości

2019-06-07  |  06:55

Tancerka podkreśla, że w grupie łatwiej się zmotywować, znaleźć wspólny cel i pokusić się o jego realizację. Dlatego też chce zorganizować warsztaty dedykowane kobietom, które chcą zrobić coś dla własnego samorozwoju. Ze swojego doświadczenia dobrze wie, jak ważne jest poszukiwanie w życiu równowagi i odkrywanie swojej wartości.

Herbuś tłumaczy, że celem warsztatów nie będzie udzielanie konkretnych rad czy wskazówek, ale inspirowanie swoją postawą, odwagą i gotowością do podjęcia nowych wyzwań i zdobywania doświadczeń.

– Szykuję cykl warsztatów dotyczących różnych sposobów wyrażania kobiecości. Pomysł zrodził się właśnie z potrzeby, bowiem wiele razy docierały do mnie takie informacje à propos potrzeb u kobiet. Pojawiały się pytania, czy mogłabym takie spotkania poprowadzić – mówi agencji Newseria Lifestyle Edyta Herbuś.

Tancerka sama była niejednokrotnie uczestniczką takich zajęć, dużo z nich wyniosła i zdobytą wiedzę chce przekazywać dalej.

– Mam już za sobą takie doświadczenia, okazało się, że to jest coś, w czym czuję się bardzo dobrze korzystając z własnych medytacji, z drogi samorozwoju, jakichś takich duchowych praktyk, które sobie wdrożyłam w życie jakieś 5 lat temu. Bardzo dużo się sama o sobie dzięki temu dowiedziałam, poznałam narzędzia też do takiej pracy, więc teraz chętnie się tym dzielę – mówi Edyta Herbuś.

Na razie trwają ustalenia co do konkretnego przebiegu zajęć i miejsc, w których mogłyby się one odbywać. Tancerka nie chce wprowadzać żadnych ograniczeń wiekowych. Zamierza się spotkać zarówno z młodymi dziewczynami, jak i z paniami w podeszłym wieku.

– Jestem w trakcie kształtowania takiej formuły po to, żeby w wakacje spotykać się z kobietami, żebyśmy mogli sobie wspólnie pracować, rozmawiać, wzrastać, inspirować się wzajemnie – mówi Edyta Herbuś.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.